Ollaan mukavia toisillemme tässä ketjussa :) OFFICIAL Kiva-Chat <3
Hyvää mieltä ja hyvää iltaa jokaiselle mukavalle ihmiselle :) Ruoka porisee tulella ja jälkiruoka on jäähtymässä, kuis hurisoo?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla odottaa eilisen aterian jämät lautasella ja aion tuikata ne kohta mikroon. Mietiskelen, että on hyvä kun on työ vaikka se välillä keljuttaakin.
(tästä tulee varmasti ennätyspitkä ketju)
Sun mikro on varmaan tosi ihana! :p
Hyvä että tykkäät työstäsi ainakin joskus! :)
Kiitos kun huomioit viestini <3 Toivon, että sinäkin omistat mieleisen mikron ja että sinulla olisi maukkaampaa mikrotettavaa kuin minulla :)
T. onnellinen mikron omistaja, joka tykkää työstään ainakin palkkapäivänä
Vierailija kirjoitti:
Samoin täältä! Tampereella on jo pääskysiä :) - hyvä mieli, mun vauva täyttää tänään 16. Kuinka aika rientääkään!
Oi, oi, pääskysestä ei päivääkään <3 Kesä yllätti Tamperelaiset :)
Onnea vaavillesi !!!
Onko pakko olla mukava jos ei halua?
Vierailija kirjoitti:
toimitusjohtaja
toimitusjohtaja
toimitusjohtaja
toimitusjohtaja
toimitusjohtaja
Oletko ihastunut häneen ?
<3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuus on vain hymyn taakse piilotettua negatiivisuutta.
Ikävää jos et ole koskaan kokenut aitoa hymyä? Oletko koskaan miettinyt miksi sinua ei hymyilytä? Hymy liittyy usein huumoriin, iloisuuteen tai onnellisuuteen. Itselleni toimii myös se että irvistelen peilin edessä koska se väkisinkin alkaa naurattamaan, on sen verrran hölömön hommoo :p Että tavallaan, negatiivisuus voi saada hymyn aikaan kuitenkin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuus on vain hymyn taakse piilotettua negatiivisuutta.
Ikävää jos et ole koskaan kokenut aitoa hymyä? Oletko koskaan miettinyt miksi sinua ei hymyilytä? Hymy liittyy usein huumoriin, iloisuuteen tai onnellisuuteen. Itselleni toimii myös se että irvistelen peilin edessä koska se väkisinkin alkaa naurattamaan, on sen verrran hölömön hommoo :p Että tavallaan, negatiivisuus voi saada hymyn aikaan kuitenkin !
Miksi pitäisi olla positiivinen? Ylipositiivisuus on haitaksi niin itse kuin muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täältä! Tampereella on jo pääskysiä :) - hyvä mieli, mun vauva täyttää tänään 16. Kuinka aika rientääkään!
Oi, oi, pääskysestä ei päivääkään <3 Kesä yllätti Tamperelaiset :)
Onnea vaavillesi !!!
Kiitos kiitos - kerron eteenpäin!
Kesää on odotettu, ja sen tulon huomaa ihmisistä, ne hymyilevät herkästi ja puhuvat toisilleen. Jopa minä, joka en ole mitenkään erityisen sosiaalinen olento.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli juuri siskonmakkarakeittoa. Itse en niin tykkää mutta välillä kiva tehdä ruoka lapsia varten. Mitä hyvää teillä on jälkkäriksi?
Niin, on kiva kokkailla joskus muita varten ja nähdä heidän ilostumisensa :) Niin helposti voi tuottaa iloa kun tekee lempiruokaa ja kuuluu "jee" :)
Marjakiisseliä
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas tylsä päivä. Koulu vituttaa. Koulujutut vituttaa. Kaikki vituttaa.
Ja tylsyys on parempi kuin jotain ikävää ja vittu haisee hyvälle sanoo Meriläinen joten eipä huolta.. Sitä paitsi sinulla on vielä ainakin 3 tuntia tätä päivää jäljellä joten tee jotain tosi hauskaa ja josta tulee hyvä mieli :)
Vierailija kirjoitti:
ISIS👹👏💣
Todella positiivista ja iloista :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on tosi hyvä, siis ihan oikeasti.
Kun joku arkielämän pulma yllättää niin muutamassa minuutissa on vastaukset asioihin.
Itse kerran kyselin niinkin typeriä että mistä saa kurahousuihin niitä kengän alta meneviä kuminauhoja kun entiset menivät rikki. "Juu, eka lapsi oli ja olin aivan pihalla) Vastauksia sain välittömästi ja suuntana oli heti tekstiilikauppa 🤣
Kiitos kaikille! Itse en koskaan halua olla ilkeä kenellekään.
Ihana kuulla :)
Eihän sitä voi kysymättä koskaan tietää määräänsä enempää, olet siis kätevä käsistäsi koska osasit korjata!
Kiva nyt saa kerrankin sanoa että pätsen Laura on kuuma kissa ja upea!
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas tylsä päivä. Koulu vituttaa. Koulujutut vituttaa. Kaikki vituttaa.
Kohta alkaa kesäloma ja pääset uimaan!
"Kiva-chat" on yhtä utopista fantasiaa kuin KiVa koulu humpuuki. Ihmiset eivät ole mukavia toisilleen!!
Aivan mahtavasti menee! Hampaassa reikä ja siihen sattuu aina, kun syön! Kaikki projektit eivät ehdi valmistua ennen kesää! Ja luulen, että olen sairastunut masennukseen! Kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teillä kaikilla joku hyväkin juttu on. Monella on... on....toimiva nenä. Se on hyvä juttu. Jos ei nenä toimi, siis hajuaisti se kertoo, että ei enää kauan niin pääsee pois.
Unohdin siitepölykauden, monet eivät voi iloita nenästään. No monella on hiukset, se on hyvä juttua ja osalla ei ja sekin on hyvä.
No.... Lakkasin haistamasta noin 20v. sitten eikä ole vielä happi loppunut.. :p
Ainakin säästää hiustenhoitoainekuluissa ja kampaamokuluissa sievoisen summan! Voi vaikka sijoittaa satoja euroja vuodessa :)
Tää ketju on retardi.