Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19 kuollut ja 59 loukkaantunut terrori-iskussa popkonsertissa Manchesterissa :(

Vierailija
23.05.2017 |

Surullista, tätä iskua poliisi ei onnustunut estämään.

Kommentit (537)

Vierailija
481/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pensaaseen, silmät kiinni ja ongelma poistuu. Lapsetkin opetetaan jo varhain, että ei se noin mene. Et ole piilossa silmät kiinni.

Sitten tätä samaa yritetään tarjoilla aikuisille?

Vierailija
482/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkittäviä kohteita on Libyan länsimaalaisten miehittäminen. Samoin Marokon pari kaupunkia, mistä tullaan. Turkki kurissa. Turha yrittää EU:hun niillä ihmisoikeusrikkomuksilla, eikä uhkailla vuodoilla. Itäblokin maat pitävät pintansa. Torjuntavoitto edes jollakin tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset menettivät molemmat vanhempansa, jotkut menettivät lapsensa, jotkut menetti äitinsä, jotkut kumppaninsa sekunnin silmänräpäyksessä pommin takia. Jotkut saivat vammoja, joista kärsivät lopun ikäänsä. Ensin iloinen keikka, sitten pommi-isku siellä mistä jotkut tulivat hakemaan läheisiään. He saattoivat olla onnellisia siitä että itse eivät olleet pommin lähellä vaan tajutakseen hetkeä myöhemmin että pommi vei rakkaan ihmisen.

Kaikki tämä jonkun typerän keskenkasvuisen kuspään takia jolla oli nuppiongelma ja oli altis aivopesulle.

Vierailija
484/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Hesarissa juttu terroristin kotikadulta.

Sen mukaan "moskeijassa ei ole keskusteltu terrori-iskusta. Tunnelmat ovat silti olleet murheelliset, koska uhrien joukossa voi olla oman yhteisön jäseniä"

Haloo! Vain oman yhteisön jäsenten henki on vissiin arvokas...

Kertoo paljon asenteesta terrorismiin

Vierailija
485/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oisko mun vaan parempi pysyy himassa? Ettei nyt vaan sattuis mitään."

Todellakin, todellakin, todellakin, ennen kuin päättäjät rajaavat nuo pois täältä.

Vierailija
486/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kristittyjen tai ateistien hengellä ole mitään väliä musujen mielestä. Vähän voi esittää joku, mutta ei oikeasti. Siihenhän ne opetetaan.

Vierailija
487/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea tuo kukkarolla äänestäminen. Päätin juuri että vähennän kulutuksen minimiin.

Jatkan, jotta kulutus laskee, matkailu laskee. Silläkn uhalla että joutuisin lopulta työttömäksi.

Massatyöttömyys joka ostamattomuudesta seuraa tulee herättämään piliitikit todellisuuteen,jotta Eurooppa saadaan takaisin.

Vierailija
488/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oisko mun vaan parempi pysyy himassa? Ettei nyt vaan sattuis mitään."

Todellakin, todellakin, todellakin, ennen kuin päättäjät rajaavat nuo pois täältä.

Mitä enemmän ihmiset pysyvät kodeissaan, sitä vähemmän kertyy verotuloja viestinä eliitille.Eliitti köyhtyy

Vierailija
489/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Grande peruutti keikkansa niin eiköhän siihen ole ihan hyvä syy. Voisi olla vähän hankala pitää tunnelmaa yllä ja laulaa bilebiisejä kun edellisellä keikalla on tullut päälle 20 ruumista ja tullut iso Bang Bang. Kuinka moni muu traumatisoituneena menee vaan duuniin kun varmaan mielessä pyörii pamahtaako uusi pommi.

Vierailija
490/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä matkustan korkeintaan Tallinnaan nykyisin. Tukholman katukuva oli jo vuosia sitten sitä luokkaa, että totesin turvallisuusriskiksi. Ei huvittaisi stressata itse maksamalla lomareissulla.

Vierailija
491/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa nuo terroristit haluavat? mikä se heidän tavoite on?

Vierailija
492/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjäyttää itsensä ja muutamia muita? Ei niillä ole oikeaa tavoitetta. Heimosodat jatkuvat aina, sen sijaan, että kehitettäisiin oma yhteinen yhteiskunta. Eivät ne vaan pysty siihen. Ovat itse sanoneet sovun olevan mahdotonta. Et voi mennä naimisiin irakilaisena ja kurdina.

TÄMÄN vuoksi me ei tarvita niitä tänne yhteiskuntaa sotemaan. Kuvitelkaa tuossa asetelmassa integroitumista jonnekin talviseen Suomeen. Ei tapahdu. Mikäli on syvällisempiin keskusteluihin päässyt, haikailevat aina sitä aurinkoa, eikä meille veronmaksu kiinnosta. Ai niin, mutta siellä on sota. Käydään Kelassa ja kärvistellään.

Vierailija
493/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni jos tekisi tuollaista, kertoisin jo varhain, ettei taivasta ole ja hautajaiset jäävät sitten väliin. Häpeäksi.

Vierailija
494/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä matkustan korkeintaan Tallinnaan nykyisin. Tukholman katukuva oli jo vuosia sitten sitä luokkaa, että totesin turvallisuusriskiksi. Ei huvittaisi stressata itse maksamalla lomareissulla.

Meidän perhe teki ennen joka vuosi Tukholman matkan. Viime kesänä turvallisuusriskin vuoksi päätimme että ei enää koskaan. Jotkut pitivät päätöstämme liioiteltuna. Kunnes rekkaterroristi iski, riski kävi toteen.

Jos joskus kävisi niin että lapseni kuolisi jossakin konsertissa terrori-iskussa, niin

voisi ikinä antaa anteeksi itselleni sitä että annoin luvan mennä konserttiinlapseni kuolisi jossakin konsertissa.

Siksi lapseni eivät mene konserttiin.

Vierailija
495/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lapset menettivät molemmat vanhempansa, jotkut menettivät lapsensa, jotkut menetti äitinsä, jotkut kumppaninsa sekunnin silmänräpäyksessä pommin takia. Jotkut saivat vammoja, joista kärsivät lopun ikäänsä. Ensin iloinen keikka, sitten pommi-isku siellä mistä jotkut tulivat hakemaan läheisiään. He saattoivat olla onnellisia siitä että itse eivät olleet pommin lähellä vaan tajutakseen hetkeä myöhemmin että pommi vei rakkaan ihmisen.

Kaikki tämä jonkun typerän keskenkasvuisen kuspään takia jolla oli nuppiongelma ja oli altis aivopesulle.

Valitettavasti potentiaalisia aivospestyjä on maailmassa miljoonia ja taas miljoonia.

Vierailija
496/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et edes liioittele nykytilanteessa. Jos minä olisi päättäjä olisivat sotilaat esillä tiukemmin ja oikeasti ampuisivat. Tämä on sota. Sitäkään vaan ei sanota ääneen. Ei Waterloon rintamatyyliin taistelu ole ainut sodan muoto.

Vierailija
497/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun festareilla suurin riski oli vahingossa kännipäissään naida jotakin finninaamaista ilman kortsua ja mahdollinen klamydia. Vähän toista nykypäivänä.

Vierailija
499/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä artikkeli on kohta kolme vuotta vanha

https://www.jewishpolicycenter.org/2014/08/31/europe-radical-islam/

Vierailija
500/537 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Tämä artikkeli on pian 3 vuotta vanha

https://www.jewishpolicycenter.org/2014/08/31/europe-radical-islam/