En vaan keksi tyttövauvalle nimeä.
Miehelle ei käy mitkään erikoiset. Itse en halua kovin yleistä nimeä. Nimen pitää olla 4-5 kirjaiminen ilman R-kirjainta. Kaikki kivat nimet on jo tutuilla käytössä muutenkin. Ajattelin jos joku teistä voisi ehdottaa kaunista nimeä.
Kommentit (270)
Nelia. Jatko voisi olla mitä vaan miehenkin näkemyksen mukaan. Esim. Nelia Maria, Nelia Tuulia, Nelia Orvokki Kyllikki, Nelia Anni Emilia, siis mitä vain. Sointuu suomalaisen ja ulkomaalaisen suuhun. Neeliakin ois kaunis, ehkä jopa parempi.
Heljä, Tuuli, Silja, Aava, Aamu, Alina, Sonja
Aamu
Alina
Anne
Ella
Fauna
Halla
Iisa
Ilta
Jade
Lumi
Pihla
Sade
Säde
Tuuli
Venus
Nämä nimikeskustelut, joissa aloittaja toivoo ehdotuksia ovat useimmiten puhtaita provoja ja noudattavat aina samaa kaavaa.
Ilmeisesti aloittajat ovat lapsenkaipuisia vanhojapiikoja, jotka saavat omituista tyydytystä näistä nimiluetteloista.
Jokainen osaa ihan itse selata nimikirjoja, joita on markkinoilla yllin kyllin.
Kenenkään lähipiirissä ei ole kaikkia nimiä ja mitä vaikka olisikin? Miksei voisi antaa nimeä, joka jollain on tuttavapiirissä. Tarkoitus on vain pitää ketjua yllä ja saada lisää ja lisää ehdotuksia. Juu... ei käy meillä on jo kaksikin Törkyliinaa tuttavapiirissä :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä nimikeskustelut, joissa aloittaja toivoo ehdotuksia ovat useimmiten puhtaita provoja ja noudattavat aina samaa kaavaa.
Ilmeisesti aloittajat ovat lapsenkaipuisia vanhojapiikoja, jotka saavat omituista tyydytystä näistä nimiluetteloista.
Jokainen osaa ihan itse selata nimikirjoja, joita on markkinoilla yllin kyllin.
Kenenkään lähipiirissä ei ole kaikkia nimiä ja mitä vaikka olisikin? Miksei voisi antaa nimeä, joka jollain on tuttavapiirissä. Tarkoitus on vain pitää ketjua yllä ja saada lisää ja lisää ehdotuksia. Juu... ei käy meillä on jo kaksikin Törkyliinaa tuttavapiirissä :)
Olen ajatellut aivan samaa. Eli uskon, että tämä on täysin totta.
Tilla, Ilona, Hilda, Alma, Ilta, Aamu, Sana, Tea, Aina, Ida, Hilla.
Nimiä löytyy vaikka millä mitalla, onnea myös pienokaisesta ja toivottavasti sopiva nimi löytyy pian :)
Minusta nämä luettelot ovat mielenkiintoisia siinä mielessä, että oman lapseni nimeä näkee täällä niin harvoin, vaikka mielestäni nimi on tavallinen (ei väkisin keksitty) ja nätti nimi, vaikkakin vielä harvinainen.
Kuu
Isla
Mai
Aava tai Ava
Kiia tai Kia
Elle
Ella
Mona
Helmi, Satu, Aino, Juliana, Meri, Taika, Monika, Ivona, Magda, Tiina, Karla, Cecilia, Danijela, Katja, Lili
Sonja, Stella ja Ellen on mun top 3