Kylläpä sää saa ihmiset esittelemään itseään
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja lisääntyy vaan. Itellä on ihan järjettömät ahdistukset ja itsetunto-ongelmat kun on tällänen vitun läski. En kehtaa pukeutua kesäisesti. Ihan paska olo.
Kesän aluksi voi tuntua siltä korostetusti. Sitten totut siihen etkä niin stressaa. Jokaisella on oikeus nauttia kesästä. Sinussa on paljon muutakin kuin paino, ehkä aliarvioit itseäsi liikaa.
Niin..alkaa iskeä vasten kasvoja tämä vanheneminen, vaikken vanha olekaan enkä toisaalta haluaisi nuorempikaan olla, monista muista kuin fyysisistä syistä. Ärsyttävää tämäkin miten hirveästi ainakin itseni pitäisi koko ajan tarkkailla syömistä ja liikkumista että pysyisi hoikkana. En halua elää ruoka-aikojen ja treeniohjelmien mukaan. Elämässä on muutakin paljon tärkeämpää. Olisi silti kiva kun päälle menisi muutakin kuin venyvät salihousut ja säkkipaidat..
Joo täälläkin bongattu monta puolialastonta teiniä tänään tissivaot ja perseet vilkkuen. Kesä on kaltaiselleni laudalle yhtä helvettiä. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Joo täälläkin bongattu monta puolialastonta teiniä tänään tissivaot ja perseet vilkkuen. Kesä on kaltaiselleni laudalle yhtä helvettiä. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Anteeksi jos kysymykseni on tuhma, mutta mikä sinua tarkalleen ahdistaa? Haluaisitko itsekin olla puolialasti mutta et uskalla?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos kysymykseni on tuhma, mutta mikä sinua tarkalleen ahdistaa? Haluaisitko itsekin olla puolialasti mutta et uskalla?
Se, ettei mulla ole tissejä ja perse on niin selluliittinen ettei sitä kehtaa esitellä. Mäkin haluaisin huomiota ja himoitsevia katseita miehiltä mutten koskaan tule niitä saamaan kun ei ole edes tissivakoa. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei mulla ole tissejä ja perse on niin selluliittinen ettei sitä kehtaa esitellä. Mäkin haluaisin huomiota ja himoitsevia katseita miehiltä mutten koskaan tule niitä saamaan kun ei ole edes tissivakoa. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vaihtaisin koska tahansa paikkaa kanssasi. On aivan älyttömän ahdistavaa kun miehet eivät koskaan kuuntele, edes töissä, vaan tuijottavat vain. Kaikissa paidoissa näyttää läskiltä tai tyrkyltä. Kuvissa näkyy vain tissit. Ja siis peitän ne parhaani mukaan, mitään vakoja en näyttele. Ei auta. Olisin niin onnellinen jos heräisin huomenna lautana. T. 75H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin koska tahansa paikkaa kanssasi. On aivan älyttömän ahdistavaa kun miehet eivät koskaan kuuntele, edes töissä, vaan tuijottavat vain. Kaikissa paidoissa näyttää läskiltä tai tyrkyltä. Kuvissa näkyy vain tissit. Ja siis peitän ne parhaani mukaan, mitään vakoja en näyttele. Ei auta. Olisin niin onnellinen jos heräisin huomenna lautana. T. 75H
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
No valitettavasti tämä kirjoittamani on totta. En edes saa miehiä joten näistä tisseistä ei ole ollut mitään hyötyä. Haluaisin ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
No valitettavasti tämä kirjoittamani on totta. En edes saa miehiä joten näistä tisseistä ei ole ollut mitään hyötyä. Haluaisin ne pois.
Korjaus; en edes saa hyviä miehiä. Niitä tuijottajia olisi tarjolla.
Hyviä vartaloita näkyi tosi monella nuorella naisella.
Nuorella teinipyöräilijällä perseshortsit nähty.
Kuumassa bussissa nuori mies toppatakissa ja paksu kaulahuivi kaulassa.Auringon puoleisella penkillä.
Muuta tänne, niin ei tarvi katsella. Täällä ei tarkene "esitellä itseään", ei ole lämpöä näkynyt vaikka luvattiin.
Seksikäs voi olla tyylikkäästikin. Eilen näin sellaisen nuoren kauniin tytön, jolla oli upea vartalo. Pitkä joustava mutta muotoja myötäilevä hame, ja timmit sääret vilahti välillä hameen halkiosta.
Tietysti kuumalla ilmalla on hyvä pukeutua kevyesti (mutta auringonpaahteessa peittävästi), mutta itse joka vuosi ihmettelen, miten ihmiset tuntuvat olevan heti valmiita itsensäpaljasteluun, kun se ensimmäinen lämmin päivä koittaa. Ovatko he olleet joka aamu kytiksellä ovenraossa persehousujensa kanssa, nousseet jo kuudelta sheivaamaan bikinirajansa ja säärikarvansa, rasvanneet kantapäänsä ja lakanneet varpaankyntensä?
Itse tulen kesään mukaan pikku hiljaa, kuoriudun talvivaatteista vähitellen ja alan kiinnittää huomiota säärten kuivaan ihoon, jaaha, ehkä pitäisi hoitaa kuntoon ennen kuin pistän hameen päälle jne. Suomen olosuhteissa en todellakaan odottele valmiudessa ennen kuin kesän tulo on täysin varma asia.
Sinänsä minusta hienoa, että ne ei-niin-kauniitkin uskaltavat reilusti osallistua kesään shortseissaan ja narutopeissaan. Painosta ja iästä riippumatta kesä kuuluu kaikille ja jokainen arvostelija ja tirkistelijä voi keskittyä itseensä ja säästää muut tuijotukseltaan.
Nyt nautitaan auringosta ja tuulesta iholla pitkän talven jälkeen. Kokeile sinäkin.
Onneksi kesä tuli omalla kohdallani liian yllättäen heti pääsykoelukemisen ja -ahmimisen jälkeen. Luonnollinen rajoite paljaan pinnan esittelylle.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kuumalla ilmalla on hyvä pukeutua kevyesti (mutta auringonpaahteessa peittävästi), mutta itse joka vuosi ihmettelen, miten ihmiset tuntuvat olevan heti valmiita itsensäpaljasteluun, kun se ensimmäinen lämmin päivä koittaa. Ovatko he olleet joka aamu kytiksellä ovenraossa persehousujensa kanssa, nousseet jo kuudelta sheivaamaan bikinirajansa ja säärikarvansa, rasvanneet kantapäänsä ja lakanneet varpaankyntensä?
Itse tulen kesään mukaan pikku hiljaa, kuoriudun talvivaatteista vähitellen ja alan kiinnittää huomiota säärten kuivaan ihoon, jaaha, ehkä pitäisi hoitaa kuntoon ennen kuin pistän hameen päälle jne. Suomen olosuhteissa en todellakaan odottele valmiudessa ennen kuin kesän tulo on täysin varma asia.
No kyllä minä olen ympäri vuoden, ehkä 2 viikon influenssaa tai vastaavaa lukuun ottamatta huoliteltu. Sekä sormen- että varpaankynnet siististi lakkattuina, kropan rasvaan joka suihkun jälkeen, kuorin ihon kerran viikossa, sheivaat jalat, kainalot ja bikinirajan joka päivä, jalkoihin ja käsiin paksua rasvaa yöksi...
Eli minun kysymykseni olisi toisinpäin: oikeastiko ihmiset ovat talvivaatteidensa alla viiden sentin säärikarvoilla ja kantapäät halkeilleena...? Ei sopisi mulle :).
(Niin ja miestä ei ole eikä koskaan ole ollutkaan. Mutta itselläni olisi ällö olo jos en esimerkiksi sheivaisi aina.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja lisääntyy vaan. Itellä on ihan järjettömät ahdistukset ja itsetunto-ongelmat kun on tällänen vitun läski. En kehtaa pukeutua kesäisesti. Ihan paska olo.
Miksi et? Sama ihminen sinä olet joka tapauksessa, olivat vaatteet millaiset vain.
En tiedä...olen jo reilusti yli 30 enkä olisi ikinä uskonut enää kohtaavani itsetunto-ongelmia. Tämä nykyinen yliseksuaalinen (some)kulttuuri ilmeisesti oikeastikin tuo paineita. Joka paikassa täydellisiä tarakoita eikä niitä epäillä esitellä. Tämmönen normaali tuntuu lähinnä olevan rumaa..
Jos yli 30v on noin ulkonäkönsä orja, eikä tajua lähteä pahimmista somekuvioista, vaan kyttää niitä täydellisiä tarakoita edelleen, niin kyllä yli 30 vuotiaan päässä on vikaa.
T: toinen yli 30v
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs voi olla tyylikkäästikin. Eilen näin sellaisen nuoren kauniin tytön, jolla oli upea vartalo. Pitkä joustava mutta muotoja myötäilevä hame, ja timmit sääret vilahti välillä hameen halkiosta.
Sinänsä minusta hienoa, että ne ei-niin-kauniitkin uskaltavat reilusti osallistua kesään shortseissaan ja narutopeissaan. Painosta ja iästä riippumatta kesä kuuluu kaikille ja jokainen arvostelija ja tirkistelijä voi keskittyä itseensä ja säästää muut tuijotukseltaan.
Jaa. Monet meistä pitävät jalkojen ihosta huolta ympäri vuoden, ei tarvita mitään kesään valmistautumista erikseen. Itse rasvaan koipeni joka päivä, ettei atopia pääse valloilleen.
Jaa, itse nauroin enemmän ihmisille, joilla oli kevytuntsikat ja nilkkurit. Lämpötila oli +24.