Voinko sulkea huutonet kohteeni aikaisemmin?
Yksi kohteistani sulkeutuisi keskiviikko iltana ja nyt siitä on huudettu 33 euroa ja olen enemmän kuin tyytyväinen hintaan. Siinä oli kaksi kilpahuutajaa ja nyt sitten joku kolmas huusi tuon 33 euron hinnan. Eli siis voinko sulkea tuon kohteen tänä iltana?
Kommentit (7)
Anna hölmöjen huutaa ja kerää rahat taskuun onnellisena!
Vai tuliko ap pupu pöksyyn kun tuotteesi ei olekaan sen arvoinen huudettava??
joku on huutanut minun yli, vaikka olisin ollut valmis maksamaan paljon enemmänkin. Tyhmää.
Itsekin teen paljon tarjouksia (ohi huutokaupan ) ja nmoni laittaa kiinni ja se on vain ihan jees. Jos jotain haluaa niin kannattaa olla aktviinen, joko pitää huolta, että on aina se korkeimman tarjouksen antanut tai ota yhteys ja yritä tarjota jotain mikä tyydyttää myyjää.
Vierailija:
Itsekin teen paljon tarjouksia (ohi huutokaupan ) ja nmoni laittaa kiinni ja se on vain ihan jees. Jos jotain haluaa niin kannattaa olla aktviinen, joko pitää huolta, että on aina se korkeimman tarjouksen antanut tai ota yhteys ja yritä tarjota jotain mikä tyydyttää myyjää.
Ja juu, kannattaa huutaa jo aikaisemmin eikä vasta viime hetkellä. Itse saatan sulkea kohteen aikaisemmin, jos hinta miellyttää. Ja laittaa sen korotusautomaatin päälle ja siihen maksimihinta, minkä olisit valmis maksamaan...
että lähettäisit vaikka s-postin kaikille huutaneille että milloin aiot sulkea kohteen
ja kohteeseen kans ilmoitus!
Mutta eikö silti kannata odottaa ja tienata enemmän?