Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä sää saa ihmiset esittelemään itseään

Vierailija
19.05.2017 |

Jotkut esittelevät ehkä vähän liikaakin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kuumalla ilmalla on hyvä pukeutua kevyesti (mutta auringonpaahteessa peittävästi), mutta itse joka vuosi ihmettelen, miten ihmiset tuntuvat olevan heti valmiita itsensäpaljasteluun, kun se ensimmäinen lämmin päivä koittaa. Ovatko he olleet joka aamu kytiksellä ovenraossa persehousujensa kanssa, nousseet jo kuudelta sheivaamaan bikinirajansa ja säärikarvansa, rasvanneet kantapäänsä ja lakanneet varpaankyntensä?

Itse tulen kesään mukaan pikku hiljaa, kuoriudun talvivaatteista vähitellen ja alan kiinnittää huomiota säärten kuivaan ihoon, jaaha, ehkä pitäisi hoitaa kuntoon ennen kuin pistän hameen päälle jne. Suomen olosuhteissa en todellakaan odottele valmiudessa ennen kuin kesän tulo on täysin varma asia.

No kyllä minä olen ympäri vuoden, ehkä 2 viikon influenssaa tai vastaavaa lukuun ottamatta huoliteltu. Sekä sormen- että varpaankynnet siististi lakkattuina, kropan rasvaan joka suihkun jälkeen, kuorin ihon kerran viikossa, sheivaat jalat, kainalot ja bikinirajan joka päivä, jalkoihin ja käsiin paksua rasvaa yöksi...

Eli minun kysymykseni olisi toisinpäin: oikeastiko ihmiset ovat talvivaatteidensa alla viiden sentin säärikarvoilla ja kantapäät halkeilleena...? Ei sopisi mulle :).

(Niin ja miestä ei ole eikä koskaan ole ollutkaan. Mutta itselläni olisi ällö olo jos en esimerkiksi sheivaisi aina.)

Ällö olo karvoista on ihan opittu juttu. Ne eivät haittaa kun ei anna haitata.

Vierailija
42/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalpeat selluliittiläskireidet ja levenevähelmainen eli täysin tuulen kuljetettavissa oleva minihame bongattu. Pepun päältä hame ei laskeutunut tarpeeksi alas. Samalla naisella oli mustat rinatliivit, joiden päälle oli vetänyt muka jonkun kangassuikaleen, tuubihuivin tapaisen, mutta se ei pysynyt päällä, joten oikeasti asu oli ritaliivit. Vatsa oli läski ja paljaana tottakai. Ja sitten peppua keikutellen ulos junasta.

Mietin, miten kukaan tahtoo tuollaista huomiota? Jos ei tyylillä saa huomiota, niin voisiko jättää huonon tyylin, ylipaljastavuuden toteuttamatta. Ei ainakaan piilotellut läskejään tämä. Ai niin, kuin ulkonäkö on vajaa, niin pitää vedota vaistotoimintoihin räikeällä käytöksellä.

Vedän edelleen peittävämmät kuteet, vaikka olenkin kaunis! Minulla ei ole tarvetta tyrmätä kaikkia kadulla kulkijoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimällä ilmalla kuuluu pukeutua kevyesti, tottakai. Kevyemmin kuin talvella.

Mutta itse ihmettelen samaa kuin muutama muu edellä, että mitä varten joillekin (naisille) se kesän ainoa tarkoitus on itsensä paljastelu? Siis menee ihan överiksi kun vilkkuu perseet ja kamelinvarpaat ja tissivaot. Huomion kerjäämistähän tuo on, kyllä sen ymmärrän.. mutta mautonta. Tyylikäs ja seksikäs voi olla paljon paremmin peittämällä strategiset paikkansa. Seksikkyys liittyy enemmän siihen, miten kantaa itsensä kuin siihen, että näkyykö nyt varmasti tissivako alas asti ja kiilteleekö puolittain näkyvillä pakaroilla öljytty iho. Huoh, tulee vain jotenkin paha olo teinityttöjen puolesta kun katselee heitä tuolla kadulla. Kuka heille kertoisi, että elämässä on paljon muutakin kuin miesten katseet?

Ja niille aa-kuppisille ja ylipainoisille: pukeutukaa kevyesti kesävaatteisiin, ei muilla ole mitään asiaa siitä jurputtaa. Ei se niin mene, että vain 50 kiloa painavilla on oikeus käyttää vaikka hametta.

Vierailija
44/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. mulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin "huolitella" itseäni päivittäin pitkin talvea. Käytän senkin ajan mieluummin oman alan kirjallisuuteen perehtymiseen.

En kyllä ihmettele naisten alempia palkkoja ja työelämän segregaatiota. Niin moni nainen aivan vapaaehtoisesti luovuttaa jokaisesta vuorokaudestaan tunnin tai enemmän valveillaoloaikaa aivan muihin asioihin, kuten itsensä "huolitteluun". Lakataan kynsiä, ajellaan karvoja, käydään ripsihuollossa, selataan naistenlehtiä etsien kauneus- ja kosmetiikkavinkkejä. Kuinka moni mies tuhlaa tuollaisiin asioihin aikaa, elleivät sitten tee työkseen drag queenin hommia? Ei yksikään. Miehet keskittyvät olennaiseen.

Vierailija
45/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perseestä kyllä. Naiset säkkeihin vaan niin kuin kunnon sivistysmaissa tehdään.

Et näe muita vaihtoehtoja kuin postimerkin kokoisissa vaatteissa kulkemisen tai säkkiin pukeutumisen?

Mikäli et, onnittelut yksinkertaisuudestasi.

Vierailija
46/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumisesi kertoo sinusta "kaunis", kyllä vähemmän kaunista tarinaansa. Se että jonkun pukeutumisen ja huomionhakuisuuden kautta lähdet korottamaan itseäsi ylemmälle korokkeelle väittäen lauseessa itseäsi vielä kauniimmaksi, haukkuen toisen samalla rumaksi kertoo kyllä hyvin paljon omasta olostasi sekä itsetunnostasi. Jos kaikki olisi kohdillaan niin et kokisi oikeastaan ollenkaan tarvetta lytätä toista ja korottaa itseäsi, niin tekee lähinnä heikkoitsetuntoiset ihmiset joilla on jonkin sortin ongelmia. Olikin sitten niin että kaikki eivät osaa pukautua hyvällä maulla vaan tyyli näyttää suttuiselta, ei sen haukkuminen tee sinusta silti yhtään kaunista vaan egoistin. Esim. Anu Saagimilla on myös näitä suuria itsetunto- sun muita ongelmia sekä paha narsismi, voisiko kyse olla samaisista ongelmista?

Vierailija
47/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perseestä kyllä. Naiset säkkeihin vaan niin kuin kunnon sivistysmaissa tehdään.

Et näe muita vaihtoehtoja kuin postimerkin kokoisissa vaatteissa kulkemisen tai säkkiin pukeutumisen?

En vain ymmärrä, mitä kamalaa postimerkkivaatteissa on. Lisäksi olen asunut säkityskulttuurimaassa ja nytkin asun varsin konservatiivisessa Afrikan maassa, jossa naisen paljaat polvet ovat epäsopivaa, joten turhautumista ilmassa taas vaihteeksi.

Vierailija
48/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kuumalla ilmalla on hyvä pukeutua kevyesti (mutta auringonpaahteessa peittävästi), mutta itse joka vuosi ihmettelen, miten ihmiset tuntuvat olevan heti valmiita itsensäpaljasteluun, kun se ensimmäinen lämmin päivä koittaa. Ovatko he olleet joka aamu kytiksellä ovenraossa persehousujensa kanssa, nousseet jo kuudelta sheivaamaan bikinirajansa ja säärikarvansa, rasvanneet kantapäänsä ja lakanneet varpaankyntensä?

Itse tulen kesään mukaan pikku hiljaa, kuoriudun talvivaatteista vähitellen ja alan kiinnittää huomiota säärten kuivaan ihoon, jaaha, ehkä pitäisi hoitaa kuntoon ennen kuin pistän hameen päälle jne. Suomen olosuhteissa en todellakaan odottele valmiudessa ennen kuin kesän tulo on täysin varma asia.

No kyllä minä olen ympäri vuoden, ehkä 2 viikon influenssaa tai vastaavaa lukuun ottamatta huoliteltu. Sekä sormen- että varpaankynnet siististi lakkattuina, kropan rasvaan joka suihkun jälkeen, kuorin ihon kerran viikossa, sheivaat jalat, kainalot ja bikinirajan joka päivä, jalkoihin ja käsiin paksua rasvaa yöksi...

Eli minun kysymykseni olisi toisinpäin: oikeastiko ihmiset ovat talvivaatteidensa alla viiden sentin säärikarvoilla ja kantapäät halkeilleena...? Ei sopisi mulle :).

(Niin ja miestä ei ole eikä koskaan ole ollutkaan. Mutta itselläni olisi ällö olo jos en esimerkiksi sheivaisi aina.)

Ällö olo karvoista on ihan opittu juttu. Ne eivät haittaa kun ei anna haitata.

Niin, mutta en halua olla karvainen. En halua oppia olemaan välittämättä karvoista. 60 sekuntia suihkussa ja olen sen näköinen ja tuntuinen kuin haluan.

Vierailija
49/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henk.koht. mulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin "huolitella" itseäni päivittäin pitkin talvea. Käytän senkin ajan mieluummin oman alan kirjallisuuteen perehtymiseen.

En kyllä ihmettele naisten alempia palkkoja ja työelämän segregaatiota. Niin moni nainen aivan vapaaehtoisesti luovuttaa jokaisesta vuorokaudestaan tunnin tai enemmän valveillaoloaikaa aivan muihin asioihin, kuten itsensä "huolitteluun". Lakataan kynsiä, ajellaan karvoja, käydään ripsihuollossa, selataan naistenlehtiä etsien kauneus- ja kosmetiikkavinkkejä. Kuinka moni mies tuhlaa tuollaisiin asioihin aikaa, elleivät sitten tee työkseen drag queenin hommia? Ei yksikään. Miehet keskittyvät olennaiseen.

Päivässä: Sheivaus 2 minuuttia. Rasvaus minuutti. Meikkaus 5 minuuttia.

Viikossa: Kynsien lakkaus 10 minuuttia. Kuorinta minuutti. Kasvonaamio 15 minuuttia samalla kun tekee muuta.

Vuodessa: 2 x 3 tuntia kampaajalla. Ehkä kasvohoidossa tunti.

Minulla on menestyksekäs ura kansainvälisessä yrityksessä. Ei ole mitään ongelmaa olla sekä "huoliteltu" että keskittyä "olennaiseen".

Vierailija
50/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä, mitä kamalaa postimerkkivaatteissa on. Lisäksi olen asunut säkityskulttuurimaassa ja nytkin asun varsin konservatiivisessa Afrikan maassa, jossa naisen paljaat polvet ovat epäsopivaa, joten turhautumista ilmassa taas vaihteeksi.

Ennemminkin pitäisi kysyä, miksi naisilla on niin hillitön halu paljastella itseään (enkä nyt puhu säärien tai käsivarsien näyttämisestä normaalissa, säädyllisessä kesämekossa) ja sitten valitetaan kun miehet tuijottaa ja jahtaa. Itsetunto, itsetunto.. toivottavasti opitte joskus, että kannattaa kehittää persoonaa eikä miettiä vain perseen näyttämistä kaiken aikaa.

Vierailija
51/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

</p>

<p>Niin, mutta en halua olla karvainen. En halua oppia olemaan välittämättä karvoista. 60 sekuntia suihkussa ja olen sen näköinen ja tuntuinen kuin haluan.[/quote kirjoitti:

60 sekuntia suihkussa? Siis nyt kyllä kerrot vinkkisi! Miten sä noin nopeasti suoriudut säärikarvoista, bikinirajasta ja kainalokarvoista ja kenties vielä saippuoinnista ja hiusten pesusta?

Vierailija
52/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikossa: Kynsien lakkaus 10 minuuttia. Kuorinta minuutti. Kasvonaamio 15 minuuttia samalla kun tekee muuta.

Minulla on menestyksekäs ura kansainvälisessä yrityksessä. Ei ole mitään ongelmaa olla sekä "huoliteltu" että keskittyä "olennaiseen".

Kukaan oikeasti tärkeässä tehtävässä toimiva ihminen ei kirjoita: "Minulla on menestyksekäs ura kansainvälisessä yrityksessä." Tuo on wannabe-kieltä.

Menestyvät ihmiset ovat vaatimattomia. Siksi he ovat asemaansa päässeetkin. Heihin luotetaan, koska he ovat vaatimattomia ja perehtyvät siksi asioihin kunnolla.

Menestyvät ihmiset eivät myöskään esittele itseään kaupungilla. Itse en ainakaan tyrkkyjulkkiksia pidä menestyneinä. Itse asiassa ihmisten ilmoilla todella menestyviä näkee hyvin vähän. He purjehtivat omaan saareensa nauttimaan kesästä ;-) Säärikarvoineen päivineen.

Vierailija
53/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan oikeasti tärkeässä tehtävässä toimiva ihminen ei kirjoita: "Minulla on menestyksekäs ura kansainvälisessä yrityksessä." Tuo on wannabe-kieltä.

Menestyvät ihmiset ovat vaatimattomia. Siksi he ovat asemaansa päässeetkin. Heihin luotetaan, koska he ovat vaatimattomia ja perehtyvät siksi asioihin kunnolla.

Menestyvät ihmiset eivät myöskään esittele itseään kaupungilla. Itse en ainakaan tyrkkyjulkkiksia pidä menestyneinä. Itse asiassa ihmisten ilmoilla todella menestyviä näkee hyvin vähän. He purjehtivat omaan saareensa nauttimaan kesästä ;-) Säärikarvoineen päivineen.

Hahhah, sinun määritelmästi menestyksestä tai sen näyttämisestä tai siitä puhumisestahan on se totuus.

Vaatimattomuus on hyve vain Suomessa.

Vierailija
54/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

</p>

<p>Niin, mutta en halua olla karvainen. En halua oppia olemaan välittämättä karvoista. 60 sekuntia suihkussa ja olen sen näköinen ja tuntuinen kuin haluan.[/quote kirjoitti:

60 sekuntia suihkussa? Siis nyt kyllä kerrot vinkkisi! Miten sä noin nopeasti suoriudut säärikarvoista, bikinirajasta ja kainalokarvoista ja kenties vielä saippuoinnista ja hiusten pesusta?

Siis sheivaaminen vie noin yhden ylimääräisen minuutin suihkussa. Siinä ajassa ehtii ajella kaikki alueet, kun sen tekee joka päivä ja sänki on vasta puolimilliä. Ei tarvitse ajella tarkasti tai käyttää mitään erityisiä tuotteita karvoja taltuttamaan.

Vierailija
55/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä itsensä esittelystä, mutta vittu kun suomalaiset hymyilee toisilleen! Perkele!

Vierailija
56/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja lisääntyy vaan. Itellä on ihan järjettömät ahdistukset ja itsetunto-ongelmat kun on tällänen vitun läski. En kehtaa pukeutua kesäisesti. Ihan paska olo.

Miksi et? Sama ihminen sinä olet joka tapauksessa, olivat vaatteet millaiset vain.

En tiedä...olen jo reilusti yli 30 enkä olisi ikinä uskonut enää kohtaavani itsetunto-ongelmia. Tämä nykyinen yliseksuaalinen (some)kulttuuri ilmeisesti oikeastikin tuo paineita. Joka paikassa täydellisiä tarakoita eikä niitä epäillä esitellä. Tämmönen normaali tuntuu lähinnä olevan rumaa..

Jos yli 30v on noin ulkonäkönsä orja, eikä tajua lähteä pahimmista somekuvioista, vaan kyttää niitä täydellisiä tarakoita edelleen, niin kyllä yli 30 vuotiaan päässä on vikaa.

T: toinen yli 30v

En mä mitään kyttää vaan niitä kuvia on koko ajan esillä esim Instassa ihan ilman että niitä kyttää. Ja kiitos arviosta että päässäni on vikaa, kyllä enemmän on vikaa tommosissa johtopäätöksissä ja kyvyttömyydessä ajatella hiukan moniulotteisemmin kuin että ilmeisesti kyttään perseitä ja roikun somessa.

Elän ihan tavallista perhe-elämää, enkä kyylää kenenkään takamuksia ja itke karkkipussin kanssa peiton alla. Tää nyt oli lähinnä tällainen huomio, kun nyt keväällä taas havahtuu siihen että oma kroppa ei miellytä ja joka nurkassa suitsutetaan kesähepeniä ja upeita vartaloita jonka hankkiminen on itselle ihan valtavan työlästä, kokeiltu on mutta tavallinen elämä ei anna tarpeeksi sellaiselle aikaa.