Kuvaile tähän mahdollisimman huonosti jotain elokuvaa ja muut yrittävät arvata mikä elokuva on kyseessä
Kommentit (1395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilotti muuttuu siaksi.
Porco Rosso
Oikein.
Kun kulmahammas putoaa, koittaa vapaus
Vierailija kirjoitti:
12 apinaa
Vierailija kirjoitti:
Tässä päähenkilöllä on ärsyttävä jatkuvasti puhuva kaveri, joka, siis se kaveri, rakastuu itseään paljon isompaan puolisoon. Päähenkilökin löytää puolison, vaikka ei ole mikään komistus. Päähenkiön puoliso on tavallaan kaunis, mutta tavallaan taas ei ole.
Ei ole tullut ehdotuksia? Jos on katsonut islantilaista kissakameraa, voi tulla tämäkin elokuva mieleen. Mulla menee sitten päivä ennen kuin pääsen vastaamaan, jos ei joku aika pian arvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vedet tuli jo!
Bridget Jone's baby
Se yksi houkuttelee ensin ne ja sitten imaisee ne. Hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä päähenkilöllä on ärsyttävä jatkuvasti puhuva kaveri, joka, siis se kaveri, rakastuu itseään paljon isompaan puolisoon. Päähenkilökin löytää puolison, vaikka ei ole mikään komistus. Päähenkiön puoliso on tavallaan kaunis, mutta tavallaan taas ei ole.
Ei ole tullut ehdotuksia? Jos on katsonut islantilaista kissakameraa, voi tulla tämäkin elokuva mieleen. Mulla menee sitten päivä ennen kuin pääsen vastaamaan, jos ei joku aika pian arvaa.
Onko tämä animaatio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olihan tuossa joku veikannut shrek:iä, en siis minä
tässä leffassa toteutettiin jumalan antama tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12 apinaa
Ei. Tässä isä naukuu ja lapset ja vaimo haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kristuksen viimeiset kiusaukset tai esim. Pasolinin Matteuksen evankeliumi.
Vierailija kirjoitti:
The book of Eli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedet tuli jo!
Bridget Jone's baby
Noup!
Vierailija kirjoitti:
Sarjakuvamyymälä. Matkalaukku. Sisilialaiset.
Badding..??
Retkikunta ei käänny takaisin vaikka nenäliina unohtui.
Se missä se muksu mököttää kun sen pikkusisko voitti kilpailun.
Vierailija kirjoitti:
Retkikunta ei käänny takaisin vaikka nenäliina unohtui.
Huviretki hirttopaikalle?
Oikein!