sterilisaatio tehty ja raskaana ?
olen yli 40v ja sterilisaatio tehty yli 10v sitten . nyt iski pienoinen paniikki.. kuukautiset myöhässä viikon. minulla on säännöllinen 28 pv kierto. toivon todella etten ole raskaana. aika pieni prosentti ilmeisesti.. ? onko muilla 40v millaiset kierrot? mietin , että alkaisko vaan iän mukana kierto pitenemään
Kommentit (11)
99% todennäköisyydellä et ole raskaana. Sun putket on jo niin arpeutuneet umpeen, että on lähes mahdotonta että olisit. Jos sterilisaatio pettää, se pettää todennäköisimmin ensimmäisen 6 kk:n aikana.
Ennemminkin kierto lyhenee, jos premenopaussista puhutaan.
Epäilen että olisit raskaana mutta ei se testi kauheasti maksa, jos haluaa asiaan saada varmuuden.
Oletko minä, ap?😮 tismalleen sama tilanne. En ole tehnyt testiä, koska raskaus on niin epätodennäköinen. Menkat myöhässä 2 viikkoa.
Helpoimmin se selviää kun ostaa raskaustestin.
olisi se aika järkytys .. no eiköhän ne kk sieltä ala. t.ap
hauska. onko sinulle koska tehty sterilisaatio ? t.ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko minä, ap?😮 tismalleen sama tilanne. En ole tehnyt testiä, koska raskaus on niin epätodennäköinen. Menkat myöhässä 2 viikkoa.
hauska. onko sinulle koska tehty sterilisaatio ? t.ap
Tiedän tapauksen, jossa sterilisaation pettäminen ilmeni vasta sitten, kun nainen meni lääkäriin kun luuli että hänellä on vatsassa kasvain, mutta se olikin vauva. Erittäin harvinaista kuitenkin.
ap. täällä vielä. ei ole vielä alkaneet.. mites tämä toinen ?
Voit olla raskaana tai sitten kierto vaan pitenee pikkuhiljaa. Kannattaa tehdä raskaustesti. Ei sterilisaatio 100% ehkäisy ole.