Jos meikkiä ei olisi olemassa, niin mahtaisikohan naisille kelvata vähän vaatimattomamman näköisetkin miehet?
Tuntuu siltä, että meikkaaminen saa heidät vakuuttumaan siitä, että olisivat jotenkin erityisen kauniita.
Kommentit (37)
Olisin tyytyväinen jos kelpaisin vaatimattoman näköisille miehille edes meikattuna.
T: vaatimattoman näköinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Olisin tyytyväinen jos kelpaisin vaatimattoman näköisille miehille edes meikattuna.
Tinder on kokeiltu ja YHTÄÄN matchia ei tullut, eikö niin?
Sanoisin ennemminkin kauneusleikkaukset ja instagram ym. selfie-kanavat vaikuttavat ulkonäkökeskeisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai toisin päin, että jos meikkiä ei olisi olemassa, kelpaisivatko miehille myös vaatimattomamman näköiset naiset?
Tunnetko yhtään alle 120 kg naista, joka ei kelpaa miehille?
Tunnen montakin.
80 kg sairaanhoitaja
75 kg yliopisto-opettaja
60 kg sairaanhoitaja ulkomailla
58 kg nuorisotyöntekijä
sekä minä itse, 65kg toimistorotta. Ikisinkkuja kaikki.
Okei, mä lähden sun kanssa treffeille. Missä päin asut?
Just joo, hauska vitsi taas.
Otsikkoon korjaus: "vaatimattomammankin näköiset", ei "vaatimattomamman näköisetkin".
Ei kestä kiittää. :)
P.S. Minulle kelpaisi vaatimattomammankin näköinen mies, mutta olen päätynyt seurustelemaan miehen kanssa, joka on komein mies, mitä olen nähnyt ja jolla on kiltimpi luonne kuin kellään, jonka olen tuntenut. Ehkä siksi minä hänet sainkin, kun en sellaista koskaan vaatinut. Ehkä et hämmästy, kun kerron sinulle, että minä uskon Karman lakiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle miehelle sun täytyy kelvata?
hahaha no itse voin tuon kyllä allekirjoittaa, koska meikeillä saan niin paljon ihmeitä aikaa. Ei varmasti olisi poikaystävää tällä hetkellä ilman meikkiä :D MUTTA jos koko yhteiskunta lopettaisi meikin käytön niin sittenhän "kaikkien naisten taso" tippuisi samassa suhteessa eli ihan hyvin voisi olla että olisi saanut miehistä "kovempaakin tasoa" koukkuun.
Meikattujen kuumisbeibejen arvo voisi muuttua molempiin suuntiin: toiset tippuisivat alimpaan kastiin, mutta on myös niitä luonnonkaunottaria, jotka rumentavat itseään meikillä aivan törkeästi ja nyt heidän kauneutensa paljastuisi ensimmäisen kerran. Naisten kilpailuhan pahenisi entisestään. :D Kateelliset naiset alkaisivat oikeasti lyödä toistensa neniä vinoon, heittelisivät happoa ja murjoisivat toisiaan, että pääsisivät itse nousemaan kauneuslistalla ylöspäin.
Mutta kelpaisiko näille vaatimattoman näköisille miehille vaatimattoman näköiset meikittömät naiset? :D Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ei kelpaa.
En ymmärrä miten tuo vaikuttaisi mihinkään. En nykyisin meikkaa lainkaan, mutta ei se miesmakuani ole muuttanut millään tavalla.
Tuskin.
Naiset taitavat olla luontaisesti valikoivia miesten suhteen. Useissa lajeissahan lähinnä lauman johtajauros pääsee parittelemaan. Ihmisellä lienee hieman taipumusta samaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kelpaisiko näille vaatimattoman näköisille miehille vaatimattoman näköiset meikittömät naiset? :D Omasta kokemuksestani voin sanoa, että ei kelpaa.
99% naisista on melko vaatimattoman näköisiä ilman meikkiä. Kun miehet huomaisivat, että niitä kauniita on 1-2 per kylä, niin kaunottaret menisivät äkkiä tarjonnasta ja lopuille jäisi tasaisen tavallisia tallaajia mistä valita.
No tämähän on täysin riippuvainen siitä, miten miehet suhtautuvat naisiin. Jos hyvännäköiset miehet eivät tämän jälkeen enää ole ollenkaan kiinnostuneita naisista, niin kai se sitten tasapainoa jotenkin horjuttaa.
Aloituskysymys on muuten huonosti muotoiltu. Eihän naisten menestys parisuhdemarkkinoilla liity kovinkaan paljon siihen, miten kauniita he kuvittelevat olevansa, vaan miten kauniita miehet kuvittelevat heidän olevan. Vai oletko jonkun kuulleen saaneen miehen, koska hän piti itseään kauniina?
Who cares. Meikkiä ON olemassa ja sillä sipuli. Toivottavasti sinua vituttaa se jatkossakin oikein kovasti. 😄
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on täysin riippuvainen siitä, miten miehet suhtautuvat naisiin. Jos hyvännäköiset miehet eivät tämän jälkeen enää ole ollenkaan kiinnostuneita naisista, niin kai se sitten tasapainoa jotenkin horjuttaa.
Aloituskysymys on muuten huonosti muotoiltu. Eihän naisten menestys parisuhdemarkkinoilla liity kovinkaan paljon siihen, miten kauniita he kuvittelevat olevansa, vaan miten kauniita miehet kuvittelevat heidän olevan. Vai oletko jonkun kuulleen saaneen miehen, koska hän piti itseään kauniina?
Komea mies näkee naisen lopulta meikittä, jolloin voi heivata tai päättää pitää naisen. Aika usein komeat miehet tuntuvat hyväksyvän myös vaatimattoman näköiset naiset. Onkohan ne vähemmän pinnallisia? Monesti rumat miehet ovat pahimpia ulkonäön ruotijoita ja taviksetkin havittelevat jotain kaunottaria...
Kyllä voin sanoa että tarjontaan vaikuttaisi. Poikaystäväni ovat rakastaneet minua ilman meikkiä, mutta uskon että siinä tapailuvaiheessa on laittautumisella ollut osansa.
Okei, mä lähden sun kanssa treffeille. Missä päin asut?