Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittisivustoja, mistä voisin löytää USA:n kansalaisuuden omaavan miehen?

Vierailija
22.05.2017 |

Haluan ehdottomasti amerikkalaisen miehen! Tietääkö joku ilmaisia sivustoja jonne tekisin profiilin?

Onko muita vinkkejä miten tavata heitä? Ei ole rahaa matkustaa jenkkeihin. :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trump

Vierailija
2/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kansalaisuus on ainoa kriteeri niin amerikkalaisia nyt löytyy melkein miltä vain sivustolta. Mutta jos sen pitäisi olla suhteellisen varakas niin että pystyisi tarjoamaan hyvän elintason teille molemmille, ja mahdollisesti lapsillekin, niin sitten menee vaikeammaksi. Niitä miehiä kun metsästää useampi miljoona (ellei miljardi) ulkomaalaista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match.comin jenkkiversio?

Suomalainen deittisivu, koska täälläkin asuu amerikkalaisia. 

Ilmaisista sivuista en osaa sanoa. 

Mene Suomi-Amerikka -seuran kokoukseen tai notku yliopistolaisten suosimissa kahvioissa?

Vierailija
4/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin America Onlinelta, aol.com

Vierailija
5/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump

Sillä taitaa olla jo vaimo.

Vierailija
6/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Amerikkalaiselle majurille tätyy lähettää $ 80.000 että se pääsee lähtemään Afganistanista hakemaan sinua. Onnea matkaan!

Vierailija
7/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin Amerikkalaiselle majurille tätyy lähettää $ 80.000 että se pääsee lähtemään Afganistanista hakemaan sinua. Onnea matkaan!

Tiedän erään tuttava perheen äidin tehneen näin. Itkuhan siinä tuli.

Vierailija
8/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mingle ja Cubid tuli ekaksi mieleen. Googlella löytyy varmaan paljon lisää. Miksi haluat juuri amerikkalaisen miehen? M29 ja latino

Vierailija
9/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mingle ja Cubid tuli ekaksi mieleen. Googlella löytyy varmaan paljon lisää. Miksi haluat juuri amerikkalaisen miehen? M29 ja latino

Toki komea latinokin sopisi!

Yleisesti ottaen heidän kulttuuri on se mistä sytyn. Herrasmiesmäisyys ja romanttisuus on se mitä haen. Komeita kuin mitkä. Itse vastaan aikalailla myös sellaista amerikkalaista ihannetyttöä ulkonäöllisesti. Olen blondi ja urheilullinen, hyvässä kunnossa fyysisesti. Jotenkin oma kuvani vain on vahvitustunut epäonnisten suhteiden jälkeen suomalaisten miesten kanssa.

Muutamia kertoja olen jenkeissä käynnyt ja olin aivan suu auki niistä miehistä. Toki silloin olin varattu, joten lähempää tuttavuutta en päässyt tekemään.

Kyllä latinokin siis menisi, tummista piirteistä pidän ja kulttuuri myös varmaan hemmottelee naisia? ;)

Vierailija
10/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomessa amerikkalaisia kundeja?

Vierailija
11/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen heidän kulttuuri on se mistä sytyn. Herrasmiesmäisyys ja romanttisuus on se mitä haen. Komeita kuin mitkä. Itse vastaan aikalailla myös sellaista amerikkalaista ihannetyttöä ulkonäöllisesti. Olen blondi ja urheilullinen, hyvässä kunnossa fyysisesti. Jotenkin oma kuvani vain on vahvitustunut epäonnisten suhteiden jälkeen suomalaisten miesten kanssa.

Muutamia kertoja olen jenkeissä käynnyt ja olin aivan suu auki niistä miehistä. Toki silloin olin varattu, joten lähempää tuttavuutta en päässyt tekemään.

Kyllä latinokin siis menisi, tummista piirteistä pidän ja kulttuuri myös varmaan hemmottelee naisia? ;)

:-) kyllä jos hyväksyy syrjähypyt jotka ovat väistämättömiä näille miehille. Jos tuon hyväksyy, niin saat olla kyllä nainen.

Vierailija
12/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä USA:n sotilasaluksia pysähdy aina välillä Suomessakin? Lähinnä Helsingissä. Menet silloin pyörimään hoodeille.

Vierailija
13/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:-) kyllä jos hyväksyy syrjähypyt jotka ovat väistämättömiä näille miehille. Jos tuon hyväksyy, niin saat olla kyllä nainen.

Niin ja suomalaiset miehet ei koskaan petä? Jos suomalaiset miehet olisivat oikeasti rehellisiä, sisukkaita, tasa-arvoisia, sivistyneitä ja luotettavia niin kuin stereotyypit antavat olettaa, en edes katsoisi muun maalaisten perään.

Vierailija
14/24 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "herrasmiesmäisyys" kätkee sisäänsä saman paskan kun Suomessa. Suomessa sen saa ilman kuorta. Ei se deittivaihe kauan kestä ja deittailukulttuuri Amerikassa on muutenkin erilainen. Katso tarkkaan pinnan alle. Amerikkalainen ihannenainen riippuu muuten miehestä, on aika usein nörtti brunette tms. Blondit on niitä joita pannaan. En kyllä ylipäätään ymmärrä miten voit pitää miestä joka haluaa määrätä kaapin paikan miehenä joka hemmottelee naista??? Mutta se on sinun logiikkaasi ja saat ottaa mitä haluat.

Vierailija
15/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen mies puhuu sentään naiselleen kauniilla sanoilla sunshine, love, darling, suomalainen ei mitään tai vaikeasti sanottuna kulta.

Haluan amerikkalaisen miehen hemmotteluun. Suomalainen mies ei osaa "ruokkia " naisen romantiikan nälkää, joka jokaisesta naisesta löytyy.

Vierailija
16/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen mies puhuu sentään naiselleen kauniilla sanoilla sunshine, love, darling, suomalainen ei mitään tai vaikeasti sanottuna kulta.

Haluan amerikkalaisen miehen hemmotteluun. Suomalainen mies ei osaa "ruokkia " naisen romantiikan nälkää, joka jokaisesta naisesta löytyy.

Vierailija
17/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot hyvän näkönen niin joku russian wives dot com

Vierailija
18/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump

Sillä taitaa olla jo vaimo.

Eihan se ole ennenkaan menoa haitannut. :D

Vierailija
19/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FarmersOnly.com

Vierailija
20/24 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan ehdottomasti amerikkalaisen miehen! Tietääkö joku ilmaisia sivustoja jonne tekisin profiilin?

Onko muita vinkkejä miten tavata heitä? Ei ole rahaa matkustaa jenkkeihin. :(

Aikamoiseen paperisotaan saat valmistautua jos amerikkalaisen miehen haluat. Avovaimoille ei heltia viisumia.