Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan mukavia toisillemme tässä ketjussa :) OFFICIAL Kiva-Chat <3

Vierailija
22.05.2017 |

Hyvää mieltä ja hyvää iltaa jokaiselle mukavalle ihmiselle :) Ruoka porisee tulella ja jälkiruoka on jäähtymässä, kuis hurisoo?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on retardi.

Vierailija
22/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla odottaa eilisen aterian jämät lautasella ja aion tuikata ne kohta mikroon.  Mietiskelen, että on hyvä kun on työ vaikka se välillä keljuttaakin.

(tästä tulee varmasti ennätyspitkä ketju)

Sun mikro on varmaan tosi ihana! :p

Hyvä että tykkäät työstäsi ainakin joskus! :)

Kiitos kun huomioit viestini <3  Toivon, että sinäkin omistat mieleisen mikron ja että sinulla olisi maukkaampaa mikrotettavaa kuin minulla :)

T. onnellinen mikron omistaja, joka tykkää työstään ainakin palkkapäivänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilu-chat ois kyl 5/5

Vierailija
24/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin täältä! Tampereella on jo pääskysiä :) - hyvä mieli, mun vauva täyttää tänään 16. Kuinka aika rientääkään!

Oi, oi, pääskysestä ei päivääkään <3 Kesä yllätti Tamperelaiset :)

Onnea vaavillesi !!!

Vierailija
25/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla mukava jos ei halua?

Vierailija
26/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toimitusjohtaja

toimitusjohtaja

toimitusjohtaja

toimitusjohtaja

toimitusjohtaja

Oletko ihastunut häneen ?

<3 <3 <3

Vierailija
27/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, kohta kesäloma ❤️

Vierailija
29/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus on vain hymyn taakse piilotettua negatiivisuutta.

Ikävää jos et ole koskaan kokenut aitoa hymyä? Oletko koskaan miettinyt miksi sinua ei hymyilytä? Hymy liittyy usein huumoriin, iloisuuteen tai onnellisuuteen. Itselleni toimii myös se että irvistelen peilin edessä koska se väkisinkin alkaa naurattamaan, on sen verrran hölömön hommoo :p Että tavallaan, negatiivisuus voi saada hymyn aikaan kuitenkin !

Vierailija
30/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuus on vain hymyn taakse piilotettua negatiivisuutta.

Ikävää jos et ole koskaan kokenut aitoa hymyä? Oletko koskaan miettinyt miksi sinua ei hymyilytä? Hymy liittyy usein huumoriin, iloisuuteen tai onnellisuuteen. Itselleni toimii myös se että irvistelen peilin edessä koska se väkisinkin alkaa naurattamaan, on sen verrran hölömön hommoo :p Että tavallaan, negatiivisuus voi saada hymyn aikaan kuitenkin !

Miksi pitäisi olla positiivinen? Ylipositiivisuus on haitaksi niin itse kuin muillekin.

Vierailija
31/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin täältä! Tampereella on jo pääskysiä :) - hyvä mieli, mun vauva täyttää tänään 16. Kuinka aika rientääkään!

Oi, oi, pääskysestä ei päivääkään <3 Kesä yllätti Tamperelaiset :)

Onnea vaavillesi !!!

Kiitos kiitos - kerron eteenpäin!

Kesää on odotettu, ja sen tulon huomaa ihmisistä, ne hymyilevät herkästi ja puhuvat toisilleen. Jopa minä, joka en ole mitenkään erityisen sosiaalinen olento.

Vierailija
32/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli juuri siskonmakkarakeittoa. Itse en niin tykkää mutta välillä kiva tehdä ruoka lapsia varten. Mitä hyvää teillä on jälkkäriksi?

Niin, on kiva kokkailla joskus muita varten ja nähdä heidän ilostumisensa :) Niin helposti voi tuottaa iloa kun tekee lempiruokaa ja kuuluu "jee" :)

Marjakiisseliä

Vierailija
33/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas tylsä päivä. Koulu vituttaa. Koulujutut vituttaa. Kaikki vituttaa.

Ja tylsyys on parempi kuin jotain ikävää ja vittu haisee hyvälle sanoo Meriläinen joten eipä huolta.. Sitä paitsi sinulla on vielä ainakin 3 tuntia tätä päivää jäljellä joten tee jotain tosi hauskaa ja josta tulee hyvä mieli :)

Vierailija
34/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ISIS👹👏💣

Todella positiivista ja iloista :D

Vierailija
35/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on tosi hyvä, siis ihan oikeasti.

Kun joku arkielämän pulma yllättää niin muutamassa minuutissa on vastaukset asioihin.

Itse kerran kyselin niinkin typeriä että mistä saa kurahousuihin niitä kengän alta meneviä kuminauhoja kun entiset menivät rikki. "Juu, eka lapsi oli ja olin aivan pihalla) Vastauksia sain välittömästi ja suuntana oli heti tekstiilikauppa 🤣

Kiitos kaikille! Itse en koskaan halua olla ilkeä kenellekään.

Ihana kuulla :)

Eihän sitä voi kysymättä koskaan tietää määräänsä enempää, olet siis kätevä käsistäsi koska osasit korjata!

Vierailija
36/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nyt saa kerrankin sanoa että pätsen Laura on kuuma kissa ja upea!

Vierailija
37/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas tylsä päivä. Koulu vituttaa. Koulujutut vituttaa. Kaikki vituttaa.

Kohta alkaa kesäloma ja pääset uimaan!

Vierailija
38/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva-chat" on yhtä utopista fantasiaa kuin KiVa koulu humpuuki. Ihmiset eivät ole mukavia toisilleen!!

Vierailija
39/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavasti menee! Hampaassa reikä ja siihen sattuu aina, kun syön! Kaikki projektit eivät ehdi valmistua ennen kesää! Ja luulen, että olen sairastunut masennukseen! Kivaa!

Vierailija
40/56 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä kaikilla joku hyväkin juttu on. Monella on... on....toimiva nenä. Se on hyvä juttu. Jos ei nenä toimi, siis hajuaisti se kertoo, että ei enää kauan niin pääsee pois.

Unohdin siitepölykauden, monet eivät voi iloita nenästään. No monella on hiukset, se on hyvä juttua ja osalla ei ja sekin on hyvä.

No.... Lakkasin haistamasta noin 20v. sitten eikä ole vielä happi loppunut..  :p

Ainakin säästää hiustenhoitoainekuluissa ja kampaamokuluissa sievoisen summan! Voi vaikka sijoittaa satoja euroja vuodessa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän