Miten pukeutua baariin jotta olisi miesten mielestä mahdollisimman vastenmielisen näköinen?
Mutta ei kuitenkaan yleisesti ottaen tyylitön tai kummajaisen näköinen?
Kommentit (61)
Farkkuhaalari on ikiaikainen inhokkini.
Rekkalesbo -look
Punaiset kynityt hiukset ja naistutkijan olemus
Nämä nyt esimerkiksi. Takaan, että saat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ruutupaitahipsterityyli saattaisi toimia. Toki se on yleisesti ottaen tyylitön, mutta tietyissä piireissä muodikas eli joidenkin mielestä tyylikäs eikä sitä pidetä kummajaistyylinä.
Mä oon saanut paljon huomiota ruutupaitahipsterityylissä :D varoitan, että miehet pitävät söpönä ja helposti lähestyttävänä.
Jos yrittää olla vastenmielisen näköinen, miehet olettaa helpommaksi kuin kauniit, joten rauhassa ei saa olla silti
Tässä on ongelmana se, että vaikka muuta väitetään niin miehiä löytyy jokatyylille.
Farkkuhaalarit on jollekkin hot.
Ja sitten on vielä ne jotka yrittävät iskeä ruminta jotta onnistuisi varmasti.
Voisi olla turvallista myös olla mahdollisimman täydellinen, jos mahdollista, pelko estäisi lähestymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa kerran näin jonkun vanhemman naisen jossain ruutupaidassa iskemässä nuorempia miehiä. Oli sen verran varmat otteet että oli varmaan toiminut ennenkin. Oli muutenkin ihan sellainen luonnollinen, ei mitään erityisen räikeää.
Tätä vaihetta odotellessa...Oliko flanellia vai ihan peruspuuvillaa? Että tiedän millaisia ostan.
Puuvillaa ja se oli kyllä ihan nätti nainen, hoikka ja tyylikäs leikkaus hiuksissa. Käytökseltään hienostunut ja naisellinen mutta pilkettä silmäkulmassa. Suorastaan erottui edukseen kaikkien "halvempien" lookien joukosta joihin siis itse lukeuduin.
Hassua, miten väärässä tässäkin ketjussa ollaan lesbojen pukeutumisen suhteen. Tai ei se ole oikeastaan yhtään hassua. Pelkästään ennakkoluuloista ja fobista.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten väärässä tässäkin ketjussa ollaan lesbojen pukeutumisen suhteen. Tai ei se ole oikeastaan yhtään hassua. Pelkästään ennakkoluuloista ja fobista.
En ole ennakkoluuloinen enkä lesbofobinen, mutta kaikki tuntemani lesbot pukeutuvat joko käytännöllisesti tai sitten ns. rekkalesbo-tyyliin. Toki tiedostan, että lesboilla voi olla muitakin tyylejä ja todella feminiinisiäkin, mutta ap:n kannalta ja miesten karkottamisen ollessa pointtina kyseeseen tulee juurikin se STEREOTYYPPINEN lesbo-look.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu ihan miten tykkäät, mutta näytä koko ajan nyrpeältä äläkä katso miehiin päinkään. Hyvin saa olla rauhassa!
Tämä muuten toimii! Olen noudattanut tätä jo vuosia ihan vaan päivittäisessä elämässä ja olen tosiaan saanut olla miehiltä rauhassa. Ole ap vaan kuin miehiä ei olisi olemassakaan, ja jos joku vahingossa katsoo silmiin niin näytä sopivalla tavalla ylimieliseltä/ärsyyntyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennakkoluuloinen enkä lesbofobinen, mutta kaikki tuntemani lesbot pukeutuvat joko käytännöllisesti tai sitten ns. rekkalesbo-tyyliin. Toki tiedostan, että lesboilla voi olla muitakin tyylejä ja todella feminiinisiäkin, mutta ap:n kannalta ja miesten karkottamisen ollessa pointtina kyseeseen tulee juurikin se STEREOTYYPPINEN lesbo-look.
Montako lesboa tunnet että voit puhua stereotypiasta?
Joku kauhea makkarankuori ja jos omaa laardi ei riitä niin jotain fyllinkiä sinne että näytät läskiltä. Läski on PAHIN karkoite. Jos on isot rinnat niin ei rintsikoita vaan annat roikkua. Valkoiset legginsit minihameen kanssa ja sit läiskit jotain mahdollisimman isoja tekotatuointeja.
Ei meikkiä ja SILMÄLASIT.
Kyllä toimii.
Joo ennemmin ylilaitettu on turnoff kuin vaikka ilman meikkiä.Toisaalta sitten liian laitettukin kiinnostaa joitain,joten aika vaikea rasti tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt useita kymmeniä, mutta joitakin kuitenkin. Ei tässä keskustelussa ole olennaista se, millaisia lesbot oikeasti ovat, vaan se, että tässä kulttuurissa tietty ulkonäkö tuo lesbofiilikset ja miehet osaa kartaa, niin kuin ap kysyi. Mielestäni tässä keskustelussa puhuttiin rekkalesboista (tietty kategoria) ja mainittiin, että OSA lesboista pukeutuu käytännöllisesti. Ei väitetty, että jokainen lesbo olisi tietynlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu ihan miten tykkäät, mutta näytä koko ajan nyrpeältä äläkä katso miehiin päinkään. Hyvin saa olla rauhassa!
Tämä muuten toimii! Olen noudattanut tätä jo vuosia ihan vaan päivittäisessä elämässä ja olen tosiaan saanut olla miehiltä rauhassa. Ole ap vaan kuin miehiä ei olisi olemassakaan, ja jos joku vahingossa katsoo silmiin niin näytä sopivalla tavalla ylimieliseltä/ärsyyntyneeltä.
Ei toimi mulla. Tulee vaan juttelemaan kaikki sosiaalisesti taidottomat/humalaiset miehet jotka eivät tunnu edes huomaavan kyrpiintynyttä ilmettäni.
Muuten on pakko mainita, että minä en meikkaa, en laittaudu enkä pukeudu todellakaan näyttävästi ja olen oikeasti lesbo, ja jopa minua on silti baarissa yritetty iskeä. :D Siis miehet. Harvat kylläkin, mutta epätoivoisia riittää...
Leggingsit ja tunika. Yökhyi - ei katso sua miehet eikä naisetkaan kahta kertaa.
Oikein pinttyneen likaiset haisevat vaatteet. Normaali kaunis nainen on kaunis riippumatta vaatteiden tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lesbo ja onhan tuo totta, että on olemassa stereotyyppinen lesbojen tyyli, moni meistä jopa ihan tarkoituksella pukeutuu lippiksiin, maihareihin, flanellipaitoihin, pipoihin sisätiloissa, jne. ja leikkaa kyntensä ja hiuksensa lyhyiksi. Jotkut jopa ihan tietoisesti haluavat "näyttää lesboilta" monista syistä. Eikä siinä ole mitään pahaa. Kaikki stereotypiat eivät ole negatiivisia vaikka esim. monet heterot jatkuvasti halveksuvatkin lesbojen ja homojen sterotyyppisia juttuja (ja se halveksuminen ja pilkkaaminen on oikeastaan sitä homofobiaa, ei ne stereotypiat tai stereotyyppisesti puhuvat/pukeutuvat/jne. ihmiset itsessään tai niiden stereotypioiden olemassaolon myöntäminen). Tavallaan tuollainen tyypillinen 'lesbotyyli' kuuluu meidän kulttuuriin.
Se ei tarkoita sitä, että KAIKKI lesbot näyttäisivät samalta (esim. mä itse en pukeudu tuolla tavalla ja mulla on pitkät hiukset). Eikä kukaan näissä kommenteissa ole muuten edes väittänyt, että kaikki lesbot näyttävät samanlaisilta vaan että monet lesbot näyttävät enemmän tai vähemmän tietynlaisilta (mikä on ihan totta). Ja stereotypiat tietääkseen ei välttämättä tarvitse tuntea yhtään lesboa henkilökohtaisesti, vähän outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Muuten on pakko mainita, että minä en meikkaa, en laittaudu enkä pukeudu todellakaan näyttävästi ja olen oikeasti lesbo, ja jopa minua on silti baarissa yritetty iskeä. :D Siis miehet. Harvat kylläkin, mutta epätoivoisia riittää...
Kuten varmaan tiedät, moni mies on valmis uhrautumaan tehdäksesi sinusta heteron, no ainakin bi-seksuaalin=)
Tätä vaihetta odotellessa...Oliko flanellia vai ihan peruspuuvillaa? Että tiedän millaisia ostan.