Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkiekko vai jalkapallo?

Vierailija
21.05.2017 |

Olen tuttavapiirini ainoa naispuolinen, jonka lempijoukkueurheilulajimon jalkapallo -
ei jääkiekko. Jääkiekko on mielestäni
jalkapalloon verrattuna tylsä ja yksipuolinen peli. Ja onhan jalkapalloilijan kroppa jääkiekkoilijan vastaavaa huomattavasti parempi...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän jääkiekosta. Olen seurannut sitä ihan pienestä asti. Muistan hyvin '95 MM-kullan kun äiti osti minulle ja veljelleni Leijona-paidat.

Jääkiekko on nopeatempoista, fyysistä ja räjähtävää. Seuraan tietenkin maajoukkuepelejä mutta myös NHL:ää. Liigaa en seuraa.

Jalkapalloa pelasin itse nuorempana useita vuosia, kuitenkaan mulla ei oo minkäänlaista mielenkiintoa seurata sitä TV:stä. Jalkapalloa varjostaa perseilijä-huligaanit, jotka tahraavat lajin mainetta sekä myös naurettavat filmaukset, jotka antavat lajista huonon kuvan.

Äärimmäisen huonoja perusteluita sille, että seuraa jotain lajia on pelaajien ulkonäkö tai lajin levinneisyys. Noilla asioilla ei oo mitään merkitystä. Myöskin aika junttia tehdä johtopäätöksiä ihmisen älykkyydestä sen perusteella mitä lajia seuraa. 😂

Jää kiekko ehdotomasti.On ollut jo lapsesta asti.isäni kannattisuomea jo 70-luvulla ja iskosti sen myös minuun.jääkiekko on miestenpeli mitä jalkapallo ei ole.Aina kaatuilevat pienestäkin tönäsystä. Onneksi sitä ei ole pkko katosa. tai katson joskus kun kun real madrid ja Barceloona pelaa. ne onkin ainoat joukkueet jotka osaa pelata jalka palloa. Suomessa ei ole yhtään joukkuetta joka osaa pelata jalkapalloa. ugh olen puhunut.

Vierailija
62/62 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo ehdottomasti. Jääkiekko on jotenkin tylsää ja vaikka niillä on hirveät varusteet päällä niin silti makoillaan ja itketään kun vähän kolahtaa. Jalkapallo on sentään miesten laji.

Lisäksi jääkiekko on hyvin väkivaltainen laji. En ymmärrä miten tommosia pelejä voidaan edes näyttää päivällä kun siellä voi pienet lapset / nuoret olla katsomassa ja ottaa vaikutteita, että olisi jotenkin hyväksyttävää lyödä toista. Jalkapallossa tämmöistä ei tapahdu käytännössä koskaan. Siksi meillä seurataan vain jalkapalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi