Olen lihava ja silti miehet kiinnostuu minusta joka paikassa
Olen lihava ja silti miehet kiinnostuu minusta joka paikassa
klo 19:29 | 19.5.2017
Ja naiset vihaa ja kadehtii minua. Miehet on aina ihan lääpällään ja tykkäävät, mutta naisilta saa törkeää vihaa niskaan. Raskasta olla minä.
Sivut
Tämän uskon.
Miksei, eihän täs itseköön olla riukuja.
Olen myös ylipainoinen ja tykkään käydä tanssimassa. Olen hyvä tanssimaan ja vientiä riittää. Jostain syystä jotkut naiset katsovat minua nenänvarttaan pitkin. Miksi? Eikö saisi tanssiakaan jos on ylipainoinen. Ei minua ota aivoon jos jotain kaunista hoikkaa naista haetaan. Tanssimaanhan on tultu.haetaan tanssimaan.
Miten lihava? Muistutatko Muumien mörköä?
Ja kuinka ylipainoinen ap on ?
Rumat ja lihavat miehet lähestyvät siis sinua? Voi herran jeesus, varmasti on porukka aivan kateudesta vihreänä sinulle
Asutko Savukoskella vai Hyrynsalmella?
162cm 66kg
Ja sit sä heräsit.
Olet lihava oikeista paikoista.
Kohtuullinen lihavuus sopii joillekin naisille. Ei siitä mihinkään pääse.
Ei ollut minulta tuo vastaus. Olen selvästi ylipainoinen. Ap
Eipä tuo nyt hirveän ylipainoinen ole. Lähes normaalipainon rajalla
Itse asiassa en ole lihava "oikeista paikoista", mutta ei näytä miehiä häiritsevän. Ap
Olin täsmälleen saman mittainen ja painoinen! Näytin ihan normaalilta, vaikka oikeasti vyötäröllä ja selässä oli ainakin 6kg liikaa rasvaa. Tuskimpa se kuitenkaan olis tansseissa vaikuttanut. 19.4. aloitin laihiksen ja nyt painan 63,6kg. Aion jatkaa niin kauan, että painan 60kg.
Sulla on ihan kivat kasvot ja isot, hölskyvät tissit. Moni mies ykkää niistä, vaikka ne onkin rasvaa.
Miksi alapeukkua? Onhan tuossa 16 kg liikaa. Pahan näköistä tuon pituisella.
Miksi naiset leijuvat sillä, että miehet tykkäävät heistä?
Onko naista josta miehet eivät tykkäisi?
Muistutan taas siitä orankinaaraasta joka oli meksikolaisen ilotalon suosituin 'tyttö'.
Olet selvästi itsekin kateellinen. Eikä lähesty rumat ja lihavat vaan komeat ja varatutkin. Rumat ja lihavat miehet eivät yleensä kelpuuta minua. Ap
Hahhahahhaha!
Olen 162, 65, 95-65-95. Siinä sulle pahaa näköä!
2 kg " ylipainoa" sulla että silleen !
Sivut