Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiloja on tullut takaisin, tunnustaa hän

Vierailija
19.05.2017 |

Ei vaan olet selvästi laihtunut, kehuvat fanit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisällä tulleet takaisin pudotetut kilot.

Vierailija
2/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, oikeasti. Harmittaa myös tapa käsitellä asiaa. Jos nyt olisi avoin ja kertoisi vaikeuksista, saisi paljon sympatiaa puolelleen.

Mutta toi viimeisin ostos on kyllä taas järkky. Miten ei itse näe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestähän tässä nyt taas on kyse?

Vierailija
4/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin pohtia anonyymina netissä toisten lihomisia ja laihtumisia. Selkeä merkki, että elämä ei ole erityisen onnellista, kun siihen pitää hakea hekumaa tällaisesta käytöksestä. 

Kuvitelkaa, jos olisitte itse tämän keskustelun kohteena? 

Vierailija
5/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hane kirjoitti:

Surullista, että ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin pohtia anonyymina netissä toisten lihomisia ja laihtumisia. Selkeä merkki, että elämä ei ole erityisen onnellista, kun siihen pitää hakea hekumaa tällaisesta käytöksestä. 

Omien lihomistensa ja laihtumistensa anonyymin spekuloinnin voi näin taviksena estää tehokkaasti sillä, ettei kirjoita julkista blogia painonpudotuksesta.

Vierailija
6/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juttua jännittää?

Vierailija
7/7 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hane kirjoitti:

Itse näen aloituksen ennen muuta kuvauksena ihmisten suhtautumisesta. Plussamerkkiset painon muutokset  ovat läpi projektin olleet suorittajalleen vaikea pala, ja on hienoa havaita, että hän uskaltaa joskus sen myöntää.  Miksi fanit kiekuvat siihen, että eikun olet laihtunut ihan selvästi? Plussatilanteessahan pitäisi tukea - takapakkeja tulee, mutta ne pitää käsitellä, hyväksyä ja jatkaa eteenpäin. Perusteeton kehuminen ei hyödytä ketään.