Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika yleislääkärille vai gynelle?

Vierailija
18.05.2017 |

Kondomi luiskahti paikoiltaan ja on sisälläni, niin pitkällä, että sormillani en edes tunne sitä. Varaan yksityislääkärille ajan. Riittääköhän yleislääkäriaika vai pitäisikö varata gynekologille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yleislääkäri osaa sen poistaa, tai vaikka se poikaystävä.

Vierailija
2/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ihan yleislääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoreelta kumppanilta en pyytänyt, olemme vasta tavanneet. Itse olen yrittänyt lukuisia kertoja, mutta lyhyet sormeni eivät yllä pohjaan asti... ei varmasti miehellekään ihan helppoa.

Onko yleislääkärillä sellaiset välineet, että saa sen "ongittua" sieltä?

Vierailija
4/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin on vain n. 15 cm syvä. Itsekin olen saanut kortsun tongittua sieltä ihan perukoilta ja niin saat sinäkin tai ainakin se mies. Kokeile mennä leveään kyykkyyn tai samaan asentoon, jossa asetetaan tamponi.

Vierailija
5/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislääkäri riittää, mutta miten se olisi niin syvällä? Etkö pinnistämällä saa sitä pois, jos se on b-rapussa niin käyt ähkimässä pöntöllä ja jos nainen ja kyse emättimestä niin sormet kyllä ylettää etenkin jos menet kyykkyyn ja vähän pinnistät. Tarkista lakanat jos kuitenkin olisi kadonnut niiden uumeniin.

Vierailija
6/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoreelta kumppanilta en pyytänyt, olemme vasta tavanneet. Itse olen yrittänyt lukuisia kertoja, mutta lyhyet sormeni eivät yllä pohjaan asti... ei varmasti miehellekään ihan helppoa.

Kokeile mennä kyykkyyn ja/tai selälleen ja nosta jalat mahdollisimman ylös, ja kokeile sitten. On yleislääkärillä tietenkin tarvittavat välineet, ja siihen riittää ihan toisen henkilön sormet.

Muista myös jälkiehkäisy ja mahd sukupuolitaudit.

Vierailija
7/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko se mies omistavansa isomman kuin todellisuudessa olikaan :'D

Vierailija
8/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätin on vain n. 15 cm syvä. Itsekin olen saanut kortsun tongittua sieltä ihan perukoilta ja niin saat sinäkin tai ainakin se mies. Kokeile mennä leveään kyykkyyn tai samaan asentoon, jossa asetetaan tamponi.

Mittasin sormeni: pisimmät ovat 7 cm. Miten ihmeessä saan n. 15 cm syvyydestä ongittua kortsun? Miehen sormet eivät myöskään ole lähellekään 15 cm.

Kyykkyä kokeiltu, sormet menevät pidemmälle, mutta eivät pohjaan asti, jossa kortsu ilmeisesti on. 😥

Vierailija
9/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin kyllä puhdistaa itsensä, kipaset talon ympäri reippaan lenkin vaikka hölkäten. Josko se sieltä valahtaisi alemmas tai pois ihan itsestään. Tarkistitko ympäristön ettei ole huomaamatta pudonnut sänkyyn/tai missä ikinä puuhasittekaan.

Vierailija
10/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittasin sormeni: pisimmät ovat 7 cm. Miten ihmeessä saan n. 15 cm syvyydestä ongittua kortsun? Miehen sormet eivät myöskään ole lähellekään 15 cm.

Kyykkyä kokeiltu, sormet menevät pidemmälle, mutta eivät pohjaan asti, jossa kortsu ilmeisesti on. 😥

Emätin on noin 6-12 cm normaalitilassa, ja ihan tavan lääkäri saa sen sieltä pois.

Vierailija
11/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile mennä kyykkyyn ja/tai selälleen ja nosta jalat mahdollisimman ylös, ja kokeile sitten. On yleislääkärillä tietenkin tarvittavat välineet, ja siihen riittää ihan toisen henkilön sormet.

Mies ei lauennut sisääni. Sp-taudit pitäisi kyllä kummankin testauttaa nyt kun kumi vahingossa lähti ja päätimme jatkaa ilman kumia...

Pitää kokeilla vielä tuota selällään makaamista.

Vierailija
12/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei lauennut sisääni. Sp-taudit pitäisi kyllä kummankin testauttaa nyt kun kumi vahingossa lähti ja päätimme jatkaa ilman kumia...

Pitää kokeilla vielä tuota selällään makaamista.

On silti teoriassa mahdollista, että miehen kiihottuessa liukastustipoista on siittiöitä erittynyt kondomiin. Kokeile myös seisten nostaa toinen jalka tuolille ja sitten on onkia sormilla.

Kondomi aiheuttaa myös lievän infektioriskin ollessaan jumittunut lähelle kohdunsuuta pidempään, joten siinä mielessä kannattaa kiirehtiä lääkäriajan kanssa.

Vierailija
13/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että se tulee valkovuodon mukana ulos. Pompi hiukan ja sen jälkeen reilusti liukkaria ja koko käsi sisälle ja ongit sen ulos sormilla.

Vierailija
14/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että se tulee valkovuodon mukana ulos. Pompi hiukan ja sen jälkeen reilusti liukkaria ja koko käsi sisälle ja ongit sen ulos sormilla.

Kyllä sen saa sinne kohdunkaulalle ihan tehokkaasti juntattua, jos vaan jatkaa yhdyntää kuten he ilmeisesti tehneet. Lääkäriin todellakin huomenna, jollet saa sitä näillä neuvoin itse ongittua.

Vierailija
15/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen saa sinne kohdunkaulalle ihan tehokkaasti juntattua, jos vaan jatkaa yhdyntää kuten he ilmeisesti tehneet. Lääkäriin todellakin huomenna, jollet saa sitä näillä neuvoin itse ongittua.

Pakko mennä huomenna lääkäriin, kun olen tänään yrittänyt jo monta kertaa..

Vierailija
16/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suoraan kuumislääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän