Pippa Middletonilla on aika tylsähkö hääpuku
http://www.is.fi/viihde/art-2000005219162.html
Mitä mieltä olette?
Tuli jotenkin säkkimäinen vaikutelma.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnat vähän roikkuu, muuten tosi nätti. Varmaan pitsipuvut ovat vähitellen tulossa myös tavisten häämuotiin?
Eikös ne ole olleet jo muodissa jonkunaikaan, Katen ja Williamin häistä alkaen. Ihan kaunis puku Pippalla, hiukan raskaan näköinen tosin, niinkuin nuo kokopitsiset puvut aina.
Muun maailman muodista en tiedä, mutta Suomessa tuntuu edelleen olevan enimmäkseen niitä polyesterisatiinista tehtyjä useimmilla huonosti istuvia olkaimettomia A-linjaisia pukuja, eri värisillä helmi- ym. tehosteilla.
Ehkä maalla joo. Itse olen ollut viime vuosina (Suomessa) useissa häissä, joissa morsiamella on pitsipuku, jossa on nimenomaan kurkistusaukko selässä.
Olisi valinnut jotakin persettä korostavaa, perseestäänhän hänet tunnetaan.
On nykyään niin laihtunut ja kuihtunut ettei isosiskon häissä ollut puku olisi enää näyttänyt miltään!
Luulen ymmärtäväni mitä ap tarkoittaa? Omaankin makuun kangas näyttää paksulta ja tönköltä varsinkin helmasta. Ei laskeudu kauniisti ja morsiankin näyttää kuivan kesän oravalta.
Puku on mielestäni liian tiukka alhaalta. Näyttää siltä kuin pipalla ei olisi lainkaan lantiota (jota kummallakaan siskoksella ei ole). Kate peitti mekollaan kapean lantion, ja muutenkin pukeutumisellaan piilottelee pötkylämäistä (mutta äärettömän hoikkaa) vartaloaan ja lyhyitä jalkojaan. Molemmilla siskoilla hyvässä kunnossa kropat, mutta mittasuhteet ovat huonot.
Mekko olisi parempi jos levenisi ylempää, olisi korostetumpi vyötärö ja materiaali olisi kevyempää. Hunnusta tykkäsin. Aikka tuskimpa astelee neitseellisenä alttarille.
Puku on kaunis, mutta morsian turhan riutunut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi valinnut jotakin persettä korostavaa, perseestäänhän hänet tunnetaan.
Siitä olemattomasta perästä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ymmärtäväni mitä ap tarkoittaa? Omaankin makuun kangas näyttää paksulta ja tönköltä varsinkin helmasta. Ei laskeudu kauniisti ja morsiankin näyttää kuivan kesän oravalta.
Juuri näin. Ap
MIKSI OI MIKSI toi prinssi william ei aja koko päätään kaljuksi???
Pipan puku on miljoona kertaa kauniimpi kuin Katella oli mennessää naimisiin Williamin kanssa. Ja ainoa komea mies näissä häissä on Roger Federer, joka on kuulemma sulhasen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs puku, suomalaiset wt-julkkis-morsiot voivat ottaa mallia. Hääpuvussa ei kuulu olla tissit esillä, siis tyylikkäässä hääpuvussa.
Wt-sakin häät on sitten erikseen.
Ja oikeassa wt:ssä kuuluu olla raskaana, ja muutama uusioperheen tenava siinä jaloissa juoksentelemassa, kun niitä maalattavia kylttejä ruiskutetaan rivarin pihalla. On ihan sama, onko puvussa pitsiä, kun kolme numeroa liian pientä kolttua nostellaan koko ajan rinnuksista ylös, ja samalla heilautellaan violetin sävyisiä liukuvärjättyjä pidennyksiä.
Kaunis on Pippan puku, kuten itse Pippakin. Kukkineen ja pienen pienine tiaaroineen (vai onko kukkakoriste) ihan nappiin. Ja voi nuo englantilaisten ruusut.
Vierailija kirjoitti:
Pipan puku on miljoona kertaa kauniimpi kuin Katella oli mennessää naimisiin Williamin kanssa. Ja ainoa komea mies näissä häissä on Roger Federer, joka on kuulemma sulhasen ystävä.
Vai miljoona kertaa kauniimpi :D
Katen puku ei sentään näyttänyt noin raskaalta ja Katen puvun yläosa oli upea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs puku, suomalaiset wt-julkkis-morsiot voivat ottaa mallia. Hääpuvussa ei kuulu olla tissit esillä, siis tyylikkäässä hääpuvussa.
Wt-sakin häät on sitten erikseen.Ja oikeassa wt:ssä kuuluu olla raskaana, ja muutama uusioperheen tenava siinä jaloissa juoksentelemassa, kun niitä maalattavia kylttejä ruiskutetaan rivarin pihalla. On ihan sama, onko puvussa pitsiä, kun kolme numeroa liian pientä kolttua nostellaan koko ajan rinnuksista ylös, ja samalla heilautellaan violetin sävyisiä liukuvärjättyjä pidennyksiä.
Kaunis on Pippan puku, kuten itse Pippakin. Kukkineen ja pienen pienine tiaaroineen (vai onko kukkakoriste) ihan nappiin. Ja voi nuo englantilaisten ruusut.
"Ja voi nuo englantilaisten ruusut"
Katselin itsekin noita ruusuja ihastuneena.
Ap
Ihana puku! Minulla oli samantyylinen hääpuku mutta 3/4 hihoilla eikä ihan kaulaan saakka pääntie. Ja enemmän Merenneito. Kokonaan pitsiä. Inhoan rintavakoa paljastavia hääpukuja ja liian bling bling paljetteja. Onpas hoikassa kunnossa Pippa!
Voi miten kaunis on Pippa! Onnea! 💐💝
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4524842/Kate-William-set-Kens…
Niin ihana puku! Juuri mun makuun. Paras on tuo aukko selässä, katsoin ensin että se olisi aavistuksen sydämen mallinen, mutta ei taida olla.
Morsian on liian hoikka, näyttää jopa riutuneelta. Ei imartele pukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt-sakin häät on sitten erikseen.Ja oikeassa wt:ssä kuuluu olla raskaana, ja muutama uusioperheen tenava siinä jaloissa juoksentelemassa, kun niitä maalattavia kylttejä ruiskutetaan rivarin pihalla. On ihan sama, onko puvussa pitsiä, kun kolme numeroa liian pientä kolttua nostellaan koko ajan rinnuksista ylös, ja samalla heilautellaan violetin sävyisiä liukuvärjättyjä pidennyksiä.
Miksi pitää näin kaunis asia kääntää toisten haukkumiseen? Sun pitää nyt ottaa kunnon vilkaisu peiliin ja miettiä miksi oot sisältä niin ruma, katkera ja vihainen maailmalle ja levität sitä pahaa oloasi muihin.
Sama laulun sanoin:
Älä tuu siihen droppaa mun tunnelmaa
mitään eilistä juttua jankuttaa
Voit sä vetää suupielet ylöspäin...
"Minusta Pippa näytti paremmalta siinä silkkisessä puvussa, joka hänellä oli Katen häissä. Se todella imarteli hänen vartaloaan, olisipa hääpukukin ollut lähempänä sitä"
Juuri sellaista pukua minäkin odotin näkeväni, se sopi hänelle hyvin.
Ap