Stand-Up on ihan paskaa!
Ei naurata yhtään, olen aina ihmetellyt tuota
perkeleitä
Kommentit (20)
onhan tyylejä vaikka kuinka paljon. englanniksi ainakin on vaikka mitä aiheita. esim. itse voisin kertoa vitsejä millaista on olla suomalainen nainen braziliassa... no kerron jos tulee ero nyksästä
Seelvä. Varmaan olet kymmeniä katsonut kun noin voit todeta.
Olen ollut vain muutamasti katsomassa eikä vakuuta, mutta olen avoin mielenmuutokselle.
En itse välitä jauhaa purkkaa enkä vielä vähempää kuunnella jonkun muun tekevän sitä ja heittelevän mielestään hauskoja juttuja, mitkä ovat vähemmän hauskoja tai ylipureskeltuja.
Lopputulemma, s-u on ihan ruskeimmasta päästä ihmistä!
Iikka on selvästikin päässyt ihon alle.
*Minä nauran*
Sinä olet vain hyvin yksinkertainen, jollet ymmärrä mitään noista.
Jimmy Carr on oikeasti aika hauska. Tykkään myös Ricky Gervaisista ja katselin juuri Netflixistä Simon Amstellin uusimman esityksen, joka oli hyvin rauhallinen ja lähinnä kuulosti psykoterapiaistunnolta, mutta pidin sitä silti ihan hyvänä ja jopa joitakin ajatuksia herättävänä viihteenä.
On hyvää stand up-komiikkaa ja sitten sitä huonompaa. Parhaat koomikot ovat opiskelleet alaa kotimaan lisäksi myös ulkomailla. Esitykset muuta, kuin muka-hauskaa läpän heittoa. Myös kehonkieli hallussa.
Jotkut mielensäpahoittajat pitävät sitä kiusaamisenakin.
Roustaaminen onkin kiusaamista, mutta sitä esittävät lahjattomat (toisilleen)
Vierailija kirjoitti:
Roustaaminen onkin kiusaamista, mutta sitä esittävät lahjattomat (toisilleen)
Ei vaan narsistit eivät kestä roustaamista.
Se ihan niin hyvää kuin kuinka hyvät jutut koomikolla on ja kuinka hyvä tarinankertoja tämä on. Se ei ole muuta kuin tarinan kerrontaa. En minäkään jaksa nauraa vain nauramisen ilosta jutuille joissa ei ole mitään sisältöä.
Livenä on ihan hauskaa, jos on hyvät näyttelijät.
Omasta mielestä Stella Polariksessa on ihan parhaat!
Te ette tiedä hyvästä narratiivista ja rytmiikasta #mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rytmi on tärkein.
Kyllä sisältökin vähän merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rytmi on tärkein.
Kyllä sisältökin vähän merkitsee.
Hyvin vähän.
mykkäelokuvien mestarit jo tiesivät että sanoilla ei ole merkitystä, samoin Rowan Atkinson jne...
Katoin eilen Jimiltä stand up -illan. Tosi hyvä. Tykkään stad upista ja pitäisi mennä kyllä livenä katsomaan.
Jep. Yleensä rumia miehiä paasaamassa naisista, perhe-elämästä, naisista...
Huoh.
Miten ihmeessä voit yleistää genren, jossa on miljoona toimijaa, näin kärjistetysti?