Lopettakaa polttaminen parvekkeella kun on lämmintä!
Ihmisillä on kaikilla ikkunat auki, ne savut tulee muiden asuntoihin. Ekö moni ole pystynyt lopettamaan sähkötupakan avulla? Jo se sähkötupakkakin olisi hajuton!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, aion hankkia jonkin pahanhajuisen suitsukkeen tai kynttilän parvekkeelleni, jotta alakerran ketjupolttaja pääsee vähän tunnelmaan.
Miltä OFF hyttyssavu haisee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1184 kirjoitti:
Saanko tulla käymään kylässä röökillä? Vois samlla kittasta kahvit!
Mäkin voisin tulla! Pidetään rööki juttelukerho niin apkin voi osallistua. Vai tarviitko happinaamarin?
Voisinhan minä pitää luennon keuhkoahtaumataudista ja syövistä, kuvien kera.
Mä voin nuolla sua tupakan hajuisella suullani sun naamaa ja hönkäisen, sitten karistelen tuhkaa päällesi ja lopuksi sylkäisen naamallesi 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on oikeus käyttää parvekettani ja nauttia elämästäni.
- tupakoitsijaOlet harvinaisen itsekäs ja tyhmä.
😂 Haha "itsekäs ja tyhmä" saa asukas päättää parvekkeesta ja elämästä... Itse olet ihan torvelo
Entä mihin perustat imbesillin väitteesi?
Ihan et tietäisi? Miten perustelet toinen on itsekäs tai tyhmä, jos haluaa polttaa tupakkaa parvekkeella 😂
Ongelmia ja hermostuttavia ongelmia. Aikoja sitten kerrostalossa alakerran naapuri tuli kertomaan savun hajusta. Naapureina oltiin moikattu ja vähän juteltu joutavia että ihan neutraalit välit. Tämä soittaa ovikelloa ja pyytää vähän jutella. Pyysin sisään ja kertoo tietävänsä mikä haisee. Mua alkoi hermostuttaa ihan vitusti vaikka olin ihan pokkana että mikä muka?
Tämä pyysi että voiko saada krapulasavut? Kaiveli taskujaan että kyllä hän voi jotain maksaa. Mä sanoin sille kaksi asiaa. Ensimmäinen oli että rahalla ei saa, toinen oli veskari että ota siitä. Tästä päästään siihen että asunnoista saisi olla tuuletus niin ettei naapureita tarvi haistella. Mä selvisin säikähdyksellä mutta silti. Kaikilla mukavampaa jos ei tarvi katkuja haistella.
Tämä on kyllä hyvin harmillinen ilmiö mulle. Asun tosin rivarissa. Molemmilla puolilla asuvat naapurit ravaavat alin omaan tupakalla terassillaan. Etenkin toinen naapureista hengaa ihan jatkuvasti pihallaan, polttaa ja myös metelöi. Kesäisin olisi kiva pitää terassin ovea tai edes ikkunaa auki ja viettää aikaa pienen lapseni kanssa pihallamme. Olen myös raskaana. Lapseni ja raakauteni takia en kuitenkaan haluaisi altistua tupakalle enkä halua myöskään lapseni altistuvan sille, mutta koska tupakointi ei ole kiellettyä, niin eipä tuohon voi oikein mitään sanoa. Myös naapurin äänekkyys menee kyllä vielä mielestäni ns normaalin elämisen ääniin, joten siitäkään ei oikein voi valittaa. Ehkä pitää sitten vain muuttaa muualle. Tosi harmi, kun muuten olisi niin mukava paikka asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1184 kirjoitti:
Saanko tulla käymään kylässä röökillä? Vois samlla kittasta kahvit!
Mäkin voisin tulla! Pidetään rööki juttelukerho niin apkin voi osallistua. Vai tarviitko happinaamarin?
Voisinhan minä pitää luennon keuhkoahtaumataudista ja syövistä, kuvien kera.
Mä voin nuolla sua tupakan hajuisella suullani sun naamaa ja hönkäisen, sitten karistelen tuhkaa päällesi ja lopuksi sylkäisen naamallesi 😊
Kylläpäs ne syöpäkääryleet tekevät rajuksi. :O
Minä kävin suosiolla jonkun aikaa pihalla, kaukana etuovesta, tupakalla. Huvittavaa oli se että nämä samat naapurin mummot mulkoili ja tuhahteli silti samanlailla kuin parvekkeella polttaessa. Oli kuulemma HIRVEÄTÄ kun jokapuolella joutuu näitä tupakoitsijoita katsomaan. Yksi mummo tuhahti miehellensä minut pihalla nähdessä "tuokin edes joskus käy ulkona tupakalla". Eli ihan sama missä sitä tupakoi, valituksia tulee silti. Itse poltan taas nykyisin parvekkeella, siirryn takaisin ulos vasta kun taloyhtiö kieltää parveketupakoinnin. Pientä se minun tupakansavu on kuitenkin verrattuna talon ohi kulkevan liikenteen pakokaasuihin.
Valittajat valittaa aina, heille ei kerrostaloelämä sovi.
Kesällä tykkään grillata parvekkeella, mutta ruoan tuoksu vituttaa paskanaapuria.
Valittaja itse sitten tekee mitä lystää, mm. ohjaa vieraansa pysäköimään muille varatuille paikoille.
Hitlerkään ei polttanut, hengitteli vain sinappikaasuja juoksuhaudassa, haluatko sinäkin olla kuin Hitler?
TUPAKOIKAA GRILLATKAA KUIVATTAKAA PYYKKEEJÄ KALSAREINEEN PARVEKKEELLA. ANTAKAA LASTEN JUOSTA JA KILJUA ILOSTA PITKIN NURMIKOITA. NAUTTIKAA TAAS SUOMALAISET ELÄMÄSTÄ!!!!!!!
syrjäytynyt uneksija kirjoitti:
TUPAKOIKAA GRILLATKAA KUIVATTAKAA PYYKKEEJÄ KALSAREINEEN PARVEKKEELLA. ANTAKAA LASTEN JUOSTA JA KILJUA ILOSTA PITKIN NURMIKOITA. NAUTTIKAA TAAS SUOMALAISET ELÄMÄSTÄ!!!!!!!
Ei minua haittaa kenenkään pyykit. Grillauksen kanssa on vähän niin ja näin, parvekkeella. Siinä on palovaara ja usein taloyhtiöllä on grillkatos tai ainakin paikka mihin laittaa pallogrilli. Tupakoinnille ei. Lasten juoksemista ja iloa kuuntelen mielelläni, toisin kuin kännisen örinää tai kiroilua.
Vierailija kirjoitti:
syrjäytynyt uneksija kirjoitti:
Ei minua haittaa kenenkään pyykit. Grillauksen kanssa on vähän niin ja näin, parvekkeella. Siinä on palovaara ja usein taloyhtiöllä on grillkatos tai ainakin paikka mihin laittaa pallogrilli. Tupakoinnille ei. Lasten juoksemista ja iloa kuuntelen mielelläni, toisin kuin kännisen örinää tai kiroilua.
Sähkögrillit on keksitty.
Naapurin äänekäs valittaja-akka oli laumansa kanssa viime kesänä parvekkeella syömässä.
Lähtivät nopeasti sisälle, kun pidin omalla parvekkeellani suht täyteläisen pierukonserton.
Niin kauan kun maksan vuokraa niin teen juuri niinkuin talonsäännöissä sanotaan ja poltan siis tupakkaa parvekkeellani kun on kerran sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Valittajat valittaa aina, heille ei kerrostaloelämä sovi.
Kesällä tykkään grillata parvekkeella, mutta ruoan tuoksu vituttaa paskanaapuria.
Valittaja itse sitten tekee mitä lystää, mm. ohjaa vieraansa pysäköimään muille varatuille paikoille.
Valittajat jotka usein on samalla kerrostalo kyyliä on ihan hiton rasittavia. Onneksi ei nykyisessä ole kovin pahoja. Talon pihalla saa grillata ihan talon omalla grillillä. Tuoksahtaa tyyliin jokaisen parvekkeille. Eipä silti ole kukaan valittanut. Tupakoivia on ja minä vaikka poltan katson pahalla jos natsoja nakellaan pihalle.
Asumisviihteyteen voi itse vaikuttaa. Ei nipota joka pikku jutusta. Ei vasiten häiritse muita kun kerrostaloissa on usein aivan onneton äänieristys. Jos naapuri käy kello kolmelta yöllä suihkussa niin sillä luultavasti siihen joku syy. Voi olla niinkin hyvä syy että on saamassa oraalia.
Kun itse olin lapsi kerrostalossa oli ihan erillaista kun nykyisin. Osa ovista oli auki päivisin, monissa oli avain lukossa että sisään pääsi soittamatta ovikelloa. Lapset kulki sisään ja ulos. Jos joku ei osannut käyttäytyä sellainen talutettiin aikuisen toimesta kotiin. Samalla kertoi mitä kullannuppu oli tehnyt. Näin jälkeenpäin ymmärtää kuinka turvallista se oli lapsille. Kaikki tiesi kaiken ja se toimi.
Semmoinen yhteisöllisyys mitä ennen oli on valitettavasti vähentynyt paljon. Sehän on meidän jokaisen asia mihin suuntaan asioita halutaan viedä.
Uskomatonta. Naapuri polttaa 10 min. välein! Joko siellä on todellinen ketjupolttajien mestari taikka kaksi naapuria vuorottelee. Senkin vielä kestäisi jos polttaisi vain pari kertaa päivässä. Voiko olla että yksi ihminen polttaa noin usein?
Vierailija kirjoitti:
Laissa mainitaan tupakansavusta, sen hajusta ei mainita mitään.
Onko tutkimuksia millä etäisyydellä ja ajassa savu muuttuu hajuksi? Ap voisi khankkia tupakkavaroittimen. Piippaa kun reagoi savuun. Muakin ketuttaa naapurin kessuttelijat.
Ei kuumalla kannata ovia ja ikkunoita pitää auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laissa mainitaan tupakansavusta, sen hajusta ei mainita mitään.
Onko tutkimuksia millä etäisyydellä ja ajassa savu muuttuu hajuksi? Ap voisi khankkia tupakkavaroittimen. Piippaa kun reagoi savuun. Muakin ketuttaa naapurin kessuttelijat.
Toivottavasti pystyn hillitsemään itseni. Etten huuda tästä naapuriin, ei tästä tule yhtään mitään.
😂 Paremmin se korvaa kun kuuntelee turhaa valitusta tai korvatkaa itsenne asumaan muualle. Voi rauhassa polttaa röökiä ettei tarvii kuunnella nitisivää naapuria...