Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MOL työpaikat

Vierailija
18.05.2017 |

Melko turha sivusto. Olen kaikkiin niistä työpaikoista hakenut ja ei ole mistään tullut vastausta. Sen sijaan kun soittaa henkilöstövuokrausfirmaan niin pääsee töihin viikon sisään. Miksi tuollanen MOL on etes olemassa? Onko täällä joku joka väittää että laitti sähköpostin mollin työpaikkahakuun ja sai työpaikan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mol sivustoa enää olekaan. Se on nykyään te-palvelut.fi

TE-toimistot ja ELY-keskukset lakkautetaan 2019 osana maakuntauudistusta.

Sitä vaan mietin että kuka antaa jatkossa esim työvoimapoliittisia lausuntoja, esim ihmisen oikeudesta päivärahaan, liitonkorvauksiin yms

Vierailija
2/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juggapoika kirjoitti:

Ei mol sivustoa enää olekaan. Se on nykyään te-palvelut.fi

TE-toimistot ja ELY-keskukset lakkautetaan 2019 osana maakuntauudistusta.

Sitä vaan mietin että kuka antaa jatkossa esim työvoimapoliittisia lausuntoja, esim ihmisen oikeudesta päivärahaan, liitonkorvauksiin yms

Eihän kukaan enää rahaa tarvitse, kun kaikki menevät ilmaiseksi erään JS:n tehtaille töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut töitä henkilöstövuokrausfirmoista koskaan vaikka olen ollut kymmeniin yhteydessä vuosien varrella.

Vierailija
4/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vastauksia ja haastatteluita mutta viime aikoina on ollut vaikea löytää työtä. Uskon että kyseessä on ylipaino jota on kertynyt istumatyössä. Hoikkana sain tarjouksia aina, ei tarvinnut olla kotona viikkoakaan. Nyt alkoi dieetti.

Vierailija
5/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työpaikat olen saanut sitä kautta. Viimeisin/nykyinen; paikan sain alle vrk yhteydenotostani. On ihan koulutustani vastaavaa työtä. Päivääkään en ole työttömänä ollut.

T:keski-ikäinen nainen

Vierailija
6/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mol.fi:n kautta töitä vastaamalla normaalisti työpaikkailmoituksiin. Hyvin usein kyllä niinkin, ettei mitään ole kuulunut, kun olen hakemuksen lähettänyt, mutta semmoistahan se on. Joskus työpaikka on oikeasti jo valinnut auki olevaan hommaan jonkun, mutta on pakko lain tai muun pakon takia laittaa työpaikka muka haettavaksi molliin.

Vierailija
7/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole turha sivusto. Sitä kautta olen kaikki työpaikkani saanut. Mistä muualta näkisin avoimet työpaikat?

Vierailija
8/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap. oikein tarkoittaa? Hänelle voi olla sopiva joku vuokrausfirma, jos hakee tilapäistöitä.

Vierailija
9/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lukemattomissa haastatteluissa tuon sivuston työpaikkoihin.

Enkä usko, että olet hakenut kaikkiin siellä avoinna oleviin paikkoihin, niitä on sentään kai yli 10000 eri puolella Suomea ja eri aloilta. Vai oletko kaikkien alojen asiantuntija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän