*tanan CURLING-vanhemmat! Järki lähtee!!!
Siis voi elämä teidän kanssa! Mitä ihmettä oikein ajattelette, että lapsenne oppivat, kun siloittelette KAIKEN heidän edestään? Mulla on nyt totaalisesti mennyt hermo teihin, mutta en voi tätä teihin henkilökohtaisesti purkaa, kun olen viranomainen virassani, joten avoin purkaus täällä saa piisata.
Mutta oikeasti teidän pitäisi kyllä vähän kelata, että miten puhutte lapsen kanssa työskenteleville aikuisille ja mitä kaikkea kannattaa uskoa oman lapsen suusta. Ihan uskomatonta, että lapsen huono käytös muutetaan aikuisen viaksi tai huoli lapsen asioista käännetään niin, että aikuiset ovat keksineet asian kiusatakseen perhettä. (Ja joo kyllä tiedän, että joskus näin voikin olla, mutta jos useampi taho ja eri ihmiset ilmaisevat samoja asioita, niin onko mahdollista, että he kaikki ovat väärässä?)
Kasvattakaa itse lapsenne, niin voitte tehdä kaiken juuri niin kuin itse haluatte ja voitte sitten kiitellä myöhemmin itseänne kuinka hienoa työtä olette tehneet!!!
Kommentit (8)
Vaihda alaa, et selvästikään sovellu alalle. Lapset ja sinä itse pelastutte.
:D Joo ja nää vaan pahenee vuosi vuodelta! En malta odottaa, mikä tilanne on viiden vuoden päästä, kun vanhemmat on lykänneet vauvoille käteen pädit synnytyslaitoksella ja lapset eivät ole oppineet puhumaan tai toimimaan toisten ihmisten kanssa. Joka toinen lapsi käy puheterapiassa ja päiväkodeissa ja kouluissa keskitytään vain vuorovaikutustaitoihin, kun homma repäisi muuten käsiin. Sitten vanhemmat haastaa koulun ja toiset vanhemmat oikeuteen tai tekevät sata kantelua, kun kaikki ei olekaan juuri niin kuin he toivovat tai joku tuotti pahan mielen.
Jossain vaiheessa se totuus valkenee myös näille curling-vanhempien jälkikasvulle. Moni kullanmuru ei ollenkaan ymmärrä, että maailma ei pyöri heidän ympärillään eikä heidän ehdoillaan niinkuin heidän vanhempansa ovat antaneet heidän ymmärtää. Surullista, että kaikki vanhemmat eivät ymmärrä miten paljon hallaa he toimillaan lapsilleen aiheuttavat.
Mut millaisessa maailmassa me sitten eletään, kun nää kiukuttelevat lapset on kasvaneet kiukutteleviksi aikuisiksi?
Samaa mieltä. Aivan käsittämättömiä tapauksia tulee vastaan jatkuvasti. Välillä tekisi mieli vaihtaa alaa.
T. Koulunkäynninohjaajana alakoulussa.
Niin mullaki :D
Kukakohan kohta enää suostuu kasvattamaan toisten lapsosia?