Koira haukkui pihalla pari minuuttia, naapuri tuli uhkailemaan
Koira haukkui pihalla pari minuuttia, naapuri tuli uhkailemaan
klo 19:22 | 21.5.2017
Kannattaako rikosilmoitus tehdä naapurista, joka tuli uhkailemaan koiran haukuttua pihalla pari minuuttia, vai työnnänkö vaan postilaatikon täyteen koiranpaskaa?
Älä nyt ainakaan rikokseen itse syyllisty! Ja poliisille meno riippuu millä uhkaili.
Siulle pitäisi antaa häätö
Etkö sä osaa kouluttaa koiraasi vai hoidatko muuten vaan huonosti koiraasi?
Miksi päästät rakkisi pihalle räksyttämään? Tuntuu, ettei tässä maassa ole kolkkaa, jossa ei koiran räksytys kuulu jossain vaiheessa aamulla, päivällä tai illalla. Onko koiranomistajat itse kuuroja sille räksytykselle?
Ap on taas esimerkki siitä, miksi koiria ja niiden omistajia inhotaan yhä enemmän.
Samaa mieltä koiran pito kaupungissa ja pienessä asunnossa pitkät päivät yksin on eläinrääkläystä.
Mua niiiiin veetuttaa naapurit, joiden kolme koiraa haukkuvat minuuttitolkulla jokaisen ohimenevän auton tai ihmisen kohdalla. Hiton kiva on tässä ollut taas kesäpäiviä pihalla viettää... Ja juu, itsellänikin on koira, haukkuherkkää terrierirotua, mutta sille on pennusta saakka opetettu että lentää niskaperseotteella sisälle jos alkaa pihalla möykkäämään. Nykyään kävelee suosiolla itse sisälle kun avaan oven jos erehtyy pihalla haukkumaan... 😀