Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Muumit on pilattu! Muumit on pilattu! Vierailija klo 8:40 | 21.5.2017 Ei noihin uusiin ääniin totu koskaan. Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 12 alas 0 Kommentit (7) Vierailija 1/7 | klo 8:44 | 21.5.2017 Ihan se ja sama minulle. Lapset katsovat mielellään joten so what. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 10 Vierailija 2/7 | klo 8:45 | 21.5.2017 Miksi ne äänet vaihdettiin? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/7 | klo 8:52 | 21.5.2017 Onneksi minulla on tietokoneella kaikki ne vanhat kunnon jaksot. Sieltä voin katsoa jos haluan, ei tarvi noita uusia ääniä kuunnella. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 8 alas 0 Vierailija 4/7 | klo 8:53 | 21.5.2017 Harmi kun sitä juhlaboksia ei enää saa mistään Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 7 alas 0 Vierailija 5/7 | klo 9:01 | 21.5.2017 Äänet vaihdettiin, koska vanhojen äänien käyttäminen olisi maksanut liikaa. Tuli siis halvemmaksi tehdä koko äänityö uudestaan kuin maksaa vanhoille äänille korvausta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 1 Vierailija 6/7 | klo 9:04 | 21.5.2017 Tulee lopulta kalliiksi, kun muumien suosio laskee. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 9 alas 0 Mummeli 7/7 | klo 9:07 | 21.5.2017 Toisaalta, onko kaikki alkuperäiset äänien antajat enää edes elossa? Tapio Hämäläinen (Hemuli, Mörkö, Poliisimestari) on ainakin kuollut. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/7 | klo 8:44 | 21.5.2017 Ihan se ja sama minulle. Lapset katsovat mielellään joten so what. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 10
Vierailija 2/7 | klo 8:45 | 21.5.2017 Miksi ne äänet vaihdettiin? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 0
Vierailija 3/7 | klo 8:52 | 21.5.2017 Onneksi minulla on tietokoneella kaikki ne vanhat kunnon jaksot. Sieltä voin katsoa jos haluan, ei tarvi noita uusia ääniä kuunnella. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 8 alas 0
Vierailija 4/7 | klo 8:53 | 21.5.2017 Harmi kun sitä juhlaboksia ei enää saa mistään Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 7 alas 0
Vierailija 5/7 | klo 9:01 | 21.5.2017 Äänet vaihdettiin, koska vanhojen äänien käyttäminen olisi maksanut liikaa. Tuli siis halvemmaksi tehdä koko äänityö uudestaan kuin maksaa vanhoille äänille korvausta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 1
Vierailija 6/7 | klo 9:04 | 21.5.2017 Tulee lopulta kalliiksi, kun muumien suosio laskee. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 9 alas 0
Mummeli 7/7 | klo 9:07 | 21.5.2017 Toisaalta, onko kaikki alkuperäiset äänien antajat enää edes elossa? Tapio Hämäläinen (Hemuli, Mörkö, Poliisimestari) on ainakin kuollut. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Ihan se ja sama minulle. Lapset katsovat mielellään joten so what.
Miksi ne äänet vaihdettiin?
Onneksi minulla on tietokoneella kaikki ne vanhat kunnon jaksot. Sieltä voin katsoa jos haluan, ei tarvi noita uusia ääniä kuunnella.
Harmi kun sitä juhlaboksia ei enää saa mistään
Äänet vaihdettiin, koska vanhojen äänien käyttäminen olisi maksanut liikaa. Tuli siis halvemmaksi tehdä koko äänityö uudestaan kuin maksaa vanhoille äänille korvausta.
Tulee lopulta kalliiksi, kun muumien suosio laskee.
Toisaalta, onko kaikki alkuperäiset äänien antajat enää edes elossa? Tapio Hämäläinen (Hemuli, Mörkö, Poliisimestari) on ainakin kuollut.