Millanen mies menee naimisiin insinöörin kanssa?
Tuntemani naisinsinöörit eivät ole sieltä naisellisimmasta päästä. Meikkiä ei juuri ollenkaan ja vaatteet päällä mitä sattuu.
Tunneäly tuntuu puuttuvan kokonaan ja hyvin vaikea on keksiä mitään keskustelun aiheita.
Kommentit (21)
Huoh... mitä yleistystä! Minä tunnen ainakin ihan erilaisia naisinsinöörejä :)
Vierailija:
Tuntemani naisinsinöörit eivät ole sieltä naisellisimmasta päästä. Meikkiä ei juuri ollenkaan ja vaatteet päällä mitä sattuu.
Tunneäly tuntuu puuttuvan kokonaan ja hyvin vaikea on keksiä mitään keskustelun aiheita.
ÄLÄ KEHTAA YLEISTÄÄ!! jos joku/jotkut on, niin miten saat siitä KAIKKI on
Puhuin vain tuntemistani tapauksista, ilmeisesti he sitten edustavat vain pientä joukkoa kyseisestä lajista.
ap
joka ei tosiaan huolehdi ulkonäöstään kamalasti, mutta on kylläkin erittäin sosiaalinen. Miehensä on tosi hiljainen, selkeästi heillä tossun alla oleva. On kärsinyt masennuksesta, enkä kyllä ihmettele. Nainen päättää heillä kaikesta. Mutta tästä esimerkistäni ei voi tehdä mitään yleistyksiä, kerroinpa vain ainoan esimerkkini, muita naisinsinöörejä en tunne.
osa pitää paikkansa. Emme ole tottuneet meikkailemaan ellei ole jokin erityinen tilaisuus tai vieraita työpaikalla. Koulussa miehet huomasivat meidät ilman meikkiäkin =)
Puolisoina meillä on akateemisesti koulutettuja puolisoita mutta yleensä insinööri
toinen insinööri. Ingenjööri.
Itse myös tunnen molempia, toiset mitäänsanomattoman näköisiä, toiset bimboja. Mutta näin kai kaikissa aloissa. Mutta suurin osa kyllä dorkia ja miestennielijöitä. Yrittävät päteä miesvaltaisella alalla naisellisuudellaan. Yökkis.
Kokemusta on :o)
Onhan meitä joka lähtöön, ja jokainen touhuaa tyylillään.
Ehkä kuitenkin väittäisin, että ingenjööri-nainen saa helpommin bimbon leiman kuin esim. vaatekaupan myyjä, joten se saattaa hieman hillitä.
Ihan mukavan vaimon on insinööristä saanut. Meikkaa ja pukeutuukin;)
No just...
täällä onkin sitten illmeisesti alaston meikitön naisinsinööribimbo, jolla on miehenä kanssa insinööri. Voi meitä parkoja ;-)
Tuskin pukeudumme/huollamme itseämme huonoimmasta päästä... emmekä ole koulussa tai töissä miehiä innostaaksemme...
Olen vielä sinänsä poikkeus että olen naimisissa duunarin kanssa... tosin nykyisin yrittäjänä.
Sitten on se perus nörtti-osasto, eli samoin kuin teknilliset alat vetävät puoleensa hiljaisia ja tunnollisia miehiä, niitä jotka olivat koulussa vähän " nörttejä" niin varmasti myös vastaavia naisiakin.
Jos olisin mies, olisin varmaan ennenkaikkea tyytyväinen insinöörivaimoni palkkatasoon ja hyvään työllisyyteen. Samoin ajattelen, ettei voi olla täysin aivoton. (vaikkei insinööriys vielä ole mikään tae älystä tai fiksuudesta :)
Melkein kaikki meikkaa, pitää huolta itsestään ja pukeutumisestaan. Ihan samanlaisia kuin muutkin naiset. Olen nähnyt paljon miesmäisempiä sairaanhoitajia tai sihteereitä.
Tietenkin pitka, tumma, hoikka, komea. alykas, huumorintajuinen, musikaalinen jne. Me naisinsinoorit olemme tosi ranttuja, kun tarjontaa on todella paljon.
Kaikki tuntemani naisinsinöörit ovat ihan tavallisia naisia, naisellisia jne. Ovat naimisissa insinöörien kanssa! :-)