Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja en tiedä kuka on isä?

Vierailija
20.05.2017 |

Poikaystäväni on aiemmin pettänyt minua.annoin hänelle anteeksi mutta kostoksi olen pettänyt häntä monen eri miehen kanssa ja nyt sain eilen kuulla että olen raskaana.jo kolmannella kuulla enkä ollenkaan tiedä kuka isä on.mitä tässä kannattaa tehdä?kannattaako myöntää että olen pettänyt vai ei?vai sanonko että se on sen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri voi olla yllätys

Vierailija
2/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kostettu 👍🏿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännälapsi.

:D

Vierailija
4/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin annoit anteeksi?

Vierailija
5/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Kamalan itsekästä synnyttää lapsi, jolla ei ole isää. Asia tulee kyllä ilmi, jo veriryhmä voi paljastaa ettei poikaystävä voi olla isä.

Vierailija
6/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivosin niinpaljon poikaystävälleni kun hän petti minua että en kyllä kehtaa myöntää omaa pettämistä hänelle.olisi liian noloa.lisäksi olen pettänyt vain Suomalaisten kanssa joten tuskin epäilisi mitään.ja eniten olen siis hänen kanssa sekstaillut että ihan hyvin vois olla oikea isäkin.en vaan oo varma.kun pari muutakin ehdokasta.hän myös haluaisi lapsen niin oon ajatellut että ehkä en kerro mitään vaan pidän lapsen ja sanon että se on sen. -ap

Vierailija
7/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait KUULLA olevasi raskaana? Keneltä? Millä viikolla olet?

Vierailija
8/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaksi voisit opetella tekemään kiinnostavia, ja edes jollain tavalla kiinnostavia provoja...

blääh/5

Vierailija
9/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivosin niinpaljon poikaystävälleni kun hän petti minua että en kyllä kehtaa myöntää omaa pettämistä hänelle.olisi liian noloa.lisäksi olen pettänyt vain Suomalaisten kanssa joten tuskin epäilisi mitään.ja eniten olen siis hänen kanssa sekstaillut että ihan hyvin vois olla oikea isäkin.en vaan oo varma.kun pari muutakin ehdokasta.hän myös haluaisi lapsen niin oon ajatellut että ehkä en kerro mitään vaan pidän lapsen ja sanon että se on sen. -ap

Provohan sä olet. Jos taas et, niin toivon sinulle erittäin paskaa loppuelämää.

Vierailija
10/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait KUULLA olevasi raskaana? Keneltä? Millä viikolla olet?

Lääkäriltä.olen 11 viikolla.ja poikaystäväni oli siis se joka petti ensin että silleen. -Ap

Vierailija
11/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole typerä, tietenkin teetät abortin.

Vierailija
12/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, kannattaako tehdä lasta tuollaiseen sekoiluun? Sinuna kasvaisin ainakin muutaman vuoden vielä henkisesti ja etsisin paremman miehen. Vielä ehdit tehdä abortin, kun heti varaat ajan.

Vierailija
13/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma tässä on että olet mokannut ja pelkäät sen tulevan ilmi. Hienoa. Mitä jos vaan tunnustaisit? Puhukaa asiat halki ja päättäkää sitten mitä teette.

Vierailija
14/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde ei ainakaan siitä parane että petätte toisianne ja sitten vielä tämä. Jos teet salaa abortin tai jätät kertomatta kumppanille että isäehdokkaita on muitakin, suhteenne tuskin kukoistaa. Ainut keino millä voit suhteenne pelastaa on olla rehellinen, siis jos haluat oikeasti jatkaa hänen kanssaan.

Vierailija
15/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelma tässä on että olet mokannut ja pelkäät sen tulevan ilmi. Hienoa. Mitä jos vaan tunnustaisit? Puhukaa asiat halki ja päättäkää sitten mitä teette.

No olen ehkä mokannut mutta hän siis oli se joka petti ensin.eli hän siis mokasi ensin ja minä vaan kostin eli en mokannut niinpaljon kuin poikaystäväni.en myöskään halua tunnustaa sillä periaatteessa tämä on hänen syy.tai siis ei suoraan hänen syy mutta jos ei ois ite eka pettänyt niin ei ois näinkään käynyt. -ap

Vierailija
16/18 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortissa voi kyllä käydä huonostikin. Ystäväni  sai sen seurauksena kohtutulehduksen, vakavan ja se voi vaikeuttaa jopa uudetsaan raskautumista...

Vierailija
17/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös kuullut että abortista voi käydä huonostikin että ei voi enään koskaan saada lapsia.siksi olen ajatellut että pitäisin lapsen.poikaystävänikin tykkää lapsesta ja haluaisi sellaisen.eihän tämä nyt ihan paras mahdollinen tilanne ole mutta näillä mennään. -ap

Vierailija
18/18 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis epävarma siitäkin, että olet raskaana ja et tiedä, kuka on isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi