Paras laihdutuslääke on tupakka
Tein äsken kauhean havainnon. Kaikki tupakoivat tuttuni, sekä miehet että naiset, ovat hoikkia tai normaalivartaloisia. Moni nykyään lihava on kyllä entinen tupakoija... Kiloja kertynyt hulppeesti tupakan lopettamisen jälkeen osalle.
Kommentit (9)
Mikä on dnp? Terveisin lihava tupakoitsija, joka haluaa tupakasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa nikotiinin etu on se, että se on laillista ja helposti saatavissa.
Se on kuitenkin paljon paskempi dieettiapu, kuin vaikka klassinen efedriini/kofeiini/aspiriini -stäkki; Heikompi tehoinen ja reippaasti isompaa riippuvuutta aiheuttava.Nikotiinin kanssa puhutaan kuitenkin vain muutamia prosentteja kasvaneesta energiankulutuksesta levossa.
Ja jos pelkkä laihtuminen on se millä laihdutuslääkkeitä mitataan, niin dnp:tä voittanutta ei ole. :D
DMT on parempaa.
Mun tuntemista tupakoitsijoista suurin osa on kymmeniä kiloja ylipainoisia. Yksi on laiha, mutta oli sitä jo ennen kuin alkoi tupakoida.
Lopettaminen usein aiheuttaa syömistä. Ei se itse lopettaminen siis lihota. Kaikkein parasta on jos ei koskaan aloitakaan polttamista.
Siirtyisivät syöimään nikotiinitabletteja, sillä haju häiritsee tupakoimattomia.
Mun kokemuksen mukaan paras laihdutuslääke on avioero. 15kg lähti ihan huomaamatta...
Minä taas laihdutan omistamalla huonot hampaat, joita pitää vähän väliä poistaa/juurihoitaa, eipä tee kamalasti mieli enää syödä. :/
Ainoa nikotiinin etu on se, että se on laillista ja helposti saatavissa.
Se on kuitenkin paljon paskempi dieettiapu, kuin vaikka klassinen efedriini/kofeiini/aspiriini -stäkki; Heikompi tehoinen ja reippaasti isompaa riippuvuutta aiheuttava.Nikotiinin kanssa puhutaan kuitenkin vain muutamia prosentteja kasvaneesta energiankulutuksesta levossa.
Ja jos pelkkä laihtuminen on se millä laihdutuslääkkeitä mitataan, niin dnp:tä voittanutta ei ole. :D