Mies sanoo, että kuolen kohta ellen ala harrastaa liikuntaa
Mies on todella vihainen, kun en ole vuoteen jaksanut harrastaa mitään liikuntaa. Olen sairastellut vuoden aikana paljon ja olo on jatkuvasti täysin voipunut ja aloitekyvytön. Hyvä, jos joskus saan kauppaan itseni raahattua.
Miehen mielestä autoimmuunisairauteni ja muut terveysongelmani johtuvat liikunnan puutteesta. Olen usein pyytänyt miestäni lähtemään kanssani lenkille, koska en itse ole sadoista yrityksistä huolimatta saanut yksinäni lähdettyä. Mies ei ole kuitenkaan suostunut, koska hän kuulemma harrastaa ihan tarpeeksi liikuntaa, ja ongelma on täysin minun omani. Koen tässä vaiheessa, että tarvitsisin todella tukea päästäkseni takaisin jaloilleni. Myöskään kavereita en ole saanut aikaiseksi kysyä mukaan lenkkeilemään, sillä tiedän kokemuksesta, että eivät todennäköisesti lähde.
En koe olevani masentunut, mutta itsetuntoni tältä osin on ihan nolla. Olen varreltani todella hoikka ja vähän heiveröisen näköinen.
Miten tästä tilanteesta pääsisi yli? Onko parisuhdekuvani ihan vääristynyt, kun ajattelen, että jos mies on huolissaan, tulisi hänen raivoamisen sijaan tukea minua ihan konkreettisesti jaloilleni pääsyssä?
Kommentit (22)
Toivottavasti saat apua ongelmaasi.
Mitä mieheesi tulee, ihmettelen, miten hän käsittää "parisuhteen". Kaksi ihmistä, jotka jakavat keskenään vain kaiken kivan, mutta jättävät toisensa yksin vaikeuksien keskellä? Riittääkö sinulle suhde, jossa jäät elämäsi vaikeissa asioissa noin yksin? Nämä ovat asioita, joita voit joko käydä läpi miehesi kanssa, ja miettiä myös ihan itseksesi.
Vai niin. Kylläpä nyt itseanalyysiä riitää. Ajattelisit edes kerran miestäsi ja millaistä hänen on elää tuollaisen kanssa.