Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos meikkiä ei olisi olemassa, niin mahtaisikohan naisille kelvata vähän vaatimattomamman näköisetkin miehet?

Vierailija
19.05.2017 |

Tuntuu siltä, että meikkaaminen saa heidät vakuuttumaan siitä, että olisivat jotenkin erityisen kauniita.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai toisin päin, että jos meikkiä ei olisi olemassa, kelpaisivatko miehille myös vaatimattomamman näköiset naiset?

Tunnetko yhtään alle 120 kg naista, joka ei kelpaa miehille?

Tunnen montakin.

80 kg sairaanhoitaja

75 kg yliopisto-opettaja

60 kg sairaanhoitaja ulkomailla

58 kg nuorisotyöntekijä

sekä minä itse, 65kg toimistorotta. Ikisinkkuja kaikki.

Okei, mä lähden sun kanssa treffeille. Missä päin asut?

Vierailija
22/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen jos kelpaisin vaatimattoman näköisille miehille edes meikattuna.

T: vaatimattoman näköinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tyytyväinen jos kelpaisin vaatimattoman näköisille miehille edes meikattuna.

Tinder on kokeiltu ja YHTÄÄN matchia ei tullut, eikö niin?

Vierailija
24/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ennemminkin kauneusleikkaukset ja instagram ym. selfie-kanavat vaikuttavat ulkonäkökeskeisyyteen.

Vierailija
25/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai toisin päin, että jos meikkiä ei olisi olemassa, kelpaisivatko miehille myös vaatimattomamman näköiset naiset?

Tunnetko yhtään alle 120 kg naista, joka ei kelpaa miehille?

Tunnen montakin.

80 kg sairaanhoitaja

75 kg yliopisto-opettaja

60 kg sairaanhoitaja ulkomailla

58 kg nuorisotyöntekijä

sekä minä itse, 65kg toimistorotta. Ikisinkkuja kaikki.

Okei, mä lähden sun kanssa treffeille. Missä päin asut?

Just joo, hauska vitsi taas.

Vierailija
26/37 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon korjaus: "vaatimattomammankin näköiset", ei "vaatimattomamman näköisetkin".

Ei kestä kiittää. :)

P.S. Minulle kelpaisi vaatimattomammankin näköinen mies, mutta olen päätynyt seurustelemaan miehen kanssa, joka on komein mies, mitä olen nähnyt ja jolla on kiltimpi luonne kuin kellään, jonka olen tuntenut. Ehkä siksi minä hänet sainkin, kun en sellaista koskaan vaatinut. Ehkä et hämmästy, kun kerron sinulle, että minä uskon Karman lakiin.

Vierailija
27/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle sun täytyy kelvata?

Vierailija
28/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha no itse voin tuon kyllä allekirjoittaa, koska meikeillä saan niin paljon ihmeitä aikaa. Ei varmasti olisi poikaystävää tällä hetkellä ilman meikkiä :D MUTTA jos koko yhteiskunta lopettaisi meikin käytön niin sittenhän "kaikkien naisten taso" tippuisi samassa suhteessa eli ihan hyvin voisi olla että olisi saanut miehistä "kovempaakin tasoa" koukkuun.

Vierailija
29/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattujen kuumisbeibejen arvo voisi muuttua molempiin suuntiin: toiset tippuisivat alimpaan kastiin, mutta on myös niitä luonnonkaunottaria, jotka rumentavat itseään meikillä aivan törkeästi ja nyt heidän kauneutensa paljastuisi ensimmäisen kerran. Naisten kilpailuhan pahenisi entisestään. :D Kateelliset naiset alkaisivat oikeasti lyödä toistensa neniä vinoon, heittelisivät happoa ja murjoisivat toisiaan, että pääsisivät itse nousemaan kauneuslistalla ylöspäin.

Vierailija
30/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kelpaisiko näille vaatimattoman näköisille miehille vaatimattoman näköiset meikittömät naiset? :D Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ei kelpaa. 

Vierailija
31/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tuo vaikuttaisi mihinkään. En nykyisin meikkaa lainkaan, mutta ei se miesmakuani ole muuttanut millään tavalla.

Vierailija
32/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Naiset taitavat olla luontaisesti valikoivia miesten suhteen. Useissa lajeissahan lähinnä lauman johtajauros pääsee parittelemaan. Ihmisellä lienee hieman taipumusta samaan.

Vierailija
33/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kelpaisiko näille vaatimattoman näköisille miehille vaatimattoman näköiset meikittömät naiset? :D Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ei kelpaa. 

99% naisista on melko vaatimattoman näköisiä ilman meikkiä. Kun miehet huomaisivat, että niitä kauniita on 1-2 per kylä, niin kaunottaret menisivät äkkiä tarjonnasta ja lopuille jäisi tasaisen tavallisia tallaajia mistä valita.

Vierailija
34/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on täysin riippuvainen siitä, miten miehet suhtautuvat naisiin. Jos hyvännäköiset miehet eivät tämän jälkeen enää ole ollenkaan kiinnostuneita naisista, niin kai se sitten tasapainoa jotenkin horjuttaa.

Aloituskysymys on muuten huonosti muotoiltu. Eihän naisten menestys parisuhdemarkkinoilla liity kovinkaan paljon siihen, miten kauniita he kuvittelevat olevansa, vaan miten kauniita miehet kuvittelevat heidän olevan. Vai oletko jonkun kuulleen saaneen miehen, koska hän piti itseään kauniina?

Vierailija
35/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares. Meikkiä ON olemassa ja sillä sipuli. Toivottavasti sinua vituttaa se jatkossakin oikein kovasti. 😄

Vierailija
36/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän on täysin riippuvainen siitä, miten miehet suhtautuvat naisiin. Jos hyvännäköiset miehet eivät tämän jälkeen enää ole ollenkaan kiinnostuneita naisista, niin kai se sitten tasapainoa jotenkin horjuttaa.

Aloituskysymys on muuten huonosti muotoiltu. Eihän naisten menestys parisuhdemarkkinoilla liity kovinkaan paljon siihen, miten kauniita he kuvittelevat olevansa, vaan miten kauniita miehet kuvittelevat heidän olevan. Vai oletko jonkun kuulleen saaneen miehen, koska hän piti itseään kauniina?

Komea mies näkee naisen lopulta meikittä, jolloin voi heivata tai päättää pitää naisen. Aika usein komeat miehet tuntuvat hyväksyvän myös vaatimattoman näköiset naiset. Onkohan ne vähemmän pinnallisia? Monesti rumat miehet ovat pahimpia ulkonäön ruotijoita ja taviksetkin havittelevat jotain kaunottaria...

Vierailija
37/37 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin sanoa että tarjontaan vaikuttaisi. Poikaystäväni ovat rakastaneet minua ilman meikkiä, mutta uskon että siinä tapailuvaiheessa on laittautumisella ollut osansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi