Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Walk in closet" Mitä hitsiä? Eikö se ole ihan vain vaatehuone?

Vierailija
23.05.2017 |

Ei kai se englanninkielisenä sen hienompi ole? Meilläkin on tässä vanhassa maalaistalossa iso vaatehuone kenkineen ja laukkuineen, olenko nyt ihan juntti kun kutsun sitä ihan vaan vaatehuoneeksi?

http://www.iltalehti.fi/viihde/201705232200156321_vi.shtml

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walk-in-closetissa on ihanaa miettiä, minkä teepparin sitä tänään laittaisi päälle maailman parhaiden minkkien kanssa dinnerille mennessä. Samalla voi myös pohtia, mikä olisi paras lokaatio päivän asukuville ja pitäisikö tällä kertaa kädessään health lab -juomaa vai starbucksin ylihinnoiteltua kahvia. 

Vierailija
22/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hienoa käyttää vieraskielisiä sanoja. antaa paremman vaikutuksen jubtteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama kuin suomalainen vaatehuone. Se on huomattavasti tilavampi, hyllyt on molemmin puolin ja yleensä mahtuu myös kokovartalopeili ja tuoli.

Meillä esim askarteluhuone on tuollainen walk-in-closet nykyään. Yläkerrassa on sitten perusvaatehuone.

Saivartelua.

Vierailija
24/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vaatehuone...

Viis siitä, mutta tuo miten hän mainostaa sisustustaulujaan on melko outoa.

Vierailija
25/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pukeuden makuuhuoneessa, koska olen tavis :(

Mä taas yleensä olkkarissa, koska olen juntti =D

Vierailija
26/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin ihmisiä, joilla on vaatehuone. Minulla on käsitys, että se on kodissa paikka, joka tungetaan tavaraa täyteen. Kaikki se, mikä tarvitsee juuri sillä hetkellä saada pois silmistä. Kausivaatteet, harrastekamat jne. Parhaassa tapauksessa useammassa kerroksessa päällekkäin.

Melko usein lakanat ym on vain työnnetty hyllylle edellisten joukkoon, ei viikattu tms. Kaapissa kamat ovat edes eri hyllyillä ja siten järjestys olemassa. Vaatehuoneessa kaikki saattaa olla yhtenä suurena myttynä.

Etsi sieltä sitten yhdestä suuresta kangasmytystä jotakin päälle pantavaa.

Vierailija
27/27 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säälin ihmisiä, joilla on vaatehuone. Minulla on käsitys, että se on kodissa paikka, joka tungetaan tavaraa täyteen. Kaikki se, mikä tarvitsee juuri sillä hetkellä saada pois silmistä. Kausivaatteet, harrastekamat jne. Parhaassa tapauksessa useammassa kerroksessa päällekkäin.

Melko usein lakanat ym on vain työnnetty hyllylle edellisten joukkoon, ei viikattu tms. Kaapissa kamat ovat edes eri hyllyillä ja siten järjestys olemassa. Vaatehuoneessa kaikki saattaa olla yhtenä suurena myttynä.

Etsi sieltä sitten yhdestä suuresta kangasmytystä jotakin päälle pantavaa.

Käytkö siis oikeasti ihmisten vaatehuoneissa nuuskimassa vai onko tämä vain "kyllä Mä tiedän että sen täytyy olla noin"-tieto?