Lue keskustelun säännöt.
Kierrätyksestä tietävät: Mihin tyhjät paineilmapullot?
20.05.2017 |
Esim. tyhjät hiuslakkapullot, spray-deodorantit, Raid-pullot yms.
Metallinkeräykseen tuntuu hassulta pistää, koska niissä on kuitenkin usein kemikaalijäämiä, joita ei ehkä ihan metallinkeräyksessä pysty erottelemaan puhtaasta metallista tarpeeksi hyvin.
Tähän mennessä laittanut normaaliin sekajätteeseen kun en ole metallinkeräykseen "uskaltanut". Se tuntuu aina vähän ikävältä.
Kommentit (2)
Metallijätteeseen vaan, mikäli ovat tyhjiä. Muutoin ne kuuluvat vaaralliseen/ongelmajätteeseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ongelmajätekeräykseen.