Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan mukavia toisillemme tässä ketjussa :) OFFICIAL Kiva-Chat <3

Vierailija
22.05.2017 |

Hyvää mieltä ja hyvää iltaa jokaiselle mukavalle ihmiselle :) Ruoka porisee tulella ja jälkiruoka on jäähtymässä, kuis hurisoo?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on välillä ihan perceestä.

Ja välillä se 10 pisteen perce kävelee ohitsemme ja tekee meidät iloiseksi :p

Vierailija
42/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla odottaa eilisen aterian jämät lautasella ja aion tuikata ne kohta mikroon.  Mietiskelen, että on hyvä kun on työ vaikka se välillä keljuttaakin.

(tästä tulee varmasti ennätyspitkä ketju)

Sun mikro on varmaan tosi ihana! :p

Hyvä että tykkäät työstäsi ainakin joskus! :)

Kiitos kun huomioit viestini <3  Toivon, että sinäkin omistat mieleisen mikron ja että sinulla olisi maukkaampaa mikrotettavaa kuin minulla :)

T. onnellinen mikron omistaja, joka tykkää työstään ainakin palkkapäivänä

Kiitos, olen hellaihmisiä, jäin hellakaudelle :p

Palkkapäivä pistää kukkaron myhäilemään!... Ollako mieluummin pullea kukkaro? silloin ei tarvitsisi tehdä työtä vaan ainoastaan vahtia että rahat pysyvät lompsassa. Itse olen kiintynyt kukkarooni niin etten halua vaihtaa sitä vaan parsin ja parsin kunnes löydän jostain yhtä hienon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko olla mukava jos ei halua?

Pakko ei ole muuta kuin kuolla ja käydä paskalla sanoi mummoni :p

Vierailija
44/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, kohta kesäloma ❤️

Hyvää kesälomaa sinulle! ❤️❤️❤️

Vierailija
45/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko olla mukava jos ei halua?

Pakko ei ole muuta kuin kuolla ja käydä paskalla sanoi mummoni :p

Well said.

Vierailija
46/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus on vain hymyn taakse piilotettua negatiivisuutta.

Ikävää jos et ole koskaan kokenut aitoa hymyä? Oletko koskaan miettinyt miksi sinua ei hymyilytä? Hymy liittyy usein huumoriin, iloisuuteen tai onnellisuuteen. Itselleni toimii myös se että irvistelen peilin edessä koska se väkisinkin alkaa naurattamaan, on sen verrran hölömön hommoo :p Että tavallaan, negatiivisuus voi saada hymyn aikaan kuitenkin !

Miksi pitäisi olla positiivinen? Ylipositiivisuus on haitaksi niin itse kuin muillekin.

Nauru pidentää ikää joten on parempi varmistaa että nauru on aitoa :)

Vierailija
47/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva idea, mutta... no, kaunista kesä päivää (tai iltaa jo) ap:lle ja muille

Vierailija
48/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiva-chat" on yhtä utopista fantasiaa kuin KiVa koulu humpuuki. Ihmiset eivät ole mukavia toisilleen!!

Tai sitten kivastellaan niin että sokeri ja siirappi roiskuu!

Kiva-koira toimii joten otetaan kiva-koirista mallia ja ollaan vähintään yhtä kivoja tässä ketjussa kuin kiva-koirat <3

http://www.kivakoirakansalainen.fi/testin-sisalto

Tuo testihän sopii melko sellaisenaan AV:llekin :p

Vierailija
49/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavasti menee! Hampaassa reikä ja siihen sattuu aina, kun syön! Kaikki projektit eivät ehdi valmistua ennen kesää! Ja luulen, että olen sairastunut masennukseen! Kivaa!

Hammaslääkäriin meno ei ole lempipuuhiani mutta se auttaa pitemmällä tähtäimellä. Milloin sait ajan?

Kuulostaa stressiltä. Oletko koskaan kuullut sanontaa "peruna kerrallaan", Keijo Tahkokalliolla on tämänniminen kirja. Jaa projektisi osiin ja tee pala kerrallaan, sen minkä pystyt. Ime auringosta energiaa ja lepää. Luota siihen että lepäämiseen jälkeen pystyt tuottamaan kaksinkertaisesti siihen nähden kuin ilman lepäämistä. Nuku riittävästi. Teet sen minkä teet, ei se stressaaminen oikeasti tee työtä yhtään nopeammin puolestasi. Työsi valmistuu tasan samaa vauhtia stressaatpa tai et joten mitä turhia stressailemaan.

Masennus taas on henkilökohtainen ja hankala juttu. Oletko jo jäljittänyt mistä se johtuu?

Luin joskus jostain vangeista joita oli vangittu mielipiteidensä vuoksi, ei siksi että olisivat syyllistyneet johonkin rikokseen. Vangit kertoivat (tai ainakin yksi) että hän kestää ja selviää koska vaikka hänen ruumiinsa on vangittu niin hänen mieltään ei voi vangita. Lähde voi löytyä googlailemalla en muista mistä se on.

Vaikka muut yrittäisivät vangita mieltäsi niin älä ainakaan tee sitä itse. Opi myös vastustamaan tekijöitä jotka yrittävät vangita mieltäsi. Asiat voivat välillä olla kurjastikin mutta etenkin jos emme voi tiettyjä asioita muuttaa niin voimme silti pitää hauskaa mielessämme.. Tuo ajatus auttaa minua vaikeina hetkinä, toivottavasti myös sinua!

Vierailija
50/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva idea, mutta... no, kaunista kesä päivää (tai iltaa jo) ap:lle ja muille

Kiitos ja hyvää illan jatkoa myös sinulle!

Vierailija
51/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macronilla on mummo.fetissi! Vai mitä?

Vierailija
52/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä kaikilla joku hyväkin juttu on. Monella on... on....toimiva nenä. Se on hyvä juttu. Jos ei nenä toimi, siis hajuaisti se kertoo, että ei enää kauan niin pääsee pois.

Unohdin siitepölykauden, monet eivät voi iloita nenästään. No monella on hiukset, se on hyvä juttua ja osalla ei ja sekin on hyvä.

No.... Lakkasin haistamasta noin 20v. sitten eikä ole vielä happi loppunut..  :p

Ainakin säästää hiustenhoitoainekuluissa ja kampaamokuluissa sievoisen summan! Voi vaikka sijoittaa satoja euroja vuodessa :)

Ok, ok epäilinkin tätä, että ei voi yleistää. Voit kuitenkin nauttia nenäsi rapsuttamisesta? Toivottavasti.

Vierailija
53/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ISIS👹👏💣

Tää viesti vaan nauratti mua tässä yhteydessä. :D 

Ihana idea ap. <3

Vierailija
54/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää illanjatkoa kaikille!

Vierailija
56/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ehtoota naisille ja miehille myös pojille ja tytöille.kaikille ketkä Täällä kirjoittelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän