Aiotteko olla helatorstain töissä vai saikulla?
Mulla tuntuu että taitaa olla just sopivasti flunssa tulossa:)
Kommentit (64)
En kuulu kikyn piiriin eli vapaalla.
Vapaapäivä, kuten edelliset 800 päivääkin.
Palkallinen vapaa täälläkin. Perjantai saldoilla.
Palkaton (kiky) työpäivä. Kiitti v***ti Sipilä ja muut hallituksen mulkut.
Meillä ei kikytetä joten olen ihan vaan vapaalla.
Palkaton vapaa. Tehdään sitten perjantaina torstinkin duunit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkallinen vapaa. Perjantaina pidän saldovapaita.
Toimistorotta
Tyhmintä mitä töissä voi tehdä on kerätä saldotunteja kun normaali työaika ylittyy. Ne on ylitöitä eikä niitä kannata tehä tunti tunnista. Meillä sais 10 tuntia 8 tunnista mutta en siltikään tee kun ylityönä saa paremmin ja rahana käteen. Ap
Tyhmintä on tehdä elämästään hankalaa. Eipä se nyt ylityöltä tunnu jos saan itse päättää, milloin teen pidemmän päivän, milloin lyhyemmän ja milloin olen kokonaan poissa. Aika vapaasti meillä onnistuu, työt eivät ole päivän päälle, mutta tekemistä riittää ja työnantajan kannalta ei ole merkitystä teenkö jotain tänään vai ylihuomenna kunhan tulee ajoissa tehtyä.
Typerä KIKY meilläkin. Että vituttaa.
Tessin mukaisesti palkaton vapaa joten kotona.
Kiky-sopimus toi 3 lisätyöpäivää, mutta kukaan ei ole kertonut, milloin niitä pitäisi tehdä. Ei ainakaan helatorstaina.
Palkallinen vapaa ja pe pidän kertymistä vapaan :)
Palkallinen vapaapäivähän se taitaa olla, niin eipä taida olla iloa tai hyötyä "sairastua". Jos olis työpäivä, olisin ehdottomasti töissä pyhäliksalla ja voisin hyvällä omatunnolla pyytää esim juhannusta vapaaksi, kun olin jo tämän pyhän töissä...
Vapaalla, mun duunipaikassa KIKY-tunnit on jaettu tasaisesti pidennyksinä työpäiviin eikä siis ole erikseen mitään vain KIKY-päiviä. Mun mielestä parempi vaihtoehto tämä.
No jokainen päättäköön itse haluaako ylityöt vapaana vai rahana. Aiemmin halusin aina ylityöt rahana, nyt pidän mieluummin vapaana...
Sairauslomalla, niinkuin viimeiset 6viikkoa ja seuraavat.... en tiedä kuinka monta, mieluummin olisin töissä.
Palkallinen vapaa on torstai. Onneksi edelleen, saa nähdä jatkossa.
Perjantaina ylityötuntien tasausta. Pitkä viikonloppu siis, ollaan lähdössä miehen (eläkkeellä jo) kanssa kuntoilulomalle.
Viime vuonna minä ja yksi toinen olimme tiimimme ainoat Helatorstain jälkeisen perjantain työntekijät. Minä en ole enää tässä firmassa eikä kollegaakaan näy firman sivuilla. Mitä tämä kertoo?
Menisin töihin jos voisin mutta on putiikki kiinni. Ihan saakelisti töitä , sen sijaan olen vapaalla ja teen huomenna ja pe ylitöitä. Voi kun helatorstain saisi vaihtaa vaikka kesäkuulle