E-pillerit ja ja haluttomuus, en ihan oikeasti kestä :(
Siinähän se tulikin. Ihan kuin olisi kuolleena kaiken aikaa halujen suhteen, niitä vain ei ole. Harmittaa suunnattomasti koska tämä pillerimerkki muilta osin sopii ihan ok. Ei mitään muita mainittavia sivuoireita kuin vain tämä haluttomuus ja ei vaan mistään saa enää mitään. Ihan kuin olisi puudutettu koko ylä- ja alapää. Seksi ei kiinnosta lainkaan.
Tauot pidän liuskojen välissä, ja on se niin hienoa vuotaa sitä röhnää kun on koko seksuaalisuus viety. Milloin miehille saadaan ne pillerit?
Kommentit (22)
Minulle ei käy mikään hormonaalinen ehkäisy, e-pillerit nosti verenpaineen vaarallisen korkeaksi ja minipillereistä tuli jatkuvaa tiputteluvuotoa ja haluttomuutta. Minulla on kumin käyttö jo parisuhdetta etsiessä tärkeänä kriteerinä. Ja kyllä, niitä kondomiehkäisyyn luottavia miehiä on paljon. Jos mies kieltäytyy kondomista etsi uusi. Ainakaan itse en pystyisi tyytymään seksittömään suhteeseen, minulle seksi on tärkää. Vielä kivana bonuksena aktiivinen kumin käyttäjä harvemmin kantaa mitään tauteja, toki testeissä pitää molempien käydä. Mutta kun molemmat on taudittomiksi todettuja niin mukaan voi ottaa myös suuseksin jne jos miehellä on vaikeaa laueta kumin kanssa...
Kondomi!