Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä perheenne isommat lapset ovat

Vierailija
21.05.2017 |

lakanneet tulemasta mukaanne kyläreissuille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea. Kaipaan vastauksia....

Vierailija
2/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuossa reilu 10-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuossa reilu 10-vuotiaana.

OK. Kiitos! Meillä 15v joka ei halua lähteä tuttujen lapsen 6v synttäreille, on ihan OK siis😂

Vierailija
4/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vieläkin 21-vuotiaana ja veljeni 19-vuotiaana lähtee vanhempien mukaan jos menemme käymään mummulassa kylässä.

Vierailija
5/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vieläkin 21-vuotiaana ja veljeni 19-vuotiaana lähtee vanhempien mukaan jos menemme käymään mummulassa kylässä.

Onko mummola eri juttu?

Vierailija
6/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa tämä.

Vierailija
7/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 veetä en enää pakottanut muualle kuin sukulaisille. Mummolaan, serkuille jne mennään aina koko porukka (eikä kukaan edes kysele, että voiko jäädä kotiin, kaikki haluaa mennä).

Vierailija
8/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v ilmoitti ettei haluaisi lähteä ylioppilasjuhliin, nyt oli eka kerta.

Toisaalta sukulaisiin (lähinnä aikuisten sisarusten ja miniän perheen/suvun luo) lähtee kyllä mielellään

Vierailija
9/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käydä kyläreissuilla, joten ei aavistustakaan. Sukulaisiin ja kahvittelemaan vaikka naapuriin ovat kutsun saatuaan aina lähteneet, vanhin on jo 19v.

Vierailija
10/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11, 14 ja 16 vuotiaat lähtevät jonnekin ihan mielellään, mutta jonnekin en edes ihmeemmin kysele heitä. Mummolaan lähtevät aina mielellään, samoin serkuille ja paikkoihin, joissa on lapsuudesta saakka tuttuja lapsia tai vaikka erittäin hyvät tarjoilut. En ota stressiä tästäkään asiasta. Muistan hyvin, kuinka itse teininä otin jonnekin pakolliseen kyläpaikkaan mukaani joko kirjan tai elektroniikkapelin. Ei minua silloin kiinnostanut aikuisten jorinat ollenkaan, mutta joskus vain piti lähteä.

Vierailija
11/11 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 17v ja 15v lähtevät pääsääntöisesti mukaan, jos heillä ei ole muuta. En pakota, haluavat lähteä. Tosin pari viikkoa sitten tytöillä oli jotain kähnäystä keskenään, niin 15v ei siksi lähtenyt ystäväperheen lapsen synttäreille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä