Tytär seurustelee itseään vanhemman miehen kanssa
Tyttäreni on 20 ja hänen miesystävänsä 35. Ovat seurustelleet "salaa" jo useamman kuukauden ja suunnittelevat avoliittoa. En tiedä edes haluanko kysyä mitään, niin paljon sulateltavaa että halusin vain avautua.
En tiedä mitä tehdä.
Kommentit (6)
Haluaisitko avautua siitä miksi tämä häiritsee sinua?
t. 36v mies, johon on useampi parikymppinen tai vähän päälle parikymppinen tyttö ihastunut
Voi, tuohan on aivan loistava uutinen. Monet pitävätkin nuorista naisista. Itsekin vaihdoin 40-vuotiaan 25-vuotiaaseen naiseen ja elämme onnellisesti yhdessä.
Hmm, itse olen 25 ja ihastun aina 35-45 vuotiaisiin miehiin. Avopuolisoni on vain neljä vuotta vanhempi, mutta silti koen että vanhemmissa miehissä on jotain mielettömän kiinnostavaa.
Jaa-a..Itse seurustelin ikävuosina 18-20 itseäni 8 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Kyllähän porukat, etenkin isä nurisi aluksi vastaan, mutta muutaman kuukauden alkukankeuden jälkeen, piti vanhemmat exää ihan mukavana ja harmittomana tyyppinä.
Erottiin viime kesänä ja ollaan silti hyviä ystäviä, jeesataan toisiamme, jos on tarvis.
Aika vanha :/ Onko mies ihan terveen aikuisen oloinen? En nimittäin usko että on...