Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko olla helatorstain töissä vai saikulla?

Vierailija
23.05.2017 |

Mulla tuntuu että taitaa olla just sopivasti flunssa tulossa:)

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallisella vapaalla ja perjantai lomalla.

Vierailija
42/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatonta vapaata to-su, mutta olen palkattomassa työharjoittelussa.

Olen siis opiskelija. Reilu työnantaja kun antoi vapaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkallinen vapaa. Perjantaina pidän saldovapaita.

Toimistorotta

Tyhmintä mitä töissä voi tehdä on kerätä saldotunteja kun normaali työaika ylittyy. Ne on ylitöitä eikä niitä kannata tehä tunti tunnista. Meillä sais 10 tuntia 8 tunnista mutta en siltikään tee kun ylityönä saa paremmin ja rahana käteen. Ap

Tyhmintä on tehdä elämästään hankalaa. Eipä se nyt ylityöltä tunnu jos saan itse päättää, milloin teen pidemmän päivän, milloin lyhyemmän ja milloin olen kokonaan poissa. Aika vapaasti meillä onnistuu, työt eivät ole päivän päälle, mutta tekemistä riittää ja työnantajan kannalta ei ole merkitystä teenkö jotain tänään vai ylihuomenna kunhan tulee ajoissa tehtyä.

No tee sinä talkoona ne tunnit sinne työaikapankkiin ja ole pois kun haluat. Minä teen ennemmin ylityönä ylityötunnit niinkuin niiden kuuluu mennäkkin, olen ennemmin vaikka palkattomana pois. Voitan silti puolipäivää. Ja onhan ne pekkasetkin. Kaikkeen ei kannata alistua. Ap

Vierailija
44/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäpäivä

Vierailija
45/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikan virkistyspäivä, lähdetään retkelle luontoon :)

Vierailija
46/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä... Huoh.

Vierailija
47/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkallinen vapaa. 

Vierailija
48/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokainen päättäköön itse haluaako ylityöt vapaana vai rahana. Aiemmin halusin aina ylityöt rahana, nyt pidän mieluummin vapaana...

Teillä siis saa pitää vapaata ylitöitä vastaan palkkaa vastaavan ajan prosenttien mukaan eli 8 tuntia ylitöitä niin saat olla 12 tuntia vapaalla? Sillonhan se onkin reilu peli. Meillä työnantaja haluaisi teettää pankkiin tunteja mutta pimittää 2 tuntia. 8 tunnista työtä saa 10 tuntia vapaata ja sehän ei kannata kun ylityönä saa täyden palkan.

Vierailija
49/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikellahan sitä vielä 4,5 viikkoa. Otan rennosti ja toivon hyviä rantakelejä...

Vierailija
50/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä! Meidän kauppa on auki eikä pomo kysele pahemmin että kuka haluaa pyhäpäiviä.

Vierailija
51/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiky, eli vapaata mutta tehtävä sisään.

Vierailija
52/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä koko viikon ma-su. Ihme lusmuja jotkut teistä, työttömäksi joutaisitte.

Vierailija
53/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimistorotta

Tyhmintä mitä töissä voi tehdä on kerätä saldotunteja kun normaali työaika ylittyy. Ne on ylitöitä eikä niitä kannata tehä tunti tunnista. Meillä sais 10 tuntia 8 tunnista mutta en siltikään tee kun ylityönä saa paremmin ja rahana käteen. Ap

Tyhmintä on tehdä elämästään hankalaa. Eipä se nyt ylityöltä tunnu jos saan itse päättää, milloin teen pidemmän päivän, milloin lyhyemmän ja milloin olen kokonaan poissa. Aika vapaasti meillä onnistuu, työt eivät ole päivän päälle, mutta tekemistä riittää ja työnantajan kannalta ei ole merkitystä teenkö jotain tänään vai ylihuomenna kunhan tulee ajoissa tehtyä.

No tee sinä talkoona ne tunnit sinne työaikapankkiin ja ole pois kun haluat. Minä teen ennemmin ylityönä ylityötunnit niinkuin niiden kuuluu mennäkkin, olen ennemmin vaikka palkattomana pois. Voitan silti puolipäivää. Ja onhan ne pekkasetkin. Kaikkeen ei kannata alistua. Ap

No pekkasia harvemmin toimistotyöntekijöillä on. Kaipa sinä sitten olet duunari tehtaassa, kaltaisellesi lienee turha yrittää vääntää edes rautalangasta, mikä on ylityön ja oman työn suunnittelun ero.

Vierailija
54/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina olen etätöissä. Saan paljon aikaan, kun kaikki muut lomailee.

Vierailija
55/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossamme ei tunneta arkea, ei pyhää...

Vierailija
56/64 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimistorotta

Oon minäkin ollut kellokortilla duunarina aikanaan, joten ymmärrän tuonkin näkökannan, mutta en minä omasta mielestäni tässä hirveästi vääryyttä koe jos voin aamulla katsoa säätä ja kalenteria ja todeta että tänään lähden mieluummin kalaan kuin töihin ja teen tunnit takaisin 1:1 myöhemmin ja vastaavasti välillä tehdä 1:1 extraa jos projektiaikatauluissa pysyminen sitä vaatii ja se sopii omiin aikatauluihini. Se on sitä vastavuoroista joustamista.  

Torstai on meillä palkallinen vapaa joka tapauksessa, perjantain työt teen mökiltä etänä. Kikyyn firman linja on että tehkää sillä ajalla jotain hyödyllistä eli opiskelkaa, liikkukaa, levätkää tai vaikka kaivakaa nenää jos siltä tuntuu.

57/64 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on sairausloman viimeinen päivä, mutta pahoin pelkään etten pysty perjantainakaan töihin menemään. Jalkaa operoitiin, ei mikään iso juttu. Tuntuu vain edelleen olevan todella kipeä.

Vierailija
58/64 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen päättäköön itse haluaako ylityöt vapaana vai rahana. Aiemmin halusin aina ylityöt rahana, nyt pidän mieluummin vapaana...

Teillä siis saa pitää vapaata ylitöitä vastaan palkkaa vastaavan ajan prosenttien mukaan eli 8 tuntia ylitöitä niin saat olla 12 tuntia vapaalla? Sillonhan se onkin reilu peli. Meillä työnantaja haluaisi teettää pankkiin tunteja mutta pimittää 2 tuntia. 8 tunnista työtä saa 10 tuntia vapaata ja sehän ei kannata kun ylityönä saa täyden palkan.

Kaikissa paikoissa ei saa palkatonta kovinkaan helposti, vaikka hakee, ellei tod hyvä syy (eli käytännössä ei ikinä), ja ylityötkin on 1:1

Vierailija
59/64 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule ihan tessistä. Meillä on palkallinen vapaa.

Vierailija
60/64 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni menisin töihin, mutta olen ollut jo pari päivää kuumeessa. Nyt yritän kovasti parannella itseäni, jotta pääsen huomenna töihin! T. Nuori, joka tekee keikkatyötä eikä ole varaa olla montaa päivää kuussa pois töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi