Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jalkakäytävillä, missä ei pyörätietä (soittavat jopa kelloa, jotta ihmiset väistäisi). Ja hirveää nopeutta. Päin kiellettyä ajosuuntaa, väärinpäin liikenneympyrässä, päin punaisia ym ym.

Todella pelottavaa!

• ylös 10
  • alas 1

Kommentit (10)

Vierailija

Noilla raskailla mummiksilla ei kyllä kovinkaan polkija aja hirveää nopeutta, tuskin edes kahtakymppiä.

Vierailija

Osa fillaristeista ajaa juuri noin myös omilla pyörillään. Mikään muu liikkujaryhmä ei yllä sellaiseen holtittomuuteen kuin pyöräilijöiden sekopäisin osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuinka monta kertaa jaksat tästä samasta asiasta länkyttää? Tämä ruodittiin jo. Jos sua niin ärsyttää niin tee valitus ja ehkä ne pyörät poistetaan käytöstä.

Vierailija

Minuakin pelottaa pyöräilijät yleensä ja nämä kaupunkipyöräilijät ihan erityisesti. Miten heidät saisi kuriin?

Vierailija

Enemmän pyöräilijöitä pitäisi lapsiperheet poistaa pyöräteiltä. Eivät katso ollenkaan lapsiensa perään ja kakarat sinkoilee mihin sattuu.

Vierailija

Mä kävelen ja ajan myös fillarilla. Kaikissa ryhmissä on idiootit ja ne myös aina näkyy eniten. Valitettavasti. Ei nyt jakseta taas sitä me vastaan noi juttua.

Vierailija

jalankulkijoille pesäpallomaila mukaan jolla voi näiden pyöräpellejen neniä voi siirrellä pitkin naamaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen ja ajan myös fillarilla. Kaikissa ryhmissä on idiootit ja ne myös aina näkyy eniten. Valitettavasti. Ei nyt jakseta taas sitä me vastaan noi juttua.

Nyt luet aloitukseeni sellaista mitä siellä ei ole. Tsot tsot!!!

Minua ei kiinnosta joku vastaan joku muu tippaakaan. Olen itsekin ahkera pyöräilijä.

Miten fillaristit saisi noudattamaan liikennesääntöjä on kysymys, joka minua kiinnostaa paljonkin tienkäyttäjänä. Enemmän valvontaa, ankarammat rangaistukset? Itse noudatan liikennesääntöjä myös pyöräillessäni, joten minulle sopisi hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pirivieterit niillä vetää sata lasissa :D

Ha haa haa! Koskahan ne keksii alkaa myydä niitä :) niinkuin pöllittyjä fillareita :)