Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä palstalla on liikaa vasemmistolaisia :(

Vierailija
19.05.2017 |

Jos työttömien laiskaa asennetta kritisoi ja yrittää antaa neuvoja työnhakuun, niin ketju poistetaan. Ihan outoa. Miksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"antaa neuvoja työnhakuun"

voin vain kuvitella kyseiset ketjut :D

Vierailija
2/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut ole kun liian vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isin rahoilla elelevä ylisjonne huutelemassa työttömille 0/5

Vierailija
4/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan käsitys vasemmistolaisuudesta on todella laaja. Näköjään siihen kuuluu kaikki muut paitsi persut.

Vierailija
5/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs pikku vähemmistö.

Vierailija
6/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut ole kun liian vähän

Noh, naiset äänestävät hieman punaisemmin. Aika rumaa kieltä käytät. Mutta en tajua, miksi jonkun moraali antaa myöten elellä työtä tekevien kustannuksella.

Vierailija
7/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla vuosia päivystänyttä työttömyysprovoa harmittaa kun sen hölmöilyitä poistetaan.

Vierailija
8/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl enempi oikeistolaisia on.

Vierailija
9/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako?

T. Vasuri

Käytät todella rumaa kieltä. Pidän työnvieroksujia moraalittomina, kun elelevät muiden piikkiin röyhkeästi. :/ t. Ap

Vierailija
10/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla vuosia päivystänyttä työttömyysprovoa harmittaa kun sen hölmöilyitä poistetaan.

Siinä tapauksessa niitä päivystää täällä useampi, sillä en ole avautunut ennen tätä päivää aiheesta useaan kuukauteen.

Vierailija
11/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako?

T. Vasuri

Käytät todella rumaa kieltä. Pidän työnvieroksujia moraalittomina, kun elelevät muiden piikkiin röyhkeästi. :/ t. Ap

Mm. tuon kielenkäytön vuoksi, joka on indikaattori muunkin sielun sivistyksen osalta, voidaankin puhua paremminkin ja ihan ansaitusti paskemmistosta.

Vierailija
12/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan käsitys vasemmistolaisuudesta on todella laaja. Näköjään siihen kuuluu kaikki muut paitsi persut.

Persut, kokoomus ja keskusta ovat todellisuudessa hyvin yhteneväisiä näissä asioissa. Persut vaan sanovat ne suoremmin. Ja siis en ole persu.

Vierailija
13/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle kirjoittamiseen ei vaadita minkään puolueen jäsenkirjaa.

En usko, että kovin monella tänne kirjoittavalla minkään puolueen jäsenkirjaa onkaan ja vaikka olisikin,niin eihän sekään estäisi kirjoittelua  sen enempää,kuin jos sitä ei ollenkaan olisi.

Kenenkään tehtävänä ei kuitenkaan ole määritellä, minkä (olettamansa) puoluekannan omaavia kirjoittajia  täällä on 'liikaa' , koska tämä palstahan  on periaatteessa avoin keskustelufoorumi KAIKILLE.

Vierailija
14/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalle kirjoittamiseen ei vaadita minkään puolueen jäsenkirjaa.

En usko, että kovin monella tänne kirjoittavalla minkään puolueen jäsenkirjaa onkaan ja vaikka olisikin,niin eihän sekään estäisi kirjoittelua  sen enempää,kuin jos sitä ei ollenkaan olisi.

Kenenkään tehtävänä ei kuitenkaan ole määritellä, minkä (olettamansa) puoluekannan omaavia kirjoittajia  täällä on 'liikaa' , koska tämä palstahan  on periaatteessa avoin keskustelufoorumi KAIKILLE.

Kyllä toki, mutta hieman pitkäaikastyöttömien työhalukkuutta kritisoiva aloitus saa pääsääntöisesti vain teilaavia kommentteja ja alapeukkuja. Toki palsta on kaikille avoin, mutta kommentit ja peukutukset paljastavat tietyt asenteet.

Vierailija
15/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*aikais

Vierailija
16/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeästi vasuri ja nautin, kun saan faktoilla torpata wannabe-kokkareiden käsityksiä.

Olen myös erittäin hyvinpalkatussa työssä asiantuntijana, asun ok-talossa alueella (teen osan ajasta töitä etänä), jonka tulotaso on erittäin korkea,  ja sijoitussalkkuni arvo on jo yli puoli miljoonaa.

Olen siis todellinen nettomaksaja, koska olen ollut työelämässä yli 20 vuotta ja maksanut paljon veroja. Olen siis maksanut jo koulutuksenikin veroissani.

Nettomaksajuudestani (palstalaisista kovin moni ei eole nettomaksja, mutta kylläkin kuvittelee olevansa) huolimatta maksan veroja iloisena tietoisena siitä, että niitä käytetään heikompiosaisten hyväksi.Tosin hallitus tekee kaikkensa ohjataakseen niitä heile, jotka niitä eivät tarvitse.

Olen myös sen verran fiksu, että en kuvittele suurimman osan työttömistä olevan työttömänä omasta halustaan.

Ap:a ja muita wannabe-porvareita kehottaisin käyttämään aikansa palstailun sijaan siihen, että ottaisi oikeasti selvää siitä, milaista uusjakoa verovaroista hallitus on tekemässä. Siihen uusjakoon en sisälly minäkään, korkeista tuloistani huolimatta, se piiri on niin kovin, kovin pieni.

Aurinkoista viikonloppua kaikille, asemaan ja säätyyn katsomatta.

Vierailija
17/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeästi vasuri ja nautin, kun saan faktoilla torpata wannabe-kokkareiden käsityksiä.

Olen myös erittäin hyvinpalkatussa työssä asiantuntijana, asun ok-talossa alueella (teen osan ajasta töitä etänä), jonka tulotaso on erittäin korkea,  ja sijoitussalkkuni arvo on jo yli puoli miljoonaa.

Olen siis todellinen nettomaksaja, koska olen ollut työelämässä yli 20 vuotta ja maksanut paljon veroja. Olen siis maksanut jo koulutuksenikin veroissani.

Nettomaksajuudestani (palstalaisista kovin moni ei eole nettomaksja, mutta kylläkin kuvittelee olevansa) huolimatta maksan veroja iloisena tietoisena siitä, että niitä käytetään heikompiosaisten hyväksi.Tosin hallitus tekee kaikkensa ohjataakseen niitä heile, jotka niitä eivät tarvitse.

Olen myös sen verran fiksu, että en kuvittele suurimman osan työttömistä olevan työttömänä omasta halustaan.

Ap:a ja muita wannabe-porvareita kehottaisin käyttämään aikansa palstailun sijaan siihen, että ottaisi oikeasti selvää siitä, milaista uusjakoa verovaroista hallitus on tekemässä. Siihen uusjakoon en sisälly minäkään, korkeista tuloistani huolimatta, se piiri on niin kovin, kovin pieni.

Aurinkoista viikonloppua kaikille, asemaan ja säätyyn katsomatta.

Et sitten kuitenkaan argumentoinut itse aiheeseen liittyen mitään, vaan ainoastaan rehvastelit salkullasi ja talollasi. Kysymys on oikeudenmukaisuudesta ja tasavertaisuudesta. Ja siitä, että siipeilyä saataisiin vähenemään. Sekä siitä, että tällä palstalla oikeistohenkiset aloitukset saavat tyrmäävän vastaanoton. Veikkaan, että olet demari?

Vierailija
18/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteraan mun ihanaa nuoruuden eksää: "Kun ihminen ajattelee, niin väistämättä ajattelee vasemmalle."

Vierailija
19/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku vielä kuvittelee vasemmistolaisten joksikin pummaajaksi?

Työssäkäyvänä korkeastikoulutettuna ihmisenä minä kannatan hyvinvointivaltiota ja sitä, että lasteni on edelleen turvallista kulkea yksin kouluun ja leikkiä ulkona. Kauhukuvana olisi amerikkalainen yhteiskunta rikoksineen ja köyhien hylkäämisineen.

Haluan, että kaikilla on inhimilliset elinolot ja ymmärrän, että yhteiskunta on muuttumassa ja kehittymässä siten, että kaikille ei enää riitä työtä. Koko yhteiskunnan perustus on muuttumassa teknologian kehityksen myötä ja esimerkiksi perustulo on oikea askel tulevaisuutta ajatellen. Terveydenhuolto, koulutus ja tasa-arvo on taattava kaikille yhteiskuntamme jäsenille. Maksan todella mielelläni veroja taatakseni yhteiskuntarauhan ja hyvinvoinnin kaikille.

Vierailija
20/29 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työttömien laiskaa asennetta kritisoi ja yrittää antaa neuvoja työnhakuun, niin ketju poistetaan. Ihan outoa. Miksi?

Ensiksi, olen pahoillani, että maailmakuvaasi tuli särö. So sad. Ja muita Trumpismeja.

Ja toiseksi, suurin osa työnhakijoista osaa kirjoittaa hakemuksen, CV:n jne. jne. useammalla kurssilla käynyt toteamassa, kouluttajan sanovan, "Kyllähän te nää asiat osaatte." Silti meitä työttömiä kurssitetaan kerta toisensa jälkeen -  eli konsultti firmat tekee tuottavaa bisnestä työttömillä.

Mutta onneksemme on olemassa valo - sinä - joka tulet meitä neuvomaan, ja ihan ilmaiseksi, täysin epäitsekkäästi, ja me työttömät emme osaa arvostaa apuasi. Olen pahoillani, taas.