En vaan keksi tyttövauvalle nimeä.
Miehelle ei käy mitkään erikoiset. Itse en halua kovin yleistä nimeä. Nimen pitää olla 4-5 kirjaiminen ilman R-kirjainta. Kaikki kivat nimet on jo tutuilla käytössä muutenkin. Ajattelin jos joku teistä voisi ehdottaa kaunista nimeä.
Kommentit (270)
Ehdotan myös pidempiä nimiä Ap, mutta koitan ehdottaa ilman r-kirjainta:
Sofie
Linda
Tilda
Amanda
Olivia
Emma
Mimosa
Milena/Milana
Mila
Mia
Tia
Nea, Linnea
Bea
Isabel(la)
Anna (ei ole yleinen nykyään!!)
Elisa
Selina, Selena, Seela, Seelia
Pääsin vasta nyt lukemaan ketjun loppuun. Kiitos paljon nimiehdotuksista. Meillä nyt vaan sattuu olemaan isot suvut ja paljon kavereita. En nyt pysty kyllä kommentoimaan nimiä. Mutta vielä ei ole suosikkeja löytynyt. Meillähän tosiaan oli jo yksi lähes varma nimi. Valitettavasti lähisukulainen valitsi vauvalleen saman nimen. Ihan sattumaa oli, ei voi mitään. Kyllä tässä on aikaa vielä miettiä. R-kirjainta ei tule etunimeen. On jo muissa nimissä kuitenkin. Ap
Ai nämä kaikki ehdotetut nimet on teidän lähipiirissänne? Just joo :DDDD
Siis oikeasti, miten viitsitte vielä keksiä ja ehdotella nimiä ap:lle? Eiköhän tästä ketjusta ja sadoista nimiehdotuksista jo huomaa, ettei hänelle tule kelpaamaan mikään nimi, jota ehdotatte!
Amalia
Anette
Eevi
Eliisa
Elisabet
Elna
Elmiina
Fanni
Heidi
Helinä
Iina
Iines
Janni
Joanna
Leila
Liina
Liisa
Lumi
Loviisa
Lydia/Lyydia
Maiju, Meiju
Milma
Melina, Melissa
Matleena
Moona
Miisa
Ninni
Nelli
Oona
Olivia
Pihla
Saimi
Saana
Senni
Sini
Sylvi, Sylvia
Stina
Stella
Taika
Tuulia
Vappu
Venla
Vilja
Mimi
Sabina
Signe
Monika
Milla
Miida
Milda
Teidän pitää itse keksiä nimi vauvalle,sehän on teidän molempien?alulle laittama ja te kasvatatte sen,uskomatonta että noinkin tärkeässä asiassa,tuntemattomien mielipitett on noin tärkeitä,se lapsi kantaa nimeänsä koko elämän,järkeä saa käyttää,jos sitä on suotu.
Voi mä keksisin montakin kunhan vain saisin sen tytön.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, miten viitsitte vielä keksiä ja ehdotella nimiä ap:lle? Eiköhän tästä ketjusta ja sadoista nimiehdotuksista jo huomaa, ettei hänelle tule kelpaamaan mikään nimi, jota ehdotatte!
Jep. Sitten vielä ehdotellaan kymmenettä kertaa niitä samoja nimiä, kun ei viitsitä lukea ketjua läpi. XD Morjes.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei käy mitkään erikoiset. Itse en halua kovin yleistä nimeä. Nimen pitää olla 4-5 kirjaiminen ilman R-kirjainta. Kaikki kivat nimet on jo tutuilla käytössä muutenkin. Ajattelin jos joku teistä voisi ehdottaa kaunista nimeä.
Sinna, Iina, Nonna, Mona
Huomaa että täällä kirjoittelee ja nimiä ehdottelee lähinnä surkean lähiön weeteemammat, jotka kuvittelee että prinsessamaisen etunimen takia heidän lapsistaan tulee jotain suurta ja mahtavaa :DDD Tyyliin: Isabella Madeleine Victoria Angelina Takaperähikiä.
Stenva siis, kirjoitetaan yhdellä ee:llä mutta lausutaan kahdella!