Martina ja Stefan ero
Onko kukaan yllättynyt, pettämistä,riitoja, poliisit kotiin. Enpä voi sanoa yllättyneeni
Kommentit (627)
Huhhuh kirjoitti:
Onpa katkeria ihmisiä liikkellä näin aurinkoisena perjantaipäivänä.
Happamia sanoi kettu...... tosiasiat on tosiasioita mitä katkeruutta se on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ton Stefun kelpuuttaisin. Hyvännäköinen mies.
Mä en ottais vaikka maksettais. Vaikuttaa kamalalta tyypiltä. Kaikki se vähä, mitä tuosta miehestä on kirjoitettu niin seiskassa kuin keskustelupalstoilla tai missä tahansa, on pelkkää ällötystä herättävää. Martina löytää ihan varmasti paremman.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä joskus ollut juttua että stefu on maran kanssa vain siksi ettei mara tuo isabellaa julkisuuteen.
Ensimmäinen lapsihan vedettiin julkisuuteen heti, ymmärrän hyvin ettei normaali vanhempi halua lastansa riepoteltavan esim seiskassa,et fiksu mies toi Stefan
Luulenpa, että Steffi hermostui kun Mara on vilkuillut itselleen uutta elättäjää jo pidemmän aikaa. Ei se Mara penaalin terävin kynä ole, mutta kyllin viisas tajutakseen ettei steffi tytöstä ole elättäjää vanhuuden päivien varalle. Eikä sillä, että n. 35-vuotias nainen vanha olisi, mutta noissa piireissä missä kys. henkilöt liikkuvat on ikä jo säälittävyyden rajalla. Tosin Mara näyttääkin 10-vuotta ikäistään vanhemmalta roikkosilkkareineen päivineen.. Ja tällä kyseisellä naisella ei ole ennen paria viime vuotta ollut kunnon töitä, eikä aikuisen ihmisen palkkaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ottais vaikka maksettais. Vaikuttaa kamalalta tyypiltä. Kaikki se vähä, mitä tuosta miehestä on kirjoitettu niin seiskassa kuin keskustelupalstoilla tai missä tahansa, on pelkkää ällötystä herättävää. Martina löytää ihan varmasti paremman.
Mies voi olla kamala, pettää yms mutta eipä ole älyllä pilattu nainenkaan kun tommosta sietää, et money talks
Huhhuh kirjoitti:
Onpa katkeria ihmisiä liikkellä näin aurinkoisena perjantaipäivänä.
Anne, nyt laita sidukan korkki kiinni ja mene pankkiin hakemaan lisää lainaa tyttärellesi! Kohta se sitä kuitenkin tarvitsee.
Eihän noi kaks ole edes face kaverita enään
Vierailija kirjoitti:
Mitä Stefan kirjotti facessa?
- Ens kuussa on kuljettu 30 vuotta tätä elämää ylös alas, välillä parempia hetkiä ja välillä huonompia! Nyt on kuitenkin suljettu yksi ovi 6,5 vuoden jälkeen nimittäin parisuhde. Siitä jäi käteen ihana lapsi ei paljon muuta. Peace and Love, Stefan kirjoitti Facebook-sivuilleen.
Ihan oikein, jos äijä lemppasi pellolle. Kukahan amiskuningattaren "luksus"-elämäntyylin nyt rahoittaa?
Wt on wt, vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla kamala, pettää yms mutta eipä ole älyllä pilattu nainenkaan kun tommosta sietää, et money talks
No sietääkin olla edes rikas, jos muuta annettavaa ei ole kuin isänsä perintö (oletan). Ei tää jätkä kaiketi itse mitään ole elämässä saanut aikaan, vai onko? Martinalla on leipä levällään markkinoilla, tulot keikkaluontoisia ja epäsäännöllisiä. On martinalla hyvät tulot kouluttamattomaksi. Itseasiassa varmaan harva koulutettukaan pääsee noihin tuloihin. >50K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sietääkin olla edes rikas, jos muuta annettavaa ei ole kuin isänsä perintö (oletan). Ei tää jätkä kaiketi itse mitään ole elämässä saanut aikaan, vai onko? Martinalla on leipä levällään markkinoilla, tulot keikkaluontoisia ja epäsäännöllisiä. On martinalla hyvät tulot kouluttamattomaksi. Itseasiassa varmaan harva koulutettukaan pääsee noihin tuloihin. >50K
Toi kundihan tekee miljoonaien kauppoja kiinteistömarkkinoilla, et eiköhän sillä ole muutakin kuin perintö, Martinallahan on kymmenitä tuhansia ulosotossa jotka on ihan ylivarojen elämisestä tulleet, sen äiti otti pankklainan et tää mimmi makso ne velat ja nyt maksaa äidilleen ja tämän ihan ite kertonut lehdistössä, et 2 pienen lapsen äidin pitäis kyllä hallita rahankäyttöään pikkasen paremmin, kannattais ehkä laittaa sitä naamaansa vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan tulee Didemin ja Mikon ero, D ja Martinahan ovat olleet viime aikoina ylimpiä ystäviä ja naapureita.
Ja kuinkahan käy ystävyyden... Didemillä on toistaiseksi yhä Iso Lompakko käytössä, Martinalla enää ei.
Vaikka en didemistä pidä, niin kyllä se on silti martinan kanssa ihan eri tasoa. didem on oikeasti hyvä äiti lapselleen, eikä heille koskaan jouduttaisi kutsumaan poliiseja vanhempien känniriitojen vuoksi.. vaikka didemkin teki elaripullan, se ihan aidosti tykkää miehestään ja mies siitä.
Martina on aina pyrkinyt hyötymään muista ihmisistä, niin pitkälle kuin se ikinä on mahdollista. Ei tosiaankaan käy sääliksi häntä, lapsia kylläkin. No onneksi se strippari-ukko vaikuttaa ihan hyvältä ja täysipainoiselta vanhemmalta, hoitaa jopa sitä ei omaa lastaan! :D Team Esko.
Martina haluaa samanlaisen äitiyden kuin omalla äidillään. Kolme lasta kolmelle eri miehelle.
Martina on ihan näihin päiviin asti jättänyt ostoksiaan ja laskujaa maksamatta, vaikka kuinka selittää että ne ovat nuoruuden hölmöilyä jne.. Eli eipä Mara raukka ole mitään vuosissakaan oppinut, sama meno jatkuu yhä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa yhteiskuvissa on jotenkin ikävä tunnelma. Miehen kehonkieli viestii, ettei halua olla naisen lähellä. En ymmärrä miksi Mara edes haluaa julkaista tuollaisia, kun muuten panostaa kuviin. Ehkä ne on ainoat hetket, että on päässyt niin lähelle Stefua, että yhteiskuva on edes mahdollinen. Yllättävää siinäänsä, että Stefu itse määritteli tuon parisuhteeksi. Ajattelin, että olisi ennemminkin jonkinlainen järjestely lapsen takia.
Stefan vaikuttaa erittäin lapselliselta ainakin snäppiotoksissa. Aina kun Martina yrittää ottaa hänet snäppeihin mukaan, Stefan näyttää kieltä tai keskisormea.
Martina on tuttu samoista kaveriporukoista- On aivan järkyttävän vittumainen käytökseltään. Ei minkäänlaisia käytöstapoja, siis ei alkeellisimpiakaan. On maailmanomistaja ja mm. parkkeeraa autonsa vaikka keskelle ratikkaraiteita jos niin haluaa.
Olen ollut muutamissa kotibileissä joissa tämä Martina on myös ollut, ja istuu naama norsunvituilla jossain sivussa eikä reagoi jos hänelle jutellaan. Itse kun saavuin yhtiin noista kotibileistä, pidin itsesäänselvyytenä että huoneeseen tullessa esittelin itseni kaikille ja kaikki muut kättelivät takaisin- paitsi ylväs Martina, joka ei reagoinut lainkaan siihen että ojensin hänelle käteni ja kerroin nimeni. M tuijotti ohitseni tyynesti suupielet alaspäin. Joku totesi vaan et älä välitä, tuollainen se on aina. En todellakaan ottanut itseeni tätä, naureskelin vaan että kyllä aika vajaa saa päästään olla jos käyttäytyy noin. Mutta eiköhän se Martinakin tule alas kovaa ja kolisten, ja ansaitsee jokaisen töyssyn.
Voi miten nyt meidän TähtitorninVUORI, Lande ja Espanja??? Ai niin, mutta kun nehän ei olekaan MEIDÄN. Ehkä tuntisin empatiaa, jos Martina ei olis vuosikaudet aivan pokkana kaikissa mahdollisussa tilanteissa esitellyt omaisuutenaan jotain, mitä ei todellakaan omista. Siellä, mistä minä tulen, ei edes omaa revitellä esiin noin.
Eikös sitä joskus ollut juttua että stefu on maran kanssa vain siksi ettei mara tuo isabellaa julkisuuteen.