Noloimmat treffikokemukset
Tuli näitä lueskellessa mieleen parit treffit 80-luvulta. Mulla ei ollut nettiä, joten laitoin eroni jälkeen kirjeenvaihtoilmon lehteen, ja sainkin kirjeitä. Valkkasin kirjoitustyylin perusteella mukavimmat. En kylläkään ollut kuin kaksilla treffeillä, totesin että ei sovi mulle sokkotreffit.
-Mies saapui kahvilaan ihan ajallaan, oli todella kohtelias ja luonteeltaan alussa mukava mutta... itse olen 157cm, ja mies oli paria senttiä itseäni lyhyempi! Oli todella sitkeä tyyppi, olisi ihan puolipakolla tullut kotiini. Eipä sitten nähty toista kertaa. En osaa kuvitella olevani toisen hukkapätkän kanssa, ja mokasi totaalisesti itsensä vonkaamisellaan.
-Mies tuli hakemaan mua kotoa, ja mentiin syömään paikalliseen. Ihan mukavan näköinen, mutta ujo kun mikä, piti epätoivoisena keksiä puheenaiheita jotta ilta ei hyydy. Mies oli illan edetessä suoraan sanottuna täysi juntti. Asui kolmikymppisenä vielä kotonaan, haisi metrien päähän navetalle, ei ollut koskaan seurustellut, joten ei sitten nähty toista kertaa. Kirjeitä tuli vielä pitkään, ei meinannut tajuta ettei kiinnosta. Mies oli aivan muuta kuin kirjeensä kertoivat. Olisin päässyt heille suoraan sanottuna navettapiiaksi äitinsä komentoon.