Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin, että jatkossa multa saa poistaa hampaat suoraan ilman mitään juurihoitoja tms.

Vierailija
22.05.2017 |

Olen kolmekymppinen, mutta mulla on useita sairauksia joiden ansiosta hampaat on huonokuntoisia. Mm. syömishäiriötausta, narskutan pahasti, refluksitauti. Ikävältä tuntui tajuta että tulen olemaan näin nuorena jo harvahammas, mutta tajuan kyllä senkin ettei kaikkeen voi itse vaikuttaa enää tässä vaiheessa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi juurihoidettu hammas. Se on ollut mulla murheena 20 vuotta ja joka keleen kerta kun olen hammaslääkärissä käynyt olen pyytänyt, jos ei mitään muuta toimenpidettä, vaan nyppäskää se paska pois. Eivät suostu. Se on olleellinen puruhammas, sen poisto tuo paljon suurempia ongelmia.

Uskon ammattilaisia ja kärsin. Ravaan sitten vuoden välein sitä hoidattamassa. Mä narskuttelen myös ja mulla on purentakisko, silti tuo kyseinen hammas "kärsii" tästä narskuttelu vaivasta eniten. Siihen tulee jotenkin painetta enemmän.

Vierailija
22/23 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatteko hammaslääkäriinne? Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein itse narskuttelusuojan sellaisesta 5 euron silikonisuojasta. Huomasin, että sen ei tarvitse olla kuin noin 3 senttiä pitkä (leikkelin sitä pienemmäksi vähän kerrallaan), niin estää puremista sen verran, ettei enää ikenet jää väliin. Kannattaa valita mahdollisimman ohuet (samalla halvat suojat), niin  vaikka ovat vähän luttanat, niin pysyvät paikoillaan yöllä. Kerroin hammaslääkärille ja nyökytteli eli ei ruvennut myymään niitä varsinaisia kiskoja.

Netissä ja muuallakin noita myydään valkaisumuotteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän