Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kannattaako rikosilmoitus tehdä naapurista, joka tuli uhkailemaan koiran haukuttua pihalla pari minuuttia, vai työnnänkö vaan postilaatikon täyteen koiranpaskaa?

• ylös 2
  • alas 3

Kommentit (6)

Vierailija

Älä nyt ainakaan rikokseen itse syyllisty! Ja poliisille meno riippuu millä uhkaili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi päästät rakkisi pihalle räksyttämään? Tuntuu, ettei tässä maassa ole kolkkaa, jossa ei koiran räksytys kuulu jossain vaiheessa aamulla, päivällä tai illalla. Onko koiranomistajat itse kuuroja sille räksytykselle? 

Ap on taas esimerkki siitä, miksi koiria ja niiden omistajia inhotaan yhä enemmän.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Teen piskistäsi rukkaset kirjoitti:
Te koiranomistajat olette kyllä kamalaa sakkia. Räksyttäviä rakkejanne pitäisi kaikkien rakastaa, kun teille ne ovat perheenjäseniä. Mielestäni koiran pito taajamassa pitäisi lailla kieltää.

Samaa mieltä koiran pito kaupungissa ja pienessä asunnossa pitkät päivät yksin on eläinrääkläystä.

Vierailija

Mua niiiiin veetuttaa naapurit, joiden kolme koiraa haukkuvat minuuttitolkulla jokaisen ohimenevän auton tai ihmisen kohdalla. Hiton kiva on tässä ollut taas kesäpäiviä pihalla viettää... Ja juu, itsellänikin on koira, haukkuherkkää terrierirotua, mutta sille on pennusta saakka opetettu että lentää niskaperseotteella sisälle jos alkaa pihalla möykkäämään. Nykyään kävelee suosiolla itse sisälle kun avaan oven jos erehtyy pihalla haukkumaan... 😀