Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen antaa lapselleen nimen joka serkun lapsella jo on?

Vierailija
22.05.2017 |

tällainen tilanne, mitä mieltä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen serkku laittoi tyttärelleen saman nimen kuin meidän esikoisella. Ihan sama. Ei mitään väliä. Nimeä ei voi omistaa.

Vierailija
2/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kävi juuri noin. Totesin, että ei kiva, mutta käytännön tasolla ei ole tullut ongelmia,  koska asumme 400 km päässä toisistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nämä pikkuserkut käytännössä tule koskaan tapaamaan toisiaan joten mitä sitten.

Vierailija
4/11 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt pikkuserkuksilla voi samat nimet olla? Vai ymmärsinkö väärin... Mulla on lähemmäs 80 pikkuserkkua enkä edes tiedä kaikkien nimiä. Samannimisiä löyty kyllä.

Vierailija
5/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöh, itse tulen antamaan sellaisen nimen, joka itestä on kiva. En ala miettimään, onko jollain sukulaisella sattumoisin sama nimi.

Vierailija
6/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että teillä on yksinoikeus nimeen? Pöllöpää olet.

Vierailija
7/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat serkkujen kanssa paljonkin tekemisissä, toiset eivät ole kaikkia edes tavanneet, kuten minä. Joten ensimmäisessä tapauksessa vähän outo nimivalinta, toisessa tapauksessa asianomaiset eivät edes huomaisi kaimaa.

Vierailija
8/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kyseisestä nimestä tykkää ja haluaa sen lapselleen.

Vierailija
9/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt Muhammedia ottaa kupoliin

Vierailija
10/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse pitää nimestä mutta serkku ehti ensin, sellainen ihminen ! Meillä on erään serkkuni kanssa molemmilla esikoiset nimetty  Ainoiksi, asumme eri puolella suomea emmekä juurikaan ole tekemisisissä.

Vierailija
11/11 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoiselle annettiin nimeksi "Paavo". Pari vuotta myöhemmin serkkuni sai pojan, jonka nimeksi tuli "Paavo". Seuraavana vuonna pikkuserkkuni pojalle annettiin myös nimeksi "Paavo". Meidän suvussa on siis kolme "Paavoa". Tällä ei tunnu olevan merkitystä muille kuin mummolle, jolla on yhteys kaikkiin näihin "Paavoihin". "Paavot" eivät ole koskaan tavanneet toisiaan, joten heidän kannaltaan ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän