Martina ja Stefan ero
Onko kukaan yllättynyt, pettämistä,riitoja, poliisit kotiin. Enpä voi sanoa yllättyneeni
Kommentit (627)
Ensin myydään koko elämä julkisuuteen. Eskon kanssa ja siinä samassa lasta näyteltiin kuin sirkus apinaa. Sitten vaihtu ukko lennossa rikkaaseen ei tarvinnut enään esitellä elämäänsä julkisuudessa ko ukko makso kaiken. Seuraavaksi odotellaan tilitystä ja sitten varmaan jo uusi ukko kierrossa
Täh, onko Chafakilla joku? marat ja steeffanit voi mun puolesta mennä vaikka paikallisräkälään joikhaamaan.
Nyt löydetään joku rusina-aivo punttimasa jonka kanssa urheillaan isolla UUlla ja tehdään piilovittuilua viljelevä kunto-ohjelma foxille. Toinen käsi kauhoo laittomuuksia putkikassista ja joulumarkkinoille Maran ja Mazan Mindfulnes (oikeesti kirjoitettu noin).
Oispa kiva tietää miten tän stefun vanhemmat yms on tulleet toimeen tän Martinan kanssa. Vaikuttaa aika hemmetin hankalalta luonteelta
On pirun ylimielinen tää Martina. Todellinen henkilökunnan painajainen esim yökerhossa
Stefan on jo poistanut päivityksensä ja on taas parisuhteessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan tulee Didemin ja Mikon ero, D ja Martinahan ovat olleet viime aikoina ylimpiä ystäviä ja naapureita.
Ja kuinkahan käy ystävyyden... Didemillä on toistaiseksi yhä Iso Lompakko käytössä, Martinalla enää ei.
Vierailija kirjoitti:
Oispa kiva tietää miten tän stefun vanhemmat yms on tulleet toimeen tän Martinan kanssa. Vaikuttaa aika hemmetin hankalalta luonteelta
Isä on kuollut. Stefan ei kyllä itsekään ole mikään kilttimies.
En ole yllättynyt. Yllättynyt olen siitä että kestivät näinkin pitkään yhdessä.
Mulla tuli myös sellainen fiilis että oiskohan Martina käyny vieraissa...tai löytänyt uuden elättäjän.
Kaikissa yhteiskuvissa on jotenkin ikävä tunnelma. Miehen kehonkieli viestii, ettei halua olla naisen lähellä. En ymmärrä miksi Mara edes haluaa julkaista tuollaisia, kun muuten panostaa kuviin. Ehkä ne on ainoat hetket, että on päässyt niin lähelle Stefua, että yhteiskuva on edes mahdollinen. Yllättävää siinäänsä, että Stefu itse määritteli tuon parisuhteeksi. Ajattelin, että olisi ennemminkin jonkinlainen järjestely lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Martina ei näytä olevan suhteessa
Mistä tämä tieto erosta? Linkki ja lähde kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina ei näytä olevan suhteessa
Niinpä kuka sanoo et on Martinan kanssa suhteessa? Ei ainakaan stefun profiili oo julkinen et mistä näkyy et on poistanu?
Vierailija kirjoitti:
et sitten itse osaa tätä tietoa lukea esim seiskasta?
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Martina-Aitolehti-ja-Stefan-rakas-sokkier…
Onpa katkeria ihmisiä liikkellä näin aurinkoisena perjantaipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Niin makaa ku petaa pettämisestä alkoi suhde, raha näköjään puhuu ja lapsen takia jaksaa näinhän mara itte sano jossain et lusikka kauniiseen käteen nyt vaa