Aiotteko olla helatorstain töissä vai saikulla?
Mulla tuntuu että taitaa olla just sopivasti flunssa tulossa:)
Kommentit (64)
Palkallinen vapaa. Perjantaina pidän saldovapaita.
Toimistorotta
Se on meillä palkallinen vapaapäivä. Olen lomalla myös helatorstain jälkeisen perjantain.
Överiin helatorstai, kolminkertainen liksa! JES!! VIINAA.
Meillä on kyllä putiikki kiinni torstaina.
Palkallinen vapaa ja perjantaina pekkanen
Palkallisella vapaalla minäkin, ja perjantain pekkasella eli palkallinen vapaa sekin.
Mulla osui vapaapäivä torstaille.
Virallinen vapaapäivä, ja perjantain teen etätöitä rantaterassilla.
Palkallinen vp torstaina ja ylityövp perjantaina. Koko viikonloppu menee kyllä vapaaehtoistöissä mutta se on kivaa!
Meillä palkallinen vapaa silloin, olisin ottanut perjantaille palkattoman vapaan. EI KÄY! oli nihilistipomon tyly vastaus.
En kumpaakaan. Palkallinen vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Palkallinen vapaa. Perjantaina pidän saldovapaita.
Toimistorotta
Tyhmintä mitä töissä voi tehdä on kerätä saldotunteja kun normaali työaika ylittyy. Ne on ylitöitä eikä niitä kannata tehä tunti tunnista. Meillä sais 10 tuntia 8 tunnista mutta en siltikään tee kun ylityönä saa paremmin ja rahana käteen. Ap
Helatorstaihan ei kai enää virallisesti ole palkallinen vapaa edes meille toimistoihmisille, ellei paikallisesti ole sovittu muuta. Meillä on sovittu paikallisesti, että on, mutta tällä kertaa olen töissä kiireiden vuoksi, vaikka olenkin insinööritoimistossa ja otan sitten myöhemmin vapaata tilalle.
Palkallinen vapaa, ja pidän perjantaina vanhoja ylityötunteja pois ja vietin siis pitkän viikonlopun.
Saanko tulla tekemään vuorosi?