Säikyn kaikkea mahdollista liikkuvaa, miten voisin lopettaa tämän?!
Säikähdän siis oven avaavia ihmisiä, maassa tuulen mukana kulkevia lehtiä, nurkan takaa tulevia ihmisiä, minua vastaan käveleviä ihmisiä.. siis oikeasti ihan kaikkea. Jos keskityn oikein kovasti ja hoen mielessäni "älä säikähdä" niin sillon en säiky ihan kaikkea. Omasta mielestä tämä on varsin kiusallista koska säpsähtelen ihan joka asiasta. Olen ujo ja melko arka ihminen, voisiko johtua siitä? Ja miten ylipäätään tämän saa loppumaan?
Kommentit (12)
Söpöä :) Onko sinulla mies? Millaista seksiä harrastatte? Tuli vain mieleen vaikuttaako tuo siihenkin, mutta ihan söpöä jos vaikuttaa :)
On mies, mutta enkai mää nyt sitä säiky :D "ylättäviä" kohtaamisia vaan. Ja en nyt ihan tajunnut miten se seksin harrastamiseen vaikuttaa :D
Siis ja tarkennan vielä, että en mä pelkää että kukaan mua syö tai vastaavaa :D jos vaan oon tosi ajatuksissani niin sitten saatan säpsähtää vaan herkemmin
Mulla on tuota stressaantuneena. Mies pieraissee ja näen tähtiä säikähdyksestä. Tai ei se ole tähtiä vaan sellainen valkoinen välähdys niin kuin salama.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuota stressaantuneena. Mies pieraissee ja näen tähtiä säikähdyksestä. Tai ei se ole tähtiä vaan sellainen valkoinen välähdys niin kuin salama.
olen kieltämättä näissä tilanteissa ehkä vähän stressaantunut/väsynyt tai muuten vaan ajatukissani pyörii jokin asia..
Onko sinulla ahdistuneisuushäiriö? Se on yksi alidiagnosoiduimmista vaivoista. Jos sinulla on lisäksi paljon huolia ja pelkoja, vatsavaivoja, hikoilua, levottomuutta, heikko stressinsieto, uniongelmia, saatat kärsiä ahdistuksesta.
Mulla oli tuota, kun oli kilpirauhasen liikatoiminta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ahdistuneisuushäiriö? Se on yksi alidiagnosoiduimmista vaivoista. Jos sinulla on lisäksi paljon huolia ja pelkoja, vatsavaivoja, hikoilua, levottomuutta, heikko stressinsieto, uniongelmia, saatat kärsiä ahdistuksesta.
No huolia silloin tällöin ja stressistä en tykkää, mutta muuta ei tuosta ole.
En osaa auttaa mutta sama ongelma täälläkin. Työni on suurimmaksi osin asiakaspalvelua ja säikähdän usein hiljaa liikkuvia asiakkaita :D
Vierailija kirjoitti:
On mies, mutta enkai mää nyt sitä säiky :D "ylättäviä" kohtaamisia vaan. Ja en nyt ihan tajunnut miten se seksin harrastamiseen vaikuttaa :D
Saattaa olla joku palstapervo, joka ajatteli aloituksesta, että säikkymisesi ja säpsähtelysi on "pikkutyttömäisen" söpöä, ja yritti kalastella lisätietoja oletko kenties makuuhuoneessakin täysin alistettu ja säikky "pikkutyttö". Puistattaa ajatuskin.
Tai vaihtoehtoisesti nainen, joka on itse joko ylläkuvatunlaisessa suhteessa, tai sitten aivan toista ääripäätä, eli kokee (outoa) ylemmyydentunnetta siitä, että hänellä ei kanssasi samaa ongelmaa ole, ja ajattelee, ettei tuollaisella "varjoaankin säikkyvällä hiirulaisella" todennäköisesti ole parisuhdetta.
Hymiöiden määrästä ja ongelmasi kutsumisesta "söpöksi :)" päätellen joku näistä.
Ei ne ihmiset sinua syö eikä lehdet pure.