Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin perua eilisen kampaamoajan, miten laskuttavat?

Vierailija
19.05.2017 |

Varmaankin haluavat laskuttaa, mutta miten? Heillä on vain nimeni ja puhelinnumeroni (joka sekin on salainen). Miten lasku tulee vai pitääkö mun itse mennä kampaamoon maksamaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt ihan ensimmäiseksi soittaisit sinne ja pyytäisit kovasti anteeksi. 

Oman kokemukseni mukaan olemalla suora ja pahoittelemalla virheitään, selviää monesta. Mieti miten itse reagoisit?

Vierailija
22/25 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään laskua ala lähetellä, vaikka olisikin yhteystiedot. Ja tässähän tapauksessa ei edes ole. 

Unohda koko juttu!

Mut on ainakin kasvatettu ottamaan vastuun omista mokistani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö, no varmaan seuraavaa kertaa et saa ennenkömaksat aikaisemman, tosin riippuen että kuinka hyvä asiakas olet siellä ollut niin ehkä antavat yksittäistapauksien olla, jos tykkäät käydä kyseisessä liikkeessä niin kannattaa sinne ilmottaa ees jälkeenpäin että moka kävi, minulla on ainakin hammaslääkärikäyntejä jäänyt käyttämättä joskus niin sieltä onkyllä lasku napsahtanut, mutta nämä parturit onkin yksityisiä tietääkseni, tuskin valtiolla on omaa?

Vierailija
24/25 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdelläkään kampaajalla ole varaa menettää mainettaan ja asiakkaitaan laskuttamalla unohduksista. 

Eivät yksinkertaisesti toimi näin, vaikka juridisesti siihen olisi oikeus. Oikeus syntyy, jos kampaamon seinällä on hinnoitteltu peruuttamatta jättäminen. 

Muuten ei!

Naurattaa aina nämä poliisijutut. Ihmisillä ei näköjään ole harmainta hajua, mihin poliisivoimat on tarkoitettu :D

Naura vaan poliisijuttuja :)  Mä nauran sulle kun et ymmärtänyt viestin sisältöä :D:D  Siinähän vain mainittiin, että poliisilla on tiedot saatavissa, ei muuta.

Vierailija
25/25 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdelläkään kampaajalla ole varaa menettää mainettaan ja asiakkaitaan laskuttamalla unohduksista. 

Eivät yksinkertaisesti toimi näin, vaikka juridisesti siihen olisi oikeus. Oikeus syntyy, jos kampaamon seinällä on hinnoitteltu peruuttamatta jättäminen. 

Muuten ei!

Naurattaa aina nämä poliisijutut. Ihmisillä ei näköjään ole harmainta hajua, mihin poliisivoimat on tarkoitettu :D

Naura vaan poliisijuttuja :)  Mä nauran sulle kun et ymmärtänyt viestin sisältöä :D:D  Siinähän vain mainittiin, että poliisilla on tiedot saatavissa, ei muuta.

Eihän ole saatavissa :D :D ei se, että poliisilla on tieto olemassa, tarkoita, että se olisi jollekin kampaajalle saatavissa. Huvittava oot. Sulla ei oikeen ole mitään logiikka :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi