**Kevättoiveet 2006 vko 13**
Kommentit (23)
Meillä luotetaan " vahinkoon" vielä muutama kuukausi. Mutta jos mä ton miehen tosta saan taivuteltua niin ehkä todellinen yritys alkaa jo ennemmin :)
Sen mä ymmärrän että ostaa Emmaljungan vaunut, nehän menevät pitkän aikaa ja monessa tilanteessa jos ovat yhdistelmät ja ennenkaikkea se että jos tulee useampi lapsi niin kestävät. Vaikka vaunut maksaisivat 800¿ eihän se neljälle lapselle jaettuna niin paljon ole :) Laatuun kyllä kannattaa panostaa, mutta joku raja. Siellä Stokmannilla muuten on koiran peitto olisko kokoa 120x80 noin suurinpiirtein ja hintaa 200¿... Mikä siinä Burberryssä maksaa??
Kermapurkin kyljessä on muuten joku pashaohje ja se vaikutti aika helpolta. Mä en oo ikinä tehnyt enkä varmaan maistanutkaan oikeata pashaa. Meillä on ollut vaan tavallista rahkaa. Onko sen pashan juju siinä et se valutetaan?
Onko teillä muilla jotain pääsisäisperinteitä? Meillä piilotetaan munia pääsiäisaamuna ulkovaatteisiin. Yleensä ne oli ainoot isot suklaamunat pääsiäisenä meitä kun on neljä sisarusta ja ne isot munat ovat aika kalliita.
Mahdollisesti viimeinen juominki-ilta vähään aikaan... Mä kyllä yleensäkiin keskityn enemmän tuohon herkku puoleen :) Kurkku ja porkkana on paljon parempaa dipattavaa kun sipsit, en kyllä ymmärrä miks mä saan yleensä syödä ne yksin :)
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!!!
Nyt on sitten muutto ohi ja Kuopio jäänyt taakse! Uusi elämänvaihe alkaa! Meillä on asumisoikeusasunto-kaksio Tampereella. Uusi, oma sauna ja pieni pihakin :) Eiköhän tänne mahdu pikkuihminenkin, jos sellainen tässä joskus saadaan :)
SurullinenSiili, Kandivaihe:
Minä ilmoittaudun kanssa yrittäjien joukkoon! Täti tuli viime maanantaina, viikon normaalia myöhässä (tenttistressiä), joten LA siirtyi täpärästi seuraavan vuoden puolelle. Jos tästä kierrosta onnistaa, niin LA on 1.1.2007! Heh :)
Koulu vei kyllä ajatukset viikon ajaksi ihan muualle, joten jos tähän samaan malliin jatkan ja touhuan muuta niin toivottavasti vältän turhan " lapsentekostressin" . Me ollaan nyt yhdessä kyllä kuumeiltu miehen kanssa (mm. tänään kateltiin lapsenleluja ja mies oli ihan tohkeissaan mitä hän saisi lapsen kanssa touhuta). Ei olla vielä juteltu että kuinka tiheään tässä nyt yritetään, luultavasti jatketaan siihen malliin mitä ennenkin eikä oteta suurempaa stressiä. Ehkä sitten ovisviikolla yritetään jokatoinen päivä -tahtiin. Katsotaan nyt.
Mämmistä puheen ollen, minä olen sen suurkuluttaja :) Parhainta ihan rasvattoman/kevytmaidon kanssa eikä mitään sokeria. Ostelen mämmiä ympäri vuoden, milloin sitä nyt kaupasta mukaan tarttuu. Suklaamunista pidän niistä ihan pienistä. En halua maksaa mistään turhista leluista :)
Hmm.. pitäisköhän jättää se prisma dokumentti osa 2 katsomatta, jos siinä kertaa näytetään pahoja kuvia synnytyksestä... Mua se pelottaa muutenkin ihan tarpeeksi.
Mukavaa viikonloppua! Nautitaanhan perhe-elämästä, minäkin pääsen siihen vihdoin panostamaan, eikä vaan pelkkiä viikonloppuja ja lomia! Elämä hymyilee :D
Joo, näin se yrittävien määrä vaan kasvaa :)
Surullinensiili, itse preferoin Mignon -munia. Tosin ne ovat sellaisia, että yleensä syön vain yhden (tai kaksi) koko pääsiäisenä. Kuitenkin täyttä tavaraa.. Meillä on vanhempien kotona sellainen munanpiilotusperinne, että arvotaan, kuka " maalaa" ja piilottaa kenenkin munat, ja sitten sunnuntaiaamuna niitä etsitään lappuvihjeiden avulla. Nyt meitä on munia kätkemässä jo 6 henkilöä, kun avomiehenikin aina pakotaan mukaan :) Ja perinne tulee jatkumaan vielä monta vuotta, koska pikkuinen pikkuveljeni on vasta 8-vuotias.. (Meillä on roima 13 vuoden ikäero.)
Mämmi menee kyllä kerran vuodessa, mutta tosiaankin se yksi lautasellinen riittää. Kermaa en huoli, mutta kevytmaitoa tarvitaan. Sokeria myös.
Sen sijaan, mihin pasha unohtui? Se on mielestäni ihanaa, vaikka aika vähän sitä syönkin. Tekisi mieli kokeilla tehdä sitä itse tänä vuonna, niin saisi juuri sellaista, mistä itse parhaiten pitää.
ON: menossa kp 8 (29-34), ja pitäisi pikkuhiljaa ruveta pupuilemaan ahkerammin. Onneksi nyt on niin kiire, etten ehdi ajattelemaan vauvajuttuja paljon. Tosin viime yönä näin unen, jossa mulla oli noin puolivuotias vauva. Uni loppui siihen, kun rupesin imettämään sitä.. Hassuinta oli, että vauvan nimi oli sama, kuin sen ystäväni vauvan, jota olen menossa tänään katsomaan :)