Olisiko hienoa, jos laulaisin tädin syntymäpäivillä?
Täti täyttää 70 ja olen kirjoittanut laulun tai runon. Mietin, kehtaisinko laulaa sen siellä.
On Tertun päivät koittanut. Tertutatertutatertuntaa. On vaikeutensa voittanut. Tertutatertutatertuntaa. Nyt syntymäpäiviä juhlitaan ja laulu hänelle lauletaan, on Tertun päivät koittanut. Tertutatertutatertuntaa.
Ehkä Kerään rohkeuteni
Kommentit (22)
Ihan hauska laulu, anna mennä vaan
Yleisöä hauskuuttaaksesi muista kysyä esityksen alussa klassikko "Kuinka päin banaani on tertussa?"....
Vierailija kirjoitti:
Täti täyttää 70 ja olen kirjoittanut laulun tai runon. Mietin, kehtaisinko laulaa sen siellä.
On Tertun päivät koittanut. Tertutatertutatertuntaa. On vaikeutensa voittanut. Tertutatertutatertuntaa. Nyt syntymäpäiviä juhlitaan ja laulu hänelle lauletaan, on Tertun päivät koittanut. Tertutatertutatertuntaa.
Ehkä Kerään rohkeuteni
:D
Tule juhlien jälkeen kertomaan laulun vastaanotto
Voihan Tertuntartuntaa! Mitäpä, jos vain kirjoittaisit tuon aivopierusi onnittelukorttiin. Jos minun pitäisi kuunnella tuollaista "runoa" lausuttuna tai laulettuna, tuntisin suurta myötähäpeää esittäjää kohtaan. Osaatko edes laulaa kunnolla? Koulatkaa mieluummin suvun lapset laulamaan tädille joku kiva tuttu kesäinen kansanlaulu. Luulen tädin nauttivan siitä paljon enemmän.
Laula ihan perinteinen Paljon Onnea Vaan yhdessä muiden kanssa. Sun laulun sanoitus on kauhean kamalan hirveä. Onko sävel samaa tasoa?
Terttu on maailman onnellisin täti
Yhdistäkää tähän joku kiva leikki
Porvoossa tästä kyllä tykätään tosi paljon!
Säästä juhlavieraita