Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ihan oikeasti ei synnytyksen jälkeen paino tipu yhtään niin kuin ennen

Vierailija
23.05.2017 |

Paino kinnaa todella kovasti ja pudotus on yhtä kitkutusta vaikka koko ajan olen nälässä. Aiemmin olisi pudonnut paljon vähemmällä vaivalla ihan hyvää tahtia, harmittaakin kun en silloin tajunnut että asiat voi olla näinkin pahasti. Onko muilla näin? Palautuukohan aineenvaihdunta ikinä ennalleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onkohan se niin kauheeta, jos paino ei putoo. Nauti elämästä vauvan kanssa.

Vierailija
2/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onkohan se niin kauheeta, jos paino ei putoo. Nauti elämästä vauvan kanssa.

Nautin, mutta pitäis kehdata mennä uloskin ilman että tarvitsee hävetä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin hirvittää tämä "painonkehitys". Ensin paino jonkin aikaa laskikin synnytyksen jälkeen, mutta sitten se tyssäsi. En päässyt ihan samaan painoon kuin ennen raskautta. Imetän edelleen ja olen uudelleen raskaana. Mua varoiteltiin "rajusta" painonlaskun riskistä, kun olen saman aikaisesti raskaana sekä imetän. Ja katin kontit. Paino nousee nyt raskaana imetyksestä huolimatta vielä nopeammin kuin viime raskaudessa . Apua.

Vierailija
4/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin hirvittää tämä "painonkehitys". Ensin paino jonkin aikaa laskikin synnytyksen jälkeen, mutta sitten se tyssäsi. En päässyt ihan samaan painoon kuin ennen raskautta. Imetän edelleen ja olen uudelleen raskaana. Mua varoiteltiin "rajusta" painonlaskun riskistä, kun olen saman aikaisesti raskaana sekä imetän. Ja katin kontit. Paino nousee nyt raskaana imetyksestä huolimatta vielä nopeammin kuin viime raskaudessa . Apua.

Mulla siinä ekan viikon aikana laski 10kg mutta sen jälkeen ei ole millään meinannut laskea. En edes heti jaksanutkaan alkaa laihduttaa mutta vauvan kanssa oli niin paljon työtä etten aina edes ehtinyt syödä. Silti sitten kun aloitin kunnolla laihdutuksen niin kovan työn takana oli että sain kilon pois ja nyt näköjään sama juttu jos meinaan toisenkin kilon saada pois :D

Vierailija
6/6 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen aikana ei saa laihduttaa. Myrkyt kertyy vauvaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi