Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5-vuotiaalla eroahdistus??

Vierailija
22.05.2017 |

Voiko vielä tässä iässäkin tulla eroahdistuskausia? Poika on yhtäkkiä ollut ihan kamalasti taas mun perään. Meen vessaan ja huutelee heti kohta olkkarista "missä äitii" (isänsä on kyllä paikalla) tai vien vaikka pyykkiä yläkertaan, niin huutaa heti "äitiin mukaaaan!!" ja kova itku välillä, jos ei heti pääse mukaan.

Näitä kausia oli alle 1-, noin 1,5- ja noin 2-vuotiaanakin, mutta nyt tuntuu olevan kaikista voimakkain. Luulin, että 2v iässä on viimeinen. Mihin asti näitä voi tulla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen luullut, että 2-vuotiaana tulisi viimeinen. Voi apua jos tulee vielä lisää!

Vierailija
2/5 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollu sitte paljo pois tai onko 8 h päivä tarhassa? Meillä ei kotona hoidetulle oo tullu enään 1 v jälkeen. Näppärästi jää nykyäänkin hoitoon, mutta eipä hän vietäkkään 8-9 h päivässä muualla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotihoidossa, meen vasta syksyllä töihin. Aika vähän olen ollut missään ilman lasta. Aika paljon kyllä muuten liikutaan yhdessä kaikissa avoimissa päiväkodeissa, puistoissa sun muissa. Isänsä on hoitanut kyllä paljon ja heräävät esim. viikonloppuisin yhdessä aiemmin ja minä nukun silloin pidempään. Ovat myös yhdessä käyneet perhekerhossa ym. Ei nyt siis ihan 100% symbioosissa olla eletty. Muutama viikko sitten oli kyllä noin 4 tuntia isovanhempien hoidossa, edellinen vastaava (eka) kerta oli ihan alkuvuodesta. Tuolloin kun oli tuo viimeisin isovanhempien hoitokeikka, niin lapsi oli kyllä toisena päivänä tosi pitkän päivän isänsä kanssa. Olikohan ehkä noin 10 tuntia, välillä kyllä näimme hetkittäin pikaisesti tuona aikana.

Olikohan tuo liian pitkä hoitoaika vai onko ollut liian vähän hoidossa? :-(

Vierailija
4/5 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla tietoa?

Vierailija
5/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän