Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on "terveysintoilija"

Vierailija
19.05.2017 |

Haluaa syödä kaikkea kevyttä ja keinotekoista ruokaa. Ei puhettakaan mistään "oikeasta" ruuasta. Syököön ja ostakoon mitä haluaa kunhan antaa mun syödä ruokaa. Onneks ei ole lapsia. Eikä tule ton kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että kevyt ja keinotekoinen pilaa ihmisen terveyden...

Vierailija
2/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä paljastui yhdestä miehestä ravitsemusterapeutti vai mistähän se on saanut tietoonsa punajuuren terveysvaikutuksista. Hän syö hitaasti ruokaansa. Ei vain näy missään tuo terveysintoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies seilaa terveestä epäterveellisen ja takaisin. Koskaan ei tiedä millainen päivä tulossa. Aamulla voi uhkua terveellistä ravintoa ja sitten illalla vetää karkkia.

Vierailija
4/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on "kuntoilija". Olen itse "luonnossa liikkuja". Lapsemme ovat "sohvaperunoita". Kaikki ystävämme ovat "taviksia". Menen taas huomenna "töihin". Sitten onkin jo "viikonloppu". 

Vierailija
5/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paistat pihvin niin miten se reagoi? Kelpaako sille?

Vierailija
6/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terveydestä huolta pitäminen tarkoita mitään keinotekoisten ruokien syömistä :D Sehän nimenomaan on aidon ruuan syömistä

Tälläki palstalla jos sanoo jotain esim einesruokia vastaan niin täällä teilataan samantien, ihmiset ei ees tajuu et se paska ei oo ruokaa :D

Vierailija
7/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei terveydestä huolta pitäminen tarkoita mitään keinotekoisten ruokien syömistä :D Sehän nimenomaan on aidon ruuan syömistä

Tälläki palstalla jos sanoo jotain esim einesruokia vastaan niin täällä teilataan samantien, ihmiset ei ees tajuu et se paska ei oo ruokaa :D

Jotku kyllä perustelee kaiken kummallisten kenoravinnon nautiskelun terveydestä huolehtimisella

Vierailija
8/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä paljastui yhdestä miehestä ravitsemusterapeutti vai mistähän se on saanut tietoonsa punajuuren terveysvaikutuksista. Hän syö hitaasti ruokaansa. Ei vain näy missään tuo terveysintoilu.

Tykkääko muutoin jutella tyttöjen jutuista tyttöjen kesken :)?

Vierailija
9/12 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti että inhoan tuollaisia. Oma ruokavalioni on pohjimmiltaan terveellinen, mutta sisältää myös epäterveellisyyksiä. Ehdoton ei on kaikenlaiset keinotekoiset jutut. Kyllä minä voin joskus ostaa pullavaa, pågenin korvapuusteja tai jotain muffineja tmv., mutta se onkin herkuttelua, jonka tarkoitus ei ole olla olevinaan terveellistä.

Ruokani haluan syödä mahdollisimman puhtaana. En osta marinoitua lihaa, ja hyvin harvoin mitään "revittyä kanaa", johon on tungettu ties mitä aineita. Pointtina ei ole mikään pelko, kauhu ja paniikki, vaan yksinkertaisesti ällötys. Ällöttää syödä teollista moskaa (pois lukien joskus ne teolliset moskaherkut.) Suosin ennemmin ihan tavallista suklaata. Teollista sekin, mutta eri tavalla kuin ne muffinit sun muut. 

Mieluiten leipoisin itse, mutta kun olen niin laiska leipuri. Ehkä joku päivä yllätän itseni...

Niin ja kaikki stevioilla sun muilla p askoilla makeutetut jutut ovat pannassa, samoin kaikki "kevyttuotteet."

Neitimäinen "terveysintoilija" on kyllä valtava turn off. 🤢 tulee mieleen joku homo. Siis terveysintoilijasta. 

Vierailija
10/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan terveysintoilija itse asiassa on aika neitimainen, vaikka yrittää esittää machoa.

Vierailija
11/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotku kyllä perustelee kaiken kummallisten kenoravinnon nautiskelun terveydestä huolehtimisella

Ja kaikki oikea ruoka on tappavaa :)

Vierailija
12/12 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti että inhoan tuollaisia. Oma ruokavalioni ...

... Niin ja kaikki stevioilla sun muilla p askoilla makeutetut jutut ovat pannas

Stevia ei ole keinotekoinen juttu, jos sen kasvattaa itse. Minulla kasvaa sitä ruukussa ja napsin teen joukkoon makeutusaineeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi